quote:
nope. Ik had er altijd al een hekel aan. Ik ben geen goeie TSquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Geen zin meer erin nok?
Ik ben ook slecht in topics openen. De weg naar mekka bijvoorbeeld en vele andere topics. Slaat nergens op. Je kunt nog beter helemaal niets toevoegenquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nope. Ik had er altijd al een hekel aan. Ik ben geen goeie TS
idd niemand... ja ik.. dat is al de 2de deuk dit jaar die ik zelf moet gaan betalen terwijl iemand anders het zou moeten betalen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:42 schreef Dromenvanger het volgende:
A-sociaal is dat. En nu dan? Geen verzekering die de kosten doet dekken zeker?
Ik ga ff scheren.
Eigenlijk moet je een sticker op je auto plakken, als je een deuk rijdt, SVP een briefje erbij. De verzekering dekt toch de schade. Maar dan zijn ze de no-claim kwijt zeker.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd niemand... ja ik.. dat is al de 2de deuk dit jaar die ik zelf moet gaan betalen terwijl iemand anders het zou moeten betalen.
tja... 't Harde ....quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:er heeft iemand in 't Harde vrijdagavond een godse grote deuk in mijn Ibiza gereden
geen briefje achter gelaten niets!!! gaat me verdomme weer klauwen met geld kosten!
![]()
![]()
paupers!
nou ik denk voor ze dat ze beter de politie tegenkunnen komen dan mij.... ik was zoooo woest toen ik er achter kwam..... ben bang dat ik zn vingers eraf had getikt.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je een sticker op je auto plakken, als je een deuk rijdt, SVP een briefje erbij. De verzekering dekt toch de schade. Maar dan zijn ze de no-claim kwijt zeker.
Ik vind het niets meer dan normaal dat je een briefje achter doet laten. Zo hoort het dus ook.
Eigenlijk moet er politie staan op het moment dat zoiets gebeurt. Of jij moet net komen aanlopen om die mensen op de vingers te tikken.
550 euro kun je mooi van op vakantie bijna, in ieder geval is dat een aardige duit aan zakgeld. Tis gewoon zonde van het geld, je had dat geld kunnen verbranden net zo goed. Of kapot knippen. Of aan een zwerver geven van mijn part. Liever aan een dakloze geven dan maar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nou ik denk voor ze dat ze beter de politie tegenkunnen komen dan mij.... ik was zoooo woest toen ik er achter kwam..... ben bang dat ik zn vingers eraf had getikt.....
net naar mijn mannetje voor dat soort dingen gegaan... moet een nieuwe deur in... en gespoten worden ..... doei 550 euro
jeej ik heb een nieuwe baan ik ga meer verdienen
BOEM
GODVER! 550 euro schade
ik woon op de veluwe hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
550 euro kun je mooi van op vakantie bijna, in ieder geval is dat een aardige duit aan zakgeld. Tis gewoon zonde van het geld, je had dat geld kunnen verbranden net zo goed. Of kapot knippen. Of aan een zwerver geven van mijn part. Liever aan een dakloze geven dan maar.
Dus je hebt toch die baan gekregen![]()
Proficiat!!!
Ondanks dat je had gelogen over je salaris
Een leugen voor eigen bestwil
Ik leer steeds vaker mijn zelf-beheersing te bewaren op straat, ooit zei iemand tegen mij dat die man mijn hond de nek om gaat draaien. Ik ga dan helemaal trillen en dan moet ik echt mezelf beheersen als er onrecht gebeurt. Als iemand aan mijn hond komt dan is het echt zo dat ik over de toeren ga. Ook als er een herder gaat aanvallen, ik weet zeker dat ik dan die herder de nek om doe draaien.
Een vecht-partij met een hond sla ik niet af zodra er gevaar is voor mijn hond.
Op straat kom ik weinig tegen waarbij ik mijn zelf-beheersing moet bewaren de laatste tijd. Vaak lopen zaken vanzelf goed af. Maar dan woon ik wel in Zuid Limburg en daar is het rustiger als bij jou waarschijnlijk.
Op fok! de zelfbeheersing bewaren heb je ook nogOok dat leer ik steeds vaker.
Ik zou ook woest worden ervan. Het loopt dan niet zoals het moet lopen. Het gaat dan niet zoals het moet gaan. Pech in het leven is gewoon zwaar klote. Pech is niet juist.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik woon op de veluwe hoordaar is het ook lekker rustig.
alleen ik kan zooo gruwelijk boos worden op dit soort dingen
Ooo dat meen je nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:er heeft iemand in 't Harde vrijdagavond een godse grote deuk in mijn Ibiza gereden
geen briefje achter gelaten niets!!! gaat me verdomme weer klauwen met geld kosten!
![]()
![]()
paupers!
mja... idd is heel wat andersquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:49 schreef Metro2005 het volgende:
een leon diesel is wel heel wat anders dan een cupra![]()
waarom? ga je zoveel rijden?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehehe hoor net dat wanneer ik zin heb ik niet meer hoef op te komen dagen voor de laatste 2 weken.. dus ik heb besloten dat ik vanaf donderdag vakantie heb
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:11 schreef vamperotica het volgende:
whahahah........ en ik vin pingwinnen cool
dank u dank uquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:05 schreef nokwanda het volgende:
Tis wel een mooie meid, he, die din van jou
ik ben idd niet de enigequote:Op maandag 2 oktober 2006 14:52 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik zag net iemand met dezelfde icon als barracupracuda
Je had patent moeten aanvragen meteen Barraquote:
Guten 's middags Mariaquote:
heej DVquote:
Maar Barra was eerstquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:52 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik zag net iemand met dezelfde icon als barracupracuda
Halloquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:16 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
heej DV![]()
hoe gaat het ermee? (en dat rijmt)
hoe meer mensen met deze user icon hoe beter!quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je had patent moeten aanvragen meteen Barra
wow, dat is nog eens een golfquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hallo
Met dromenvanger is alles rustig. Dromenvanger zit in het dal van de golf, wanneer de gekte weer komt is de vraag altijd, wanneer de drukte komt ook. Maar ik mis de drukte niet eens, ik kan me makkelijk vermaken in het dal van de golf. Zowel bij vloed als bij eb kan ik goed leven de laatste tijd. Het kan ook niet altijd een hoogtepunt zijn in de stemming, soms is het nodig om af te koelen. En dat is nu het geval. Ben dus kalm en bedaard ook.
Hier de golf waar ik vaker op zit. In principe ben ik altijd op een golf aanwezig. Zoals ik in het fotoboek nog helemaal ga uitleggen
[afbeelding]
Hoe is het met Maria ???? Ik zal stoppen met plagen en je gewoon marietje noemen nu
Zometeen een paar biertjes drinken
Om te genieten van de rust die nu heerst
Altijd is er wat te vieren.
Okeyquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoe meer mensen met deze user icon hoe beter!
Succes ermeequote:Op maandag 2 oktober 2006 15:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wow, dat is nog eens een golfMaar fijn dat het goed met je gaat.
Met mij ook alles ok, superdruk met werk wel, 't is maar goed dat ik het hier naar mijn zin heb anders zou het een beetje teveel van het goeie zijn![]()
Maar ik mag iemand ter ondersteuning gaan regelen bij het Uitzendbuerau van mijn bazen, dus dat is mooi![]()
Wnat op deze manier doe ik niet veel meer dan werken, eten en slapenMaar ach, het houdt me van de straat
![]()
Moet nu weg naar een meeting, ik lees je later![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Tja, en dan is het zover.................de laatste vogel verlaat het nest![]()
idd arme lilquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Tja, en dan is het zover.................de laatste vogel verlaat het nest![]()
Is dat zoquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:51 schreef nokwanda het volgende:
neeeeeee, in dit huis zijn wij je kindjes en dus moet je lief voor ons zijn
quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaahaaaa, dat is zo. Wacht maar.... ik weet waar je huis woont en ik sta vandeweek gewoon met mijn wasje op de stoep
aw succes en sterktequote:Op maandag 2 oktober 2006 16:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Dank jullie![]()
Ik ga nu vast en zeker last krijgen van het "empty-nest" syndroom (mezelf kennende) dus als ik de komende tijd wat minder vriendelijk ben weet je waar het aan ligt![]()
quote:
quote:
en voor de mensen die niets (kunnen) doen op hun werk?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen
Het is hier een stralend blauwe hemel
Ik zag net een straaljager vliegen dus. Die had een gigantische condens-streep achter zich, maar nu komt het verhaal dus. Die straaljager die vloog in een lijn waar het donkerder was dan de blauwe hemel. Alsof er een lijn was in de lucht die was voorgetekend, en die straaljager die vloog precies in die lijn.
Kan zijn dat hij de lijn volgde van een vorige straaljager.
Buiten is het echt mooi nuTis wel wat fris maar dat maakt niet uit. Ik ga vandaag gewoon vaker buiten zitten met wierrook en muziek. Bij 15 graden trek ik me gewoon een warme trui aan.
Buiten zitten is lekkerDat ga ik ook missen in de winter
Allemaal prettige dag
Voor de mensen die moeten werken, werkze
Voor de mensen die vrij hebben, geniet ervan!!!!!!
Voor die mensen wens ik een lekkere koffie-pauze met mooie secretaressesquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en voor de mensen die niets (kunnen) doen op hun werk?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Voor die mensen wens ik een lekkere koffie-pauze met mooie secretaresses
mogge metro... hoest leven?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:21 schreef Metro2005 het volgende:
Goedesmorgens
Zijn gangetje. Reparatie aan de auto 'valt' mee gelukkig (al is het natuurlijk altijd balenquote:
wat een kutfilm was dat!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zijn gangetje. Reparatie aan de auto 'valt' mee gelukkig (al is het natuurlijk altijd balen)
Zag vanmorgen op het nieuws over die schietpartij in de VS in zo'n amish gemeenschap. Die leven nog net al 100 jaar geleden volgens mijmet paard en wagen enzo, jurken aan, hoeden op.
Zag er wel leuk uit moet ik zeggen
Beetje zoals in de film: the village
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zijn gangetje. Reparatie aan de auto 'valt' mee gelukkig (al is het natuurlijk altijd balen)
Zag vanmorgen op het nieuws over die schietpartij in de VS in zo'n amish gemeenschap. Die leven nog net al 100 jaar geleden volgens mijmet paard en wagen enzo, jurken aan, hoeden op.
Zag er wel leuk uit moet ik zeggen
Beetje zoals in de film: the village
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dat is nou echt een film die je niet moet kijken als je even later onder narcose moet !
Beleef je hem weer, en dan is het net alsof je er zelf in zit![]()
quote:
Ja, dat riep ik ook steeds maar ze wilden niet luisterenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gewoon die debiel opsluiten dan hadden ze nergens meer last van
dan pak je toch gewoon jequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:03 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, dat riep ik ook steeds maar ze wilden niet luisteren![]()
Good jobquote:
Ja......duhhh...........ik lag op de operatietafel, die heb je dan niet bij de handquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan pak je toch gewoon je
[afbeelding]
Werkt echt aanstekelijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:27 schreef vamperotica het volgende:
Bert en Ernie...![]()
Ik wil Elmo!!
En wel deze!!
http://www.youtube.com/watch?v=o4x-VW_rCSE
Messen zat in elk gevalquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:18 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja......duhhh...........ik lag op de operatietafel, die heb je dan niet bij de hand![]()
Ik vind je posts vandaag inderdaad wel kortquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Ernie!!!!!
Ik heb ook de amandelen moeten laten knippen toen ik jong was. Tevens mijn enige operatie in mijn leven. Ik weet nog precies hoe de operatie-kamer eruit zag, hoe ik in de operatie-kamer gereden werd, daarna ging het licht uit door de narcose.. En hoe mijn ouders daarna mij aan het opwachten waren weet ik ook nog.
Ernie
Ik was net even mijn fotoboek aan het nalezenRatel ratel ratel, ik blijf soms ratelen en ratelen. Dus ik moet eens leren mijn schrijf-mond te houden
Maar zo erg is dat niet. Deja vus komen naar voren erdoor, wie weet is het ratelen wel nodig af en toe.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik vind je posts vandaag inderdaad wel kortkan dat niet langer
?
ik kreeg hem wel!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik vind je posts vandaag inderdaad wel kortkan dat niet langer
?
Overigens kan ik me ook nog precies herinneren hoe mijn operatie van mijn amandelen eruit zag. En toen was ik nog een heel klein metrootje![]()
Sterker nog, ik kan me volgens mij zelfs de operatie zélf nog herinneren (toen ik onder narcose was dus)
En ik ben nog steeds kwaad dat ik toen geen ijsje kreeg vd zusterdat had ze beloofd!
Dus je hebt nu een babylulletjequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik kreeg hem wel!
maar zusters vinden me lief.. mijn vriendin word zuster!
het eerste wat de zuster zei die bij mijn bevalling was was: zooo het is duidelijk een jongentje!
was nogal groot geschapen voor een baby (jammer dat het daarna niet meer gegroeit is)
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus je hebt nu een babylulletje?
allemaal door mijn baby lulletje?quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
allemaal door mijn baby lulletje?
Waar een babylulletje al niet toe in staat is hequote:
Het is niet alleen een kwestie van weten hoe je hem moet gebruikenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
neehoor ik mag zeker niet klagen over de grote van mijn fallus.
boven het nederlands gemiddelde ( ik snap niet hoe ze daar op komen want iedereen roept dat hij daar boven zit) en veel belangrijker ik weet hoe ik hem moet gebruiken
zo kan het topic nu weer tot leven komen?
ey ... heb ik wat gemist... zijn je handen geamputeerd?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het is niet alleen een kwestie van weten hoe je hem moet gebruikenje moet ook nog de gelegenheid hebben om hem te gebruiken
.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey ... heb ik wat gemist... zijn je handen geamputeerd?![]()
jeweet! lijn5
quote:
Ik ga voor theequote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen!!!!!
Koffie
Ik ga koffie zetten!!!!!
0300 wilde ik opstaan, maar doorgeslapen tot 0800
Thee is ook lekkerquote:
Je hoeft het alleen maar te activerenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:38 schreef vamperotica het volgende:
Hoe werkt dat pmsysteem?
Dus het werkt alquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je hoeft het alleen maar te activeren
je moet niet gelijk zeggen dat ik je allemaal spannende pm's stuurquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:17 schreef nokwanda het volgende:
en nu pmmmen jullie allemaal en lezen we hier niks meer
op het envelopje oven in je scherm klikkenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:40 schreef Metro2005 het volgende:
hoe activeer je de pm's dan?
Oooow Jammiee!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:42 schreef Metro2005 het volgende:
damn, heb bijna een hele doos celebrations leeggeten in mijn eentje
Had je iets te vieren dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:42 schreef Metro2005 het volgende:
nee had ik gekregen omdat ik op de huisdiertjes van een vriendin gepast hadquote:
jawel... helemaal in de bovenste rij met: Frontpage sport games forum weblog fotoboek chat dev bigbrother "envelopje"quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
nee had ik gekregen omdat ik op de huisdiertjes van een vriendin gepast had![]()
En ik zie geen envelopjeof ging het niet over fok?
ik ben vrij... vandaarquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:14 schreef Ashavan het volgende:
Het envelopje staat helemaal boven aan het scherm. Frontpage, sports, games, forum etc met op het einde de envelop.
Wel erg rustig overal vandaag.
*rolt met oogjes* celebrations...vieren....weet je welquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
nee had ik gekregen omdat ik op de huisdiertjes van een vriendin gepast had![]()
En ik zie geen envelopjeof ging het niet over fok?
gevonden
Nederlander!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:42 schreef Metro2005 het volgende:
Chocolade is toch ook een vervanger voor sexquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:54 schreef Metro2005 het volgende:
Ik weet het nokik weet wel wat het betekent.
Ik had gewoon niks te vieren en wel trek erinmag dat ook?
andersom ook?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:09 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Chocolade is toch ook een vervanger voor sex![]()
Middag allemaal![]()
Na al die rukverhalen van gister kan ik me dat best voorstellenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:54 schreef Metro2005 het volgende:
Ik weet het nokik weet wel wat het betekent.
Ik had gewoon niks te vieren en wel trek erinmag dat ook?
Ja had je wat gestuurd maar weet niet meer wat, ging geloof ik over bierquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:20 schreef Dromenvanger het volgende:
@ Metro, had jij gisteren nog een message via MSN gestuurd of zag ik dat fout? Ik was net mijn computer aan het uitschakelen dus kon niet meer kijken wat je schreef.
Middagquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:09 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Chocolade is toch ook een vervanger voor sex![]()
Middag allemaal![]()
* voor onderzoek meldtquote:
In principe wel. Maar ik moet er nog even over nadenkenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen.
Onderzoekje waard?![]()
* metro2005 kiest niet voor chocoladequote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:34 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Oke, wie kiest er voor chocolade en wie voor sex ?![]()
Jaja.....jij en verlegenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Na al die rukverhalen van gister kan ik me dat best voorstellen![]()
Ik durfde gewoon niet meer te reageren hier
Daar moet ik dus over nadenkenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:34 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zal ik je overtuigenquote:
Dan ben ik niet de enige die dat een lastig dilemma vind. Het leukst is als je ze kan combineren.quote:
NEEEEEEEEquote:
Dan krijg je geen chocolaatje van mequote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
NEEEEEEEE![]()
Hoe kom je daar nou weer op?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:11 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Dan volgt hier de werkwijze van het onderzoek:
Als men kiest voor de chocolade:
Minimaal 4 x per week vreet je je te barsten aan de chocolade.
Dit doende visualiseer je een flinke vrijpartij, de lengte hiervan is naar eige keuze![]()
Gebruik wel verschillende soorten chocolade, dit om een zo uitgebreid mogelijk beeld te krijgen.
Rapporteer je bevindingen aan mij.
Als men kiest voor de sex:
Minimaal 4 x per week heb je een geweldige vrijpartij, ook hier is de lengte daarvan naar eigen keuze![]()
Je mijdt dus elke vorm van chocolade (denk hierbij aan hagelslag e.d.)
Je hoeft in dit onderzoek geen verschillende partners te gebruiken, maar het mag wel, dit ook weer om een uitgebreid beeld te verkrijgen![]()
Rapporteer ook hier weer je bevindingen aan mij.
Voor de fanatiekelingen onder ons kun je natuurlijk ook een gecombineerd onderzoek uitvoeren.
In plaats van te kiezen voor een vrijpartij negeer je je partner, staat op uit bed/bank en loopt doelbewust naar de kast voor de chocolade.
Of andersom, in plaats van chocolade kies je bewust voor de sex, ongeacht of je partner het er mee eens is of niet, desnoods neem je voor dat moment een "leenpartner".
Rapportages gaarne zo uitgebreid, tot in detail, mogelijk.
Nog vragen?
Ik ben op dieet.....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:34 schreef Lilith-Wicca het volgende:
DAT is nog eens een goeie smoesquote:
Of juist niet. je kunt ook voor de chocolade gaan hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:27 schreef Marietje_34 het volgende:
sjonge jonge wat een 'geil' gelul weer hier![]()
Dan kies je voor sex.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ben op dieet.....
En heb een partner die verslaafd is aan chocolade....![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga voor het bier nogmaals. Alle vrouwen kunnen verrekken, met de bier-tap kom ik wel aan mijn trekken.
Althans vandaag
Geen geile praatjes vandaag, vandaag is het bier.
Dus ik trek me nog een biertje open![]()
Welnee, er komt geen onvertogen woord uit mijn vingers, we gaan alleen een onderzoekje houden, thats allquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:27 schreef Marietje_34 het volgende:
sjonge jonge wat een 'geil' gelul weer hier![]()
Proost!!!!!!!!!!!quote:
In dat geval moest ik maar voor de chocolade gaanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dan kies je voor sex.
Bij een goeie vrijpartij verbrand je toch snel zo'n 800 calorieen![]()
En de chocoldadeveroberende ( en geen gramaankomendequote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dan kies je voor sex.
Bij een goeie vrijpartij verbrand je toch snel zo'n 800 calorieen![]()
Zoveel sex? ............pfffffffffquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In dat geval moest ik maar voor de chocolade gaan![]()
In jullie geval wordt het moeilijker ja...........maar als hij toch niet aankomt heeft de chocolade ook weinig nut voor hemquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En de chocoldadeveroberende ( en geen gramaankomende) partner dan?
iig zoveel gewichtsverlies.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:49 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zoveel sex? ............pfffffffff
Ach, 1 + 1 = ....................(gespreksonderwep + veel calorieen verbranden)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
iig zoveel gewichtsverlies.
Ik verbrand erg veel calorieeen...laat ik het daar maar even op houden
KLopt wel ja, dat sommige mensen er teveel mee bezig zijn. En dan bedoel ik bezig mee zijn in negatieve zin.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik had even de lyric van korn bekeken
Ik vind het teveel van het goede. Als je de hele dag aan sex denkt, dan heb je toch nergens anders tijd voor. Dan ben je oversext ook wel. De hele dag dromen over sex, ik moet er niet aan denken. Fantaseren erover is okey, maar ook dat met mate. Ik ga dus echt mijn lul niet achterna lopen iedere minuut van de dag.
Kan zijn dat korn oversexed is. Of heb ik de lyric verkeerd begrepen?
Ik ga dus niet zeggen dat sex overgewaardeerd is, maar bij mensen die teveel waarde hechten eraan is dat wel het geval. Mensen die denken niet zonder te kunnen en die gewoon constant bezig zijn ermee. Teveel hormonen misschien?
Sex als onderdeel van het leven misschien, maar zeker niet als belangrijkste in mijn geval.
Nouhou... neem dan de tijd om jouw spannende verhaal te vertellen..... als kind in een pan met champignonsoep gevallen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:54 schreef VAgeNERATION het volgende:
Hmm vanavond vrij hoor ik net, dus ik denk kan ik fijn wat spannende verhalen lezen vanavond.
maar nix dus,
[afbeelding]
Lama
kzoek zelf wel![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:54 schreef VAgeNERATION het volgende:
Hmm vanavond vrij hoor ik net, dus ik denk kan ik fijn wat spannende verhalen lezen vanavond.
maar nix dus,
[afbeelding]
Lama
kzoek zelf wel![]()
hehe ik heb nog 200 euro... en een boete die ik moet betalen van 140 euro... die betaal ik volgende maand wel!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:14 schreef Metro2005 het volgende:de maand is nog maar net begonnen en mijn bankrekening staat alweer rood
![]()
Waarom is alles zo duur tegenwoordig
het lig imho echt niet alleen aan de euroquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:23 schreef Marietje_34 het volgende:
Het leven is idd te duur geworden voor de 'gewone man'. Of de 'gewone vrouw' dan. En die ellende is begonnen met de invoering van de euro
Idd, maar daar begon het denk ik wel mee...en nu de energiekosten en ziekenfonds zoveel duurder zijn geworden zit ik dus echt krap tegenwoordigquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het lig imho echt niet alleen aan de euro
Het ligt niet aan de euro an sich. Het ligt wel aan het feit dat alles een stuk duurder is geworden dankzij de euro.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het lig imho echt niet alleen aan de euro
die autos joh.. shit... bakken! met geldquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:33 schreef Metro2005 het volgende:
bij mij is het een combinatie van steeds pech met de auto, een hypotheek die net op het randje zit voor 1 persoon, een energiemaatschappij die koppig weigert mijn voorschotnota van maar liefst 270 (!) euro niet naar mijn verbruik (van ongeveer 75 euro) bij te stellen en nog wat kleine noodzakelijk uitgaven de laatste tijd![]()
Ik zit dus ook vrij krap, hou ongeveer 100 euro in de maand over om te sparen en ongeveer 50 euro om weg te gaan ed![]()
Ja hier idem. Aan het einde van het jaar krijg ik waarschijnlijk wel een hoop terug. Sowieso van de energielasten. maar ik baal er gewoon van als een stier dat ik elke euro moet omdraaien terwijl ik gewoon 40-45 uur per week werkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:35 schreef Marietje_34 het volgende:
ik zit ook op het 'randje' qua hypotheek idd. Nou moet ik wel zeggen dat ik nog een hoop geld tegoed heb van de belasting, maar op deze manier doe ik tenminste nog iets aan 'sparen'.
Klopt, alleen het afgelopen half jaar ben ik al een kleine 4000 euro aan auto's kwijtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die autos joh.. shit... bakken! met geld
't geld is hoe dan ook minder waard geworden..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de euro an sich. Het ligt wel aan het feit dat alles een stuk duurder is geworden dankzij de euro.
geldt voor mij net zo. Ik werk hard en veel, doe ook geen rare uitgaven, heb ook geen hoge eisen ofzo, maar nog is het elke maand passen en meten de laatste tijd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja hier idem. Aan het einde van het jaar krijg ik waarschijnlijk wel een hoop terug. Sowieso van de energielasten. maar ik baal er gewoon van als een stier dat ik elke euro moet omdraaien terwijl ik gewoon 40-45 uur per week werken zoveel gekke dingen doe ik toch echt niet.
Ja hier dus ook. Ik vind het helemaal niet erg om in een kleine woning te wonen en bij de lidl of edah boodschappen te moeten doen en in een bijna 11 jaar oude auto rond te rijden. Maar als je ondanks dat je zuinig aan doet (bv met energie) en weinig dure uitgaven doet nog elke euro drie keer om moet draaien dan klopt er toch iets niet lijkt mequote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
geldt voor mij net zo. Ik werk hard en veel, doe ook geen rare uitgaven, heb ook geen hoge eisen ofzo, maar nog is het elke maand passen en meten de laatste tijd.
Ja maar als dit nog een paar jaar doorzet heb je dalijk ook niet elke dag meer te eten omdat je al je geld nodig hebt voor je woningquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:44 schreef Marietje_34 het volgende:
Maarja, aan de andere kant vind ik mezelf wel eens een verwend kreng als ik 'klaag' over dit soort dingen.
Ik besef me iedere dag weer in wat voor weelde wij leven als je het vergelijkt met de leefomstandigheden in de echt arme landen....en ik heb een leuk huisje, leuke baan, iedere dag te eten...enzo
Eensch.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja hier dus ook. Ik vind het helemaal niet erg om in een kleine woning te wonen en bij de lidl of edah boodschappen te moeten doen en in een bijna 11 jaar oude auto rond te rijden. Maar als je ondanks dat je zuinig aan doet (bv met energie) en weinig dure uitgaven doet nog elke euro drie keer om moet draaien dan klopt er toch iets niet lijkt me![]()
Je wordt gewoon aan alle kanten keihard uitgezogen door grote maatschappijen.
zo ver is het gelukkig nog nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja maar als dit nog een paar jaar doorzet heb je dalijk ook niet elke dag meer te eten omdat je al je geld nodig hebt voor je woning
Dat zal ik ook niet ontkennen neequote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
zo ver is het gelukkig nog nieten dan nog...ik geloof toch nog steeds dat Nederland tot nu toe een van de prettigste landen is om te leven..
dat vind ik ook idd. Maar ik denk dat dat ook in de andere Europese landen gebeurt, net als bij ons.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat zal ik ook niet ontkennen neeNederland is qua voorzieningen best een goed land om te wonen. Alleen is het de laatste jaren wel allemaal veel individueler en egoistischer geworden vind ik.
Tja... Of de staatsloterij!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:59 schreef Marietje_34 het volgende:
Nou idd, of es een keerjte de Lotto winnen ofzo!
oei, dat is wel jammer danquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Tja... Of de staatsloterij!
Had met oud en nieuw een lot gekocht.... Dis had t ooit over cijfers tijdens een legging..... ik wist nog at er een 8 en een 12 in voor kwam.... Ik twijfel de twijfel voor de 8 gegaan.... Ik geloof dat ie toen echt op een 12 is gevallen!
ik heb der een boek van gekocht en gelezen op vakantiequote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:25 schreef Metro2005 het volgende:
vanmorgen nog een stukje over de vrijmetselaars op het nieuws, heeft iemand dat nog gezien?
en weet iemand wat dat precies inhoud?
Ik weet dat metal harder is dan de rolling stones. Maar zeker luisterbaar. Metallica vind ik persoonlijk trouwens ook niet echt hard genoeg. Af en toe wel lekker ritmisch maar ik heb soms behoefte aan snoei-harde muziek. En dan is metallica op sommige moment niet hard genoegquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:15 schreef Ashavan het volgende:
Over een half uurtje een dutje doen en dan een documentare kijken over de Metal geschiedenis. Metal: A Headbangers Journey. Het is gemaakt door een filantroop (geloof ik) die zelf volger is van de scene sijnds zijn 12e. Voor het eerst een waargetrouwe, maar toch ook kritische, documentaire staat te wachten
MTV en andere zenders en andere documentaires geven altijd zo'n fout beeld van metal. Alsof Limp Bizkit metal is :S Rolling Stones, Kiss en andere rock bands die vaak als metal gezien worden. geezEn dan wordt er meestal ook nog alleen gesproken over de bekendste bands van de jaren 80 en 90 die in de top 40 gestaan hebben terwijl de echte scene totaal genegeerd wordt.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:22 schreef Ashavan het volgende:
Metal is erg divers. Velen denken er meteen harde muziek met gegrom (grunt) bij. Maar je hebt ook Opera/Symfonie metal zoals Avantasia en Epica die best rustig zijn met enorm mooie zang waar zelf opera zangers voor onder kunnen doen.
Ja, zal ook even een tijd minder of niet aanwezig zijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:08 schreef Metro2005 het volgende:
is iedereen hard aan het werk ofzo?
Doe mij ook maar een lijstje!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:48 schreef Ashavan het volgende:
BREIN kan doen wat ze willen, maar hebben net zoals BIG en BUMA STEMRA etc wettelijk geen poot om op te staan. Je mag downloaden wat je wilt, alleen uploaden is illegaal. Enige wat die gasten kunnen is stemming makerij en onwetenden bang maken met waarschuwingen en foutieve eenzijdige rapportages uitbrengen die aan alle kanten rammelen. Zou me niet verbazen dat er bedrijven hen zal aanklagen in de toekomst vanwege zwartmaken van naam/reputatie met valse beschuldigingen
De mooiste was die laatste die op tweakers.net staat. Daarin durven organisaties te beweren dat het slecht voor de gehele economie is. Als men beetje logisch nadenkt klopt dat niet. Het geld wordt namelijk gewoon aan andere zaken uitgegeven.
Als je wilt kan ik altijd wel wat sites delen via PM. Heb er 1 die alleen maar voor metal is.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:30 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Wat is het "loslaten" van je kinders toch zwaar he.............
Ze willen toch erg graag dat je eerst je spaarcentjes voor een groot deel opmaakt...En als je toevallig kinderen hebt en die hebben ook een spaarrekening.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:42 schreef Ashavan het volgende:
Stemmen. Iets wat ik niet doe tenzij er daadwerkelijk een goede partij aanwezig zou zijn. En om nu een eigen partij te beginnen heb ik de financien niet voor.
Die uitkering is een slechte zaak. Stel mijn contract loopt af en kan dan tijdelijk even geen werk vinden. Hoe moet ik dan een huis en de maandelijkse vaste laten betalen? Een spaarrekening slinkt dan erg snel, als je überhaupt al de mogelijkheid had om te kunnen sparen.
ja simpel. Even mijn huis verkopen, hypotheek terugbetalen, auto de deur uit doen en weer bij mijn ouders gaan wonenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 @ 09:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoek ander werk of ga gewoon weer tijdelijk bij je ouders wonen zodra je inkomstenbron wegvalt. Sim-pel.
Daarnaast: tot over je 25e studeren is of een geval van luiheid of je doet een studie voor dokter oid. In het eerste geval: pech gehad. Je kan als je havo gedaan hebt al op je 21e/22e klaar zijn. Mocht je een opleiding van meer dan 5 jaar doen dan mag je van mijn part ontheffing krijgen.
Het zou inderdaad al schelen als je al die bejaarden eens uit de politiek schopt en er eens een zooi wat jongere mensen inzet. Dat krijg je al een hele andere nuancering in de politiek omdat je andere inzichten hebt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Veel mensen zijn kort door de bocht, alsof een aantal mensen niet kan denken, of sommige mensen kunnen alleen voor zichzelf denken zonder te kijken naar anderen. Zo heb je zulke mensen ook in de politiek rondlopen. Van die leiders die alleen voor zichzelf daar zitten.
Daarom zeg ik dat een partij die rekening houdt met individuele wensen mooi zou zijn.
Was tijdens het lopen met de hond verder aan het denken. Zoveel problemen die nog opgelost moeten worden, misschien missen ze bij politiek Den Haag het overzicht, of ze weten geen prioriteiten te stellen. Of ze ouwehoeren teveel en lachen teveel, wie weet nemen ze hun werk niet serieus genoeg.
Ik zeg altijd dat ieder probleem een oplossing kent.
Ik ga niet praten over nieuwe economische modellen want dan moet ik eerst de boeken in.
Over de ondoordachte reacties van users op de FP en het forum, daar ben ik ondertussen gewend aan geraakt en die reacties ga ik dus echt niet serieus nemen. Als je alles serieus moet nemen wat hier geschreven staat dan heb je wat te doen. Veel users die schrijven zonder eerst te denken, en missen het complete besef van wat de essentie is. Ze lullen maar wat uit hun nek dus.
Toch ben ik nog altijd van mening dat ieder probleem een oplossing kent, maar dan moet je mensen in de politiek hebben zitten die goed zijn in probleem-oplossend denken. En volgens mij ontbreekt het daaraan. Volgens mij lopen er teveel amateuren rond. Te weinig mensen met strategisch inzicht ook. Heb al vaker gezegd dat de bezem door politiek Den Haag moet gaan, nieuwe mensen met vers bloed. Jonge mensen met juiste inzichten en ga zo door. Mensen die met elkaar praten inplaats van tegen elkaar praten. En zeker ook mensen die in staat zijn tot luisteren en samen werken.
Inderdaad, die bejaarden in de politiek die zijn sowieso vast geroest in hun denken. Je hebt jong vers en fris bloed nodig. Geen hoog bejaarden die niet meer kunnen denken in moderne denkwijzes.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het zou inderdaad al schelen als je al die bejaarden eens uit de politiek schopt en er eens een zooi wat jongere mensen inzet. Dat krijg je al een hele andere nuancering in de politiek omdat je andere inzichten hebt.
De politici die er nu zitten denken alleen maar aan hun eigen portomonee en hun oudedagvoorziening en aan hun hypotheekcentjes
Door zelf een partij op te richtenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:24 schreef Ashavan het volgende:
Hoe kunnen wij anders onze stem fatsoenlijk laten horen?
Gewoon negerenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:29 schreef Metro2005 het volgende:
bah wat een figuur is die scorpie ooklekker makkelijk praten met zijn modale inkomen en leasbak.
Goede morgenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:45 schreef Marietje_34 het volgende:
goeiemorgen lieve mensen
het is vrijdag vandaag en ik ben in een goed humeur![]()
Heb alleen net mijn 'things to do' lijstje ingevuld voor vandaag en ik zit al aan 2 pagina's![]()
er komt vast een moment waarop jij werk vindt dat bij jou past en wat je leuk vindt om te doenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Goede morgen
Ik heb zin om te werken ook
Ik wil op het werk plannen ontwikkelen en daarna plannen uitvoeren. Zo'n werk wil ik dus. Plannen ontwikkelen en vervolgens overgaan tot uitvoering. Dat ik zowel het beleid bepaal op het werk, en daarna de uitvoering. Dat ik profijt zie van het werk dus ook.
Als ik aan mezelf werk op het gebied van gezondheid merk ik al profijt. Maar het is niet het echte werk wat ik voor ogen heb.
Ik wil ook een to do lijstje hebben. En dan stelsel-matig alles afronden. En dan op vrijdag lekker zeggen dat ik weekend verdien
Om vervolgens op maandag de boel weer op te pakken
Ik mis het weekend-gevoel doordat ik tijdelijk geen werk heb.
Hoewel ik toch mezelf probeer zoveel mogelijk te ontwikkelen. Maar goed, dat is dan op persoonlijk vlak. Heeft niets met werk te maken.
Er komt zeker nog een moment dat ik aan de slag gaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
er komt vast een moment waarop jij werk vindt dat bij jou past en wat je leuk vindt om te doen![]()
Het weekendgevoel is idd fijn![]()
En het allerleukste van de 'to do' lijstjes vind ik als het af is en ik er een krul doorheen zet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |