ja gaat barra op een bankje zitten van 12 tot 6 en dan kan die chick mooi rondwaggelen en kleren passenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:19 schreef lvm het volgende:
gezellig de stad in... kun je vrouwen altijd blij mee maken
emmenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
welke stad is leuk om heen te gaan?
en welke dierentuin is het coolste?
Een spelletje pim pam pet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zou wat leuks verzinnen wat ik zaterdag overdag kan doen met mn vriendin. dan bedoel ik niet keiharde neuksex maar gewoon iets leuks... ideen?
waarom zou ik dat willen doen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:20 schreef Sadiar het volgende:
Vrolijke stickers op brievenbussen plakken
Ze wil juist NIET naar huis.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:19 schreef Bilbao het volgende:
De dierentuin bezoeken en daar neuken?
hmmm emmen is ook nog wel in de buurt (Epe - Emmen is goed te doen met de auto )quote:
een grote stad in de buurt waar je leuk kunt winkelen en terassen...quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
welke stad is leuk om heen te gaan?
en er is een speeltuin en knuffelkoop winkelquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hmmm emmen is ook nog wel in de buurt (Epe - Emmen is goed te doen met de auto )
We have a winner!![]()
veel plezierquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hmmm emmen is ook nog wel in de buurt (Epe - Emmen is goed te doen met de auto )
We have a winner!![]()
lollerfanters bedoel je?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:26 schreef boem-dikkie het volgende:
en natuurlijk pinguins en kamelen en olifanters![]()
respect, dat zo'n rare vogel toch een chick aan de haak slaat en nog met een pc overweg kanquote:
je mocht je brommert toch niet meenemen daar de olifanters!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:58 schreef RickoKun het volgende:
misschien dat je in die dierentuin maikuul tegenkomt, terwijl hij een hendig sjieke slip maakt op zijn scooter met c1000 kledij aan.
speciaal voor jou....quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:56 schreef boem-dikkie het volgende:
haha het dope is nog dat je serieus naar de dierentuin bent gegaan whaha
En foto's hebt gemaakt van de flamingoo's en olifanters
quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
speciaal voor jou....
ow me vriendin vroeg ook nog wat een Boemdikkie was... hoe leg ik dat uit???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |