Grap van de dag!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga Rainbow Six trouwens niet halen.Ik denk dat op en met elkaar knallen in Gears of War veel toffer wordt.
Dat wordt het ook, de MP van GoW heeft niets voor niets een award gewonnen voor meest veelbelovende MP.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga Rainbow Six trouwens niet halen.Ik denk dat op en met elkaar knallen in Gears of War veel toffer wordt.
GoW heeft een kettingzaag Gijs.quote:
Je moet het zo zien: GOW is gewoon ideaal voor brute agressie en bot knallen, RS is ideaal voor een avondje spanningquote:
ow. Wat grappig. HA!quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Klinkt anders toch als typisch iets voor jou
whahahahhaaquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
Die dingen moet je ook echt gewoon openen met een 12 gauge shotgunquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:52 schreef Klonk het volgende:
ik snij me net keihard en diep aan de blister van de play and charge kit
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:30 schreef BMH het volgende:
[..]
ow. Wat grappig. HA!![]()
GOW = Brute force 360
Op de 360?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:53 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Werd helemaal week van al die lame kiddie games :|
Nintendo shitquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Op de 360?Ik heb ze nog niet kunnen ontdekken.
Doom was eerste spel dat ik speelde samen met mijn broer (ik keek voornamelijk). Toen was ik volgens mij 6 ofzo. Heerschend spel (cadeau gekregen van een oom, heb het nog steeds). Daarna een paar keer Nintendo games gespeeld, wel lachen, maar was toen al "verhard"quote:
Me2, daarom heb ik ook nog een snes , qube en een ds lite.. en de wii in december =]quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb ook de 360 gekocht voor de wat meer volwassen spellen (shooters vooral), maar ik kan de kiddy shit van nintendo ook erg waarderen.
Ik schat het op niveau Pokemon in.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Viva Pinata lijkt me dan weer TE kiddy Volgens mij is het ook puur op kinderen gericht als je die afleveringen bekijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |