Wat zeiden ze ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:16 schreef Isabeau het volgende:
Ze hadden het er net bij de snackbar ook al over.
Het zes uur journaal van gisteren opende er zelfs mee.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:04 schreef Peter6000 het volgende:
De kijkcijfers gaan vanavond vast omhoog
Ik liep net argeloos in de supermarkt, en zag tot mijn stomme verbazing een enorme foto van Natasia en kind op de voorpagina van De Telegraaf. En het openingsartikel is eraan gewijd.
Het is dus blijkbaar inmiddels een nationale kwestie.
Hmmm het daalt, maar toch vind ik het niet slecht, maar dat ben ikquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 07:53 schreef Mike het volgende:
De kijkcijfers van donderdag 5 oktober:
Reguliere uitzending: 362.000
Herhaling: 104.000
Big Brother: De Kijkcijfers #2quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmmm het daalt, maar toch vind ik het niet slecht, maar dat ben ik. Wat had BB ben ik dan vooral benieuwd naar
Ik wil vergelijkingen zien met andere real life zooi
.
Ah dan ligt dGK nog net iets hogerquote:
Niet dusquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:04 schreef Peter6000 het volgende:
De kijkcijfers gaan vanavond vast omhoog
Als DGK-kijker blijf ik hangenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:29 schreef Jonnyboy het volgende:
Wat een belabberde kijkcijfers.
BB nr. 5 vorig jaar trok in zijn eerste week om en nabij de 600.000 en de gouden kooi trekt daar 2/3e van...
Maargoed, misschien dat er toch iets wonderlijks gebeurt dat het meer wordt.
Deal or no Deal doet het wel opeens goed, die is zo'n beetje verdubbelt t.o.v. vorige weken.
Ik zap weg na BBquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah dan ligt dGK nog net iets hoger, oftewel alle bb fans blijven hangen en enkele schakenlen in voor dgk
![]()
Toen ik ze wat lamtakkig zag zitten en hangen moest ik toch weer even nadenken wat ook al weer de verschillen met BB waren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:24 schreef Gert het volgende:
Jammer dat het zo matig gaat. Ik begin het echt leuk te vinden.
Ik hoop dat dat hangen binnenkort grotendeels voorbij is als ze met de bedrijfjes/workshops/opleidingen gaan beginnen. Alhoewel ik dat voor een aantal bewoners niet verwacht.quote:Toen ik ze wat lamtakkig zag zitten en hangen moest ik toch weer even nadenken wat ook al weer de verschillen met BB waren.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 07:48 schreef Jonnyboy het volgende:
Gisteren 515.000
(ik heb het gelijk bijgewerkt op de wiki)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |