quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:52 schreef calvobbes het volgende:
En wil Talpa wel winst maken?
Altijd fijn om te zien dat nieuwe programma's volop de kans krijgenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:14 schreef Cynix ® het volgende:
Een leuk idee, maar helaas toch (weer) niet geworden wat het kunnen zijn.
Mwoa, ik ga er niet over of dit programma door moet gaan of van de buis moet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:31 schreef calvobbes het volgende:
Altijd fijn om te zien dat nieuwe programma's volop de kans krijgen
Je concludeert wel al, na drie uitzendingen, dat het programma niet is geworden wat het had kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:47 schreef Cynix ® het volgende:
Mwoa, ik ga er niet over of dit programma door moet gaan of van de buis moet.
Sorry hoor, maar dat is de omgekeerde wereld. De producent bepaalt niet wat we leuk vinden, maar de kijkers zelf.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:53 schreef calvobbes het volgende:
Er zijn in het verleden maar al te vaak nieuwe programma's te snel afgefikt en daardoor van de buis gehaald.
Dat heeft niks te maken met bepalen wat iemand leuk vind. Dat kan ook helemaal niet, want zowel producent als kijker kunnen niet voor anderen bepalen wat ze leuk vinden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:20 schreef SunChaser het volgende:
Sorry hoor, maar dat is de omgekeerde wereld. De producent bepaalt niet wat we leuk vinden, maar de kijkers zelf.
Maar wat jij zegt is dat kijkers moedwillig programma's laten cancelen. Dat geloof ik niet, men kijkt of kijkt niet. Of hadden we tegen ons zin naar Masterplan, Sterrenbeurs en Superstar moeten kijken?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:29 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met bepalen wat iemand leuk vind. Dat kan ook helemaal niet, want zowel producent als kijker kunnen niet voor anderen bepalen wat ze leuk vinden.
Het heeft te maken met aan de ene kant zeiken dat je nieuwe programma's wilt, maar dan gaan lopen zeiken dat het programma te moeilijk is en het ook geen kans geeft om beter te worden.
Bij het kijken naar de 'de Wedstijden' kreeg je in korte tijd ontzettend vaak gouden balken in beeld met 'de Gouden Kooi'. En ook Wilfred Genee moet dan nog verplicht melden wanneer de Gouden Kooi komt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:57 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Apart.
Als anderen een programma hypen, want dat is toch wel het geval. Talpa hoefde weinig reclame te maken voor het programma, en het dan niet aan de verwachtingen voldoet die andere mensen hebben, dan is het meteen een flop?
Sowieso lijkt het me erg voorbarig om nu al te roepen dat dit programma een flop is. Het is pas 3 dagen "oud".
Een eerste indruk bepaald veel. Als de eerste aflevering mensen afschrikt dan is dat de schuld van de programma maker niet van de kijker. Je kunt niet de kijker verantwoordelijk houden dat ze niet blijven kijken naar programma's, zodat de programma's zich kunnen ontwikkelen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:29 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met bepalen wat iemand leuk vind. Dat kan ook helemaal niet, want zowel producent als kijker kunnen niet voor anderen bepalen wat ze leuk vinden.
Het heeft te maken met aan de ene kant zeiken dat je nieuwe programma's wilt, maar dan gaan lopen zeiken dat het programma te moeilijk is en het ook geen kans geeft om beter te worden.
Ik vind ze anders normaler dan de Big Brother bewoners...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:11 schreef robert2006 het volgende:
Het format zit goed in elkaar, alle bewoners, maar ook ALLEMAAL zijn niet te vertrouwen!
Zou dit nou een afspiegeling zijn van onze maatschappij?
Ik zeg nergens dat iemand ergens schuldig aan is.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Een eerste indruk bepaald veel. Als de eerste aflevering mensen afschrikt dan is dat de schuld van de programma maker niet van de kijker.
Mwoah. je kunt de kijker wel verantwoordelijk houden dat ze aan de ene kant roepen dat er geen nieuwe programma;s worden gemaakt, en aan de andere kant bij een nieuwe programma meteen al gaan roepen "Dit is kut, waarom zenden ze het A-team niet weer eens uit".quote:Je kunt niet de kijker verantwoordelijk houden dat ze niet blijven kijken naar programma's, zodat de programma's zich kunnen ontwikkelen.
Ja vreemd he dat een zender zelf reclame maakt voor een nieuw programma.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Bij het kijken naar de 'de Wedstijden' kreeg je in korte tijd ontzettend vaak gouden balken in beeld met 'de Gouden Kooi'. En ook Wilfred Genee moet dan nog verplicht melden wanneer de Gouden Kooi komt.
Ze hebben er op Talpa zelf ontzettend veel reclame voor gemaakt en tijdens de kickoff, werden alle sterren ingezet; van Gordon, Caroline Tensen tot Bapao van Erven Dorens en last but not least heb ik ook advertenties van de Gouden Kooi in de krant zien staan.
Een bedrijf kan zelf ook een hype veroorzaken. Schurft, zwanger, jankende kids in beeld.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:37 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja vreemd he dat een zender zelf reclame maakt voor een nieuw programma.
Dat noem ik niet hypen. Hypen vind ik de ophef eromheen die andere zenders en politiek partijen eromheen hebben gemaakt.
dat is mooi tochquote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:24 schreef Peter6000 het volgende:
Woensdag 4 oktober:
Regulier: 417.000
Herhaling: 97.000
(ter vergelijking: regulier BB was 269.000)
Achja... En als een bedrijf dat doet, dan moeten de kijkcijfers ineens 200.000 hoger zijn... Anders is het een flop...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:29 schreef SunChaser het volgende:
Een bedrijf kan zelf ook een hype veroorzaken. Schurft, zwanger, jankende kids in beeld.
Ik moet misschien nog even wennen aan het programma en wat mij betreft krijgt Sjonnie nog wel een maandje de kans. Wat ik alleen zag is dat de eerste indruk me op enkele punten wat tegenvalt. En als dat niet (snel) verbetert ga ik deze rit niet uitzitten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:36 schreef calvobbes het volgende:
Mwoah. je kunt de kijker wel verantwoordelijk houden dat ze aan de ene kant roepen dat er geen nieuwe programma;s worden gemaakt, en aan de andere kant bij een nieuwe programma meteen al gaan roepen "Dit is kut, waarom zenden ze het A-team niet weer eens uit".
Tuurlijk wil het bedrijf Talpa winst maken. Maar dit hoeft in eerste instantie niet met de TV zender. Jullie vergeten 1 van de motieven die John de Mol had om deze zender te beginnen. Ongestoord nieuwe TV formats de nederlandse markt in knallen om ze vervolgens te kunnen verkopen aan het buitenland. Hierbij kan je met een goed idee velen malen meer winst maken dan met een tvzender, denk aan Big Brother.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hoeveel kijkers ze nodig hebben weet ik niet, maar ze trekken nu gewoon te weinig, ze liggen de helft achter op hun doelstelling terwijl ze dure producties maken. Talpa is een commerciele zender, dus wat denk jij, zouden ze winst willen maken?
Tuurlijk, maar als alle tv programma's in Nederland al floppen zul je ze niet zo snel kunnen verkopen aan het buitenland.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:21 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Tuurlijk wil het bedrijf Talpa winst maken. Maar dit hoeft in eerste instantie niet met de TV zender. Jullie vergeten 1 van de motieven die John de Mol had om deze zender te beginnen. Ongestoord nieuwe TV formats de nederlandse markt in knallen om ze vervolgens te kunnen verkopen aan het buitenland. Hierbij kan je met een goed idee velen malen meer winst maken dan met een tvzender, denk aan Big Brother.
Mwoah. Je weet dan wel waar de knelpunten zitten en hoe het beter kan. Fame Academy is in Nederland eigenlijk ook geflopt. Maar een groot succes in Engeland geworden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:55 schreef MrBadGuy het volgende:
Tuurlijk, maar als alle tv programma's in Nederland al floppen zul je ze niet zo snel kunnen verkopen aan het buitenland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |