abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 4 oktober 2006 @ 17:14:04 #126
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_42362991
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:52 schreef calvobbes het volgende:
En wil Talpa wel winst maken?

Ik ken Sjonnie niet bepaald als een idealist.
Na 3 dagen al terug naar 400k is natuurlijk veel te weinig en ongetwijfeld een enorme tegenvaller voor Sjonnie c.s.
Ik zou ook niet weten waarom dit aantal structureel erg zou gaan stijgen, tenzij er doden vallen o.i.d.

Een leuk idee, maar helaas toch (weer) niet geworden wat het kunnen zijn.

Ik blijf wel kijken denk ik, maar ik voel ook de eerste kriebels van verveling al weer opkomen. Ik weet niet wat het is, maar na BB1 wordt kijken naar niks toch nooit meer hetzelfde.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_42363482
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 17:14 schreef Cynix ® het volgende:

Een leuk idee, maar helaas toch (weer) niet geworden wat het kunnen zijn.
Altijd fijn om te zien dat nieuwe programma's volop de kans krijgen
  † In Memoriam † woensdag 4 oktober 2006 @ 17:47:35 #128
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_42363955
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 17:31 schreef calvobbes het volgende:
Altijd fijn om te zien dat nieuwe programma's volop de kans krijgen
Mwoa, ik ga er niet over of dit programma door moet gaan of van de buis moet.

Van mijn part zenden ze het nog uit als er 3 man kijken. Ik bepaal alleen wél hoeveel kansen ík iemand geef en ik kan al verklappen dat ik streng ben: als het me niet meer boeit kijk ik niet meer.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_42364116
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 17:47 schreef Cynix ® het volgende:

Mwoa, ik ga er niet over of dit programma door moet gaan of van de buis moet.
Je concludeert wel al, na drie uitzendingen, dat het programma niet is geworden wat het had kunnen zijn.
Vind ik nogal voorbarig.

Maar het past wel een beetje bij de gemiddelde Nederlander. Er zijn in het verleden maar al te vaak nieuwe programma's te snel afgefikt en daardoor van de buis gehaald. Beetje vreemd, want aan de ene kant wordt er wel geschreeuwd om nieuwe programma's maar die krijgen dan amper een kans om zich te ontwikkelen....

[ Bericht 5% gewijzigd door calvobbes op 04-10-2006 17:59:17 ]
  Redactie Frontpage woensdag 4 oktober 2006 @ 18:20:56 #130
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42364923
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 17:53 schreef calvobbes het volgende:

Er zijn in het verleden maar al te vaak nieuwe programma's te snel afgefikt en daardoor van de buis gehaald.
Sorry hoor, maar dat is de omgekeerde wereld. De producent bepaalt niet wat we leuk vinden, maar de kijkers zelf.
pi_42365190
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:20 schreef SunChaser het volgende:

Sorry hoor, maar dat is de omgekeerde wereld. De producent bepaalt niet wat we leuk vinden, maar de kijkers zelf.
Dat heeft niks te maken met bepalen wat iemand leuk vind. Dat kan ook helemaal niet, want zowel producent als kijker kunnen niet voor anderen bepalen wat ze leuk vinden.
Het heeft te maken met aan de ene kant zeiken dat je nieuwe programma's wilt, maar dan gaan lopen zeiken dat het programma te moeilijk is en het ook geen kans geeft om beter te worden.
  Redactie Frontpage woensdag 4 oktober 2006 @ 18:31:24 #132
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42365247
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:29 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat heeft niks te maken met bepalen wat iemand leuk vind. Dat kan ook helemaal niet, want zowel producent als kijker kunnen niet voor anderen bepalen wat ze leuk vinden.
Het heeft te maken met aan de ene kant zeiken dat je nieuwe programma's wilt, maar dan gaan lopen zeiken dat het programma te moeilijk is en het ook geen kans geeft om beter te worden.
Maar wat jij zegt is dat kijkers moedwillig programma's laten cancelen. Dat geloof ik niet, men kijkt of kijkt niet. Of hadden we tegen ons zin naar Masterplan, Sterrenbeurs en Superstar moeten kijken?
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:01:11 #133
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_42371687
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:57 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Apart.
Als anderen een programma hypen, want dat is toch wel het geval. Talpa hoefde weinig reclame te maken voor het programma, en het dan niet aan de verwachtingen voldoet die andere mensen hebben, dan is het meteen een flop?

Sowieso lijkt het me erg voorbarig om nu al te roepen dat dit programma een flop is. Het is pas 3 dagen "oud".
Bij het kijken naar de 'de Wedstijden' kreeg je in korte tijd ontzettend vaak gouden balken in beeld met 'de Gouden Kooi'. En ook Wilfred Genee moet dan nog verplicht melden wanneer de Gouden Kooi komt.

Ze hebben er op Talpa zelf ontzettend veel reclame voor gemaakt en tijdens de kickoff, werden alle sterren ingezet; van Gordon, Caroline Tensen tot Bapao van Erven Dorens en last but not least heb ik ook advertenties van de Gouden Kooi in de krant zien staan.

Hoezo 'anderen'
pi_42372095
Het format zit goed in elkaar, alle bewoners, maar ook ALLEMAAL zijn niet te vertrouwen!
Zou dit nou een afspiegeling zijn van onze maatschappij?
pi_42372734
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:29 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Een eerste indruk bepaald veel. Als de eerste aflevering mensen afschrikt dan is dat de schuld van de programma maker niet van de kijker. Je kunt niet de kijker verantwoordelijk houden dat ze niet blijven kijken naar programma's, zodat de programma's zich kunnen ontwikkelen.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 23:50:51 #136
15600 BB-King
Long live the King!
pi_42375888
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:11 schreef robert2006 het volgende:
Het format zit goed in elkaar, alle bewoners, maar ook ALLEMAAL zijn niet te vertrouwen!
Zou dit nou een afspiegeling zijn van onze maatschappij?
Ik vind ze anders normaler dan de Big Brother bewoners...
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_42378612
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:24 schreef MrBadGuy het volgende:

Een eerste indruk bepaald veel. Als de eerste aflevering mensen afschrikt dan is dat de schuld van de programma maker niet van de kijker.
Ik zeg nergens dat iemand ergens schuldig aan is.
quote:
Je kunt niet de kijker verantwoordelijk houden dat ze niet blijven kijken naar programma's, zodat de programma's zich kunnen ontwikkelen.
Mwoah. je kunt de kijker wel verantwoordelijk houden dat ze aan de ene kant roepen dat er geen nieuwe programma;s worden gemaakt, en aan de andere kant bij een nieuwe programma meteen al gaan roepen "Dit is kut, waarom zenden ze het A-team niet weer eens uit".
Dat gebeurd wel degelijk in Nederland.
pi_42378616
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:01 schreef Martijn_fijn het volgende:

Bij het kijken naar de 'de Wedstijden' kreeg je in korte tijd ontzettend vaak gouden balken in beeld met 'de Gouden Kooi'. En ook Wilfred Genee moet dan nog verplicht melden wanneer de Gouden Kooi komt.

Ze hebben er op Talpa zelf ontzettend veel reclame voor gemaakt en tijdens de kickoff, werden alle sterren ingezet; van Gordon, Caroline Tensen tot Bapao van Erven Dorens en last but not least heb ik ook advertenties van de Gouden Kooi in de krant zien staan.
Ja vreemd he dat een zender zelf reclame maakt voor een nieuw programma.
Dat noem ik niet hypen. Hypen vind ik de ophef eromheen die andere zenders en politiek partijen eromheen hebben gemaakt.
  † In Memoriam † donderdag 5 oktober 2006 @ 08:24:53 #139
128220 Peter6000
pi_42379837
Woensdag 4 oktober:

Regulier: 417.000
Herhaling: 97.000

(ter vergelijking: regulier BB was 269.000)
  Redactie Frontpage donderdag 5 oktober 2006 @ 08:29:19 #140
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42379876
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 02:37 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ja vreemd he dat een zender zelf reclame maakt voor een nieuw programma.
Dat noem ik niet hypen. Hypen vind ik de ophef eromheen die andere zenders en politiek partijen eromheen hebben gemaakt.
Een bedrijf kan zelf ook een hype veroorzaken. Schurft, zwanger, jankende kids in beeld.
pi_42380807
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 08:24 schreef Peter6000 het volgende:
Woensdag 4 oktober:

Regulier: 417.000
Herhaling: 97.000

(ter vergelijking: regulier BB was 269.000)
dat is mooi toch
pi_42381853
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:36 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

dat is mooi toch
ja netjes hoor
pi_42383136
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 08:29 schreef SunChaser het volgende:

Een bedrijf kan zelf ook een hype veroorzaken. Schurft, zwanger, jankende kids in beeld.
Achja... En als een bedrijf dat doet, dan moeten de kijkcijfers ineens 200.000 hoger zijn... Anders is het een flop...
  † In Memoriam † donderdag 5 oktober 2006 @ 12:09:07 #144
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_42384504
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 02:36 schreef calvobbes het volgende:
Mwoah. je kunt de kijker wel verantwoordelijk houden dat ze aan de ene kant roepen dat er geen nieuwe programma;s worden gemaakt, en aan de andere kant bij een nieuwe programma meteen al gaan roepen "Dit is kut, waarom zenden ze het A-team niet weer eens uit".
Ik moet misschien nog even wennen aan het programma en wat mij betreft krijgt Sjonnie nog wel een maandje de kans. Wat ik alleen zag is dat de eerste indruk me op enkele punten wat tegenvalt. En als dat niet (snel) verbetert ga ik deze rit niet uitzitten.

En trouwens, wat was er mis met het A-team?
pi_42384791
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:56 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Hoeveel kijkers ze nodig hebben weet ik niet, maar ze trekken nu gewoon te weinig, ze liggen de helft achter op hun doelstelling terwijl ze dure producties maken. Talpa is een commerciele zender, dus wat denk jij, zouden ze winst willen maken?
Tuurlijk wil het bedrijf Talpa winst maken. Maar dit hoeft in eerste instantie niet met de TV zender. Jullie vergeten 1 van de motieven die John de Mol had om deze zender te beginnen. Ongestoord nieuwe TV formats de nederlandse markt in knallen om ze vervolgens te kunnen verkopen aan het buitenland. Hierbij kan je met een goed idee velen malen meer winst maken dan met een tvzender, denk aan Big Brother.
// Last.fm
pi_42389329
Maar ik weet zeker dat mensen het prgoramma nog moeten " leren kennen" en dat uit eindelijk de kijkcijfers iets zullen stijgen!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_42389677
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 12:21 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Tuurlijk wil het bedrijf Talpa winst maken. Maar dit hoeft in eerste instantie niet met de TV zender. Jullie vergeten 1 van de motieven die John de Mol had om deze zender te beginnen. Ongestoord nieuwe TV formats de nederlandse markt in knallen om ze vervolgens te kunnen verkopen aan het buitenland. Hierbij kan je met een goed idee velen malen meer winst maken dan met een tvzender, denk aan Big Brother.
Tuurlijk, maar als alle tv programma's in Nederland al floppen zul je ze niet zo snel kunnen verkopen aan het buitenland.
pi_42389902
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 14:55 schreef MrBadGuy het volgende:

Tuurlijk, maar als alle tv programma's in Nederland al floppen zul je ze niet zo snel kunnen verkopen aan het buitenland.
Mwoah. Je weet dan wel waar de knelpunten zitten en hoe het beter kan. Fame Academy is in Nederland eigenlijk ook geflopt. Maar een groot succes in Engeland geworden.
  † In Memoriam † donderdag 5 oktober 2006 @ 15:04:14 #149
128220 Peter6000
pi_42389954
De kijkcijfers gaan vanavond vast omhoog

Ik liep net argeloos in de supermarkt, en zag tot mijn stomme verbazing een enorme foto van Natasia en kind op de voorpagina van De Telegraaf. En het openingsartikel is eraan gewijd.

Het is dus blijkbaar inmiddels een nationale kwestie.
  † In Memoriam † donderdag 5 oktober 2006 @ 15:46:44 #150
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_42391590
Sjonnie heeft het weer voor elkaar, er wordt weer over 'm gepraat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')