Denk dat als Semih z'n spijt zou betuigen en zich de kritiek zou aantrekken hij weer heel snel de held zou zijnquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet onlogisch maar juist volwassen.![]()
Tijn is niet alleen maar goed en Semih en/of Etienne zijn niet alleen maar slecht.
5 dagen geleden was semih hier de held. nu is hij de devil himzelf.![]()
Nou, voor iemand die hooguit een uurtje geslapen heeft...dan heb je wat hulp nodig zeg maar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:38 schreef wolferl het volgende:
Jezus wat is Monique lang bezig, ik haar nu al een anderhalf uur voorspiegel staan, en mooier word ze er niet op.
zo´n straight tang maakt geen herrie een tonduese welquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:48 schreef D.Rose het volgende:
waarom mogen de dames wel zo'n straightner (of hoe dat ook heet) en de mannen geen scheerapparaat?
Scheerapparaat maakt irritant geluid?! Geef m'n bek ook maar een gooi.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:48 schreef D.Rose het volgende:
waarom mogen de dames wel zo'n straightner (of hoe dat ook heet) en de mannen geen scheerapparaat?
Heeft Rik zijn spullen weer moeten inleveren ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:49 schreef Verida het volgende:
omdat scheerapparaten herrie maken in de buurt van een microfoon
het is een verschil of je op bed of in bed ligt, of snapt BB dat niequote:Op maandag 2 oktober 2006 13:50 schreef Verida het volgende:
als bb slim is nu een sanctie voor tijn, omdat hij nog in bed ligt
Dat zou wel kinderachtig zijn...kunnen ze beter E10 een sanctie geven omdat tie al heel de ochtend half in ze naked ligt met dat prachtige lichaam van hem.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:50 schreef Verida het volgende:
als bb slim is nu een sanctie voor tijn, omdat hij nog in bed ligt
En die van Janine, en Micheline....quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:50 schreef T-lex het volgende:
[..]
Scheerapparaat maakt irritant geluid?! Geef m'n bek ook maar een gooi.![]()
laat me raden je laat alleen de huilende mannen en die ruzie tussen sjaan en sem zien?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:03 schreef arneaux het volgende:
Filmpje wordt nu ge-edit. Hij wordt goed, al zeg ik t zelf.
Maak jij t filmpje anders?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
laat me raden je laat alleen de huilende mannen en die ruzie tussen sjaan en sem zien?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:03 schreef arneaux het volgende:
Ik denk hosten op rapidshare ofzo en ik maak ff een apart topic aan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hé leuk ! Waar en wanneer ga je hem plaatsen ?
Ik draai de streams gewoon weg van haar. Ook al zeggen Semih en Micheline weining...quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:08 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop toch zo dat Janine er uit gaat, die meid irriteerd me mateloos met die verhalen over hoe zij is![]()
Ok ! Maar we hebben toch al een filmtopic....quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk hosten op rapidshare ofzo en ik maak ff een apart topic aan.
je ziet de verkeerde intonatie. Het is niet afkrakend bedoeld ik vraag alleen of je dat laat zien? of dat er nog meer bijkomt.quote:
Is dat zo? Dan zet ik 'm daarin.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ok ! Maar we hebben toch al een filmtopic....![]()
Okay okay. Ja ik heb voornamelijk huilmoment aangeleverd gekregen dus ik zal 't daarmee moeten doen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je ziet de verkeerde intonatie. Het is niet afkrakend bedoeld ik vraag alleen of je dat laat zien? of dat er nog meer bijkomt.
No offence hoor![]()
Dat derde bestand is verneukt. Iets mis gegaan denk ik op het eind. Ik kan em hier wel afspelen maar met geen mogelijkheid splitent of wat dan ook...Sorryquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:03 schreef arneaux het volgende:
Als je 'm upload kan ik er nog wel wat van maken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat derde bestand is verneukt. Iets mis gegaan denk ik op het eind. Ik kan em hier wel afspelen maar met geen mogelijkheid splitent of wat dan ook...Sorry![]()
Ik heb het topic even een schopje gegeven....quote:
Thx. Ik beloof niet dat hij er voor de live uitzending opstaat trouwens maar ik ga zeker mn best erop doen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik heb het topic even een schopje gegeven....![]()
Heb je Windows XP? Zo ja -> Start -> Programmas -> Windows Movie Maker.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:17 schreef Kinga het volgende:
Ja, dat is het em nou juist, waar kan ik in godsnaam 512 mb uploaden? Met fraps kan ik nog wel vanuit winamp opnemen, maar dat ding neemt maar maximaal 30 seconden op...
he he, heb ik ook al geprobeerd, hij zegt dat ie niet geindexeerd is ofzo...quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Heb je Windows XP? Zo ja -> Start -> Programmas -> Windows Movie Maker.
Dat lijkt me ook een beetje zinloos. Kun je 't asf bestand misschien converten naar een .avi ofzo? Misschien helpt dat.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:18 schreef Kinga het volgende:
Of ik moet al het Semih-Janine gedoe in 20 stukken sturen..
Ik krijg nog medelijden met die kale ouwe gek.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:49 schreef Kinga het volgende:
Als BB zo doorgaat, neemt Eggie nog een vrijwillige exit...die trekt dat echt niet.
Hij zegt de hele tijd dat het om de joker ging, maar het ging hem ook om Marlies als persoonquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik vraag mij af of ze wel Eggie bedoelen, mischien wel.. maar Marlies wist toch dat Egbert op haar had gestemd en waarom?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:57 schreef Kinga het volgende:
Arneaux, ik heb het! Gewoon ff in winrar gepleurd![]()
Dat is gewoon scheinheilig van Egbert, maar om daarvoor nou echt iemand als onbetrouwbaar te markeren gaat mij iets te ver.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij zegt de hele tijd dat het om de joker ging, maar het ging hem ook om Marlies als persoon
Over welke filmpjes hebben jullie het steeds?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:58 schreef arneaux het volgende:
[..].
. Dan word t filmpje nog wat langer. Dus ben ik er langer mee bezig,dus kan ik niet beloven dattie er vandaag is.
Denk eerlijk gezegd dat je er toch niet veel mee kunt. Kijk straks maar of het lukt. Kun je het in ieder geval nog eens terug kijken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:58 schreef arneaux het volgende:
[..].
. Dan word t filmpje nog wat langer. Dus ben ik er langer mee bezig,dus kan ik niet beloven dattie er vandaag is.
Ik zie ze er niet echt tussen staan eigenlijk....quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:02 schreef n1ek het volgende:
even off-topic, deze foto's zijn wel lache-van t blog- foto's van Sabrina en Monique.
http://www.in-tension.nl/bin/fotoboek.bin.php?page=fotogalerij&groepid=13
die Rob staat er ook vaak op
(is de fitness club van Monique)
Mo met kindquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:12 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Ik zie ze er niet echt tussen staan eigenlijk....![]()
Die laatste is net eenquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:14 schreef n1ek het volgende:
[..]
Mo met kind
[afbeelding]
Rob
[afbeelding]
Sabrina en Mo
[afbeelding]
ik ga maar weer ontopic voordat er boze mods komen
Och,quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
De tuin blijft gesloten
Ik zei vannacht al dat ze Eggie bedoelde!quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:46 schreef avonne het volgende:
Tekst op TV
"BB bedoelde niet Semih en niet Tijn"
(tijdens een gesprek over wie bedoelt wordt met "een persoon die je vertrouwt")
Marlies
Lieve Day, ik ben geen heerquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zei vannacht al dat ze Eggie bedoelde!![]()
En heren, echt, heel lief dat jullie druk bezig zijn met BB-filmpjes maken, maar willen dat a.u.b niet in COS doen?
Verhuis even naar CS of een ander topic (volgens mij is er een topic over BB-films)
Ze bedoelden denk ik ook, dat Egbert het nomineren deed onder het mom van de Joker.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zei vannacht al dat ze Eggie bedoelde!![]()
En heren, echt, heel lief dat jullie druk bezig zijn met BB-filmpjes maken, maar willen dat a.u.b niet in COS doen?
Verhuis even naar CS of een ander topic (volgens mij is er een topic over BB-films)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |