Dat lijkt me ook een beetje zinloos. Kun je 't asf bestand misschien converten naar een .avi ofzo? Misschien helpt dat.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:18 schreef Kinga het volgende:
Of ik moet al het Semih-Janine gedoe in 20 stukken sturen..
Ik krijg nog medelijden met die kale ouwe gek.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:49 schreef Kinga het volgende:
Als BB zo doorgaat, neemt Eggie nog een vrijwillige exit...die trekt dat echt niet.
Hij zegt de hele tijd dat het om de joker ging, maar het ging hem ook om Marlies als persoonquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik vraag mij af of ze wel Eggie bedoelen, mischien wel.. maar Marlies wist toch dat Egbert op haar had gestemd en waarom?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:57 schreef Kinga het volgende:
Arneaux, ik heb het! Gewoon ff in winrar gepleurd![]()
Dat is gewoon scheinheilig van Egbert, maar om daarvoor nou echt iemand als onbetrouwbaar te markeren gaat mij iets te ver.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij zegt de hele tijd dat het om de joker ging, maar het ging hem ook om Marlies als persoon
Over welke filmpjes hebben jullie het steeds?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:58 schreef arneaux het volgende:
[..].
. Dan word t filmpje nog wat langer. Dus ben ik er langer mee bezig,dus kan ik niet beloven dattie er vandaag is.
Denk eerlijk gezegd dat je er toch niet veel mee kunt. Kijk straks maar of het lukt. Kun je het in ieder geval nog eens terug kijken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:58 schreef arneaux het volgende:
[..].
. Dan word t filmpje nog wat langer. Dus ben ik er langer mee bezig,dus kan ik niet beloven dattie er vandaag is.
Ik zie ze er niet echt tussen staan eigenlijk....quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:02 schreef n1ek het volgende:
even off-topic, deze foto's zijn wel lache-van t blog- foto's van Sabrina en Monique.
http://www.in-tension.nl/bin/fotoboek.bin.php?page=fotogalerij&groepid=13
die Rob staat er ook vaak op
(is de fitness club van Monique)
Mo met kindquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:12 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Ik zie ze er niet echt tussen staan eigenlijk....![]()
Die laatste is net eenquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:14 schreef n1ek het volgende:
[..]
Mo met kind
[afbeelding]
Rob
[afbeelding]
Sabrina en Mo
[afbeelding]
ik ga maar weer ontopic voordat er boze mods komen
Och,quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
De tuin blijft gesloten
Ik zei vannacht al dat ze Eggie bedoelde!quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:46 schreef avonne het volgende:
Tekst op TV
"BB bedoelde niet Semih en niet Tijn"
(tijdens een gesprek over wie bedoelt wordt met "een persoon die je vertrouwt")
Marlies
Lieve Day, ik ben geen heerquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zei vannacht al dat ze Eggie bedoelde!![]()
En heren, echt, heel lief dat jullie druk bezig zijn met BB-filmpjes maken, maar willen dat a.u.b niet in COS doen?
Verhuis even naar CS of een ander topic (volgens mij is er een topic over BB-films)
Ze bedoelden denk ik ook, dat Egbert het nomineren deed onder het mom van de Joker.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zei vannacht al dat ze Eggie bedoelde!![]()
En heren, echt, heel lief dat jullie druk bezig zijn met BB-filmpjes maken, maar willen dat a.u.b niet in COS doen?
Verhuis even naar CS of een ander topic (volgens mij is er een topic over BB-films)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |