Ik vind d'r te dun en die tieten zou ik van m'n leven niet hoevenquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:08 schreef tonja het volgende:
Die Janine heeft wel een prachtig figuur zeg. Ik ben zo hetero als de tering, maar een mooi beeldhouwwerkje weet ik wel op waarde te waarderen.
Nee Semih. Hij heeft gezegd: als je Marlies nomineert, krijg je Janine erbij.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Kan iemand mij inlichten?![]()
Is dat Tijn?
Ongelofelijk. Monique zou beter moeten weten. Maar ja, momenteel kan Janine weing kwaad doen bij 'r na haar kotsservice.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:09 schreef Day het volgende:
Ok, Mo is dus omgeluld door Janine
Kunnen maar 2 mensen zijn, wat mijn betreft.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Kan iemand mij inlichten?![]()
Is dat Tijn?
-knip-quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:09 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Nee Semih. Hij heeft gezegd: als je Marlies nomineert, krijg je Janine erbij.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:10 schreef Day het volgende:
[..]
Kunnen maar 2 mensen zijn, wat mijn betreft.
1) Egbert (vanwege zijn komplot)
2) Janine (vanwege haar innige haat voor Marlies, want geloof me, die is niet over)
We hebben nu Mon met haar kinderstemmetje en DE kraanquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:11 schreef Bluezz het volgende:
Janine der gedweep met bikbrodder kan ik niet meer aanhoren.
Ik bedoel het ook niet sexueel. Gewoon mooie lijnen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:09 schreef Lyza het volgende:
[..]
Ik vind d'r te dun en die tieten zou ik van m'n leven niet hoeven![]()
Ik hoop ook dat ze morgen naar haar neefje kan gaan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:08 schreef ruby het volgende:
Wat een energiezuigend serpent is Janine ook. Vreselijk.
Ze luistert wel goedquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:13 schreef cripplecrow het volgende:
janine bedek die vieze chocolade-theezak-flappen eens.
Je hebt gelijk. De tekst die ik net typte "als je marlies nomineert krijg je janine er gratis bij", die kwam op het scherm en was aan Janine gericht.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:10 schreef avonne het volgende:
[..]
O, ik dacht dat de opmerking "wie je vertrouwt" tegen Marlies gezegd was. Sorry
Ik was net te laat met cappen. Moo keek ook ff de andere kant op toen ze zich aan het omkleden wasquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:11 schreef Bluezz het volgende:
Janine der gedweep met bikbrodder kan ik niet meer aanhoren.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geloof ik er niets van dat ze hem loslaten bij gedetineerden.
"Hey Eggie!! Ik ga ontsnappen..."
"Ja ja jij gaat ontsnappen gheh gheh ja ja ghih ghih"
"Ja, doe ik echt, ik ga via de rechter deur.."
"De rechter deur Gheh gheh, moet je doen ja, 100%, wedden dat die op slot zit, gheh gheh, die linker is open, ghah ghah, ja die is open, ja ja..."
ik vat het niet hoor. Welk nadeel zou Marlies daar van hebben?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:12 schreef arneaux het volgende:
[..]. En het was Semih, dat werd ook nog door BB onderstreept met een aantal berichten op de tv.
Ze sloft altijd met haar grote pantoffels.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook niet sexueel. Gewoon mooie lijnen.
Ze is wel dun, maar haar houding, manier van bewegen. Ik wou dat ik het kon tekenen, maar goed. Ontopic weer nu.
Je kan er lekker tegen aanlullen, ze luistert toch niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:05 schreef Bluezz het volgende:
Oh vreselijk.
Janine gaat op mute hier, ik kan het niet meer aanhoren, ik begrijp niet dat Tijn en Mo hier nog naar kunnen luisteren
Op zich vind ik dat ze wel gelijk heeft als ze zegt dat niemand - en vooral Egbert - er zich aan geergerd zou hebben wanneer Tijn zo was omgegaan met Marcia. Dat had hij waarschijnlijk alleen maar geweldig gevonden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:13 schreef Day het volgende:
Ja Mo, ga jou en Tjin maar weer goedpraten.
Ik denk dus Egbert. Marlies is er nl. van overtuigd dat Eggie haar alleen genomineerd heeft voor de joker.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:14 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Het is mij ook nog steeds niet helemaal duidelijk over wie die opmerking "wie je vertrouwt" ging. Waarschijnlijk Semih, want daar trok ze meer mee op dan met Tijn en Egbert. Ze hebben alledrie op Marlies gestemd vanwege de Joker.
Semih speelde alsof hij een betrouwbaar persoon was voor Marlies maar blijkt dit niet te zijn omdat hij mede verantwoordelijk is voor de grote stemgolf op haar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:15 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vat het niet hoor. Welk nadeel zou Marlies daar van hebben?
Ik vind het trouwens van Semih ietwat onleuk geformuleerd, maar het is wel waar. De kans was groot dat Janine de lul zou zijn.
Ik was ook te laatquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik was net te laat met cappen. Moo keek ook ff de andere kant op toen ze zich aan het omkleden was![]()
In het geval van Marcia zou Eggie het waarschijnlijk niet erg vinden, nee, want die heeft een bloedhekel aan Floris.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:17 schreef Lyza het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat ze wel gelijk heeft als ze zegt dat niemand - en vooral Egbert - er zich aan geergerd zou hebben wanneer Tijn zo was omgegaan met Marcia. Dat had hij waarschijnlijk alleen maar geweldig gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |