Die wordt helemaal onder gesneeuwd door de woordenvloed van Sem!quote:
Zit te twijfelen tussen Marlies en Semih.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:57 schreef ijsbrekertje het volgende:
Ik denk inderdaad dat het over Semih gaat.
Eerlijk gezegd geloof ik er niets van dat ze hem loslaten bij gedetineerden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou hè??
Dus gevangenisbewaarder maakt meer kapot dan je lief is.![]()
ik dus ook ik zou benieuwd zijn hoe zij isquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:56 schreef tonja het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd, in het geval dat Semih weg moet, hoe Micheline zich ontwikkeld. Ik heb echt het idee dat haar gedrag helemaal op Semih afgestemd is.
Ze wil er vrijwillig uitquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat zoekt Sjaan weer de aandacht op haar zelf op.
En ondertussen wel iedereen lieverd en schat noemen.![]()
Tsja, zo zie je maar weer dat niemand het achterste van hun tong laat zien.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:59 schreef Peter6000 het volgende:
En ik dacht nog wel dat de lucht geklaard was, jammer hoor![]()
Waarom zou zij dat moeten doen dan?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:00 schreef ijsbrekertje het volgende:
Zou Monique naar Semih gaan om het uit te praten? Of wil ze geen confrontatie aangaan?
"schat"quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Janine, LUISTER NAAR MENSEN EN ROMMEL NIET IN JE DOOS, lieverd
Dat is dan niet best, want Tijn heeft ooit gezegd, dat in een relatie 2 mensen niet gelijk mogen zijn. 2 Verschillende karakters vullen elkaar aan, zei hij.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:01 schreef avonne het volgende:
Monique denkt dat Tijn helemaal niks gemeen heeft met Marlies.
wishfull thinking?
tja spel spelelquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:01 schreef avonne het volgende:
Monique denkt dat Tijn helemaal niks gemeen heeft met Marlies.
wishfull thinking?
De meerderheid van de users hebben een hekel aan Janine en Semihquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, drie dagen + nu niet meer gestreamd maar ik begrijp dat Semih van jullie morgen weg moet? Wat zeggen de streams?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |