Ze luistert ook écht gewoon niet naar andere mensen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:04 schreef Day het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Janine vraagt zich af wie BB bedoeld met dat Marlies iemand vertrouwd die ze eigenlijk niet zou moeten vertrouwen.
Het is de Janine-show hehquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze luistert ook écht gewoon niet naar andere mensen.
uh.. letterlijk zei ze "je hebt niets met haar"quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is dan niet best, want Tijn heeft ooit gezegd, dat in een relatie 2 mensen niet gelijk mogen zijn. 2 Verschillende karakters vullen elkaar aan, zei hij.
Kan iemand mij inlichten?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:04 schreef Day het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Janine vraagt zich af wie BB bedoeld met dat Marlies iemand vertrouwd die ze eigenlijk niet zou moeten vertrouwen.
Ik vind d'r te dun en die tieten zou ik van m'n leven niet hoevenquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:08 schreef tonja het volgende:
Die Janine heeft wel een prachtig figuur zeg. Ik ben zo hetero als de tering, maar een mooi beeldhouwwerkje weet ik wel op waarde te waarderen.
Nee Semih. Hij heeft gezegd: als je Marlies nomineert, krijg je Janine erbij.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Kan iemand mij inlichten?![]()
Is dat Tijn?
Ongelofelijk. Monique zou beter moeten weten. Maar ja, momenteel kan Janine weing kwaad doen bij 'r na haar kotsservice.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:09 schreef Day het volgende:
Ok, Mo is dus omgeluld door Janine
Kunnen maar 2 mensen zijn, wat mijn betreft.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Kan iemand mij inlichten?![]()
Is dat Tijn?
-knip-quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:09 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Nee Semih. Hij heeft gezegd: als je Marlies nomineert, krijg je Janine erbij.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:10 schreef Day het volgende:
[..]
Kunnen maar 2 mensen zijn, wat mijn betreft.
1) Egbert (vanwege zijn komplot)
2) Janine (vanwege haar innige haat voor Marlies, want geloof me, die is niet over)
We hebben nu Mon met haar kinderstemmetje en DE kraanquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:11 schreef Bluezz het volgende:
Janine der gedweep met bikbrodder kan ik niet meer aanhoren.
Ik bedoel het ook niet sexueel. Gewoon mooie lijnen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:09 schreef Lyza het volgende:
[..]
Ik vind d'r te dun en die tieten zou ik van m'n leven niet hoeven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |