ik heb herman er al per PM op aan gesproken!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:51 schreef lipje het volgende:
stelleteje luie lamzakken, wel een SC vollullen, maar geen nieuwe maken![]()
![]()
Ik was druk met wijn drinkenquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb herman er al per PM op aan gesproken!
Zegt die scotu met z'n neppe patta's had die foelie bijna met me pipa gepopt, jeweetsquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:16 schreef Hugster het volgende:
gruwelijk.
ikke lolz0rs om f0t0b03kquote:
ikke naar CWI jij braaf in ballebak blijven wachte tot ikke terug isquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dat moet een kind opvoeden
Dat kind praat nu waarschijnlijk al beter dan zijquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ikke naar CWI jij braaf in ballebak blijven wachte tot ikke terug is
Crack-daddyquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat kind praat nu waarschijnlijk al beter dan zij
Ik zie jou wel een carbon-buggy voortduwen en ondertussen met de baby in D&G pimpen bij de chica's in Bizonspoorquote:
Oh, d'r zoontje komt wel nog net voor de kroegquote:
Keywords: Muizen, U2, Doggies, Yordi, Kroeg
blij toequote:Op maandag 2 oktober 2006 12:31 schreef sararaats het volgende:
wow dat gaat echt wel snel
slowchat is wel leuk maar toch doe ik niet te hevig mee
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zie jou wel een carbon-buggy voortduwen en ondertussen met de baby in D&G pimpen bij de chica's in Bizonspoor
Mja, ze wil gewoon zelf komen maar ze is te lelijk ws.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:37 schreef Sjoewe het volgende:
Fotoshoots en meets op FOK!
Mensen die Fok! te serieus nemen![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
In Bisonspoor hoef je geen classy volk te verwachten
Gelukkig welquote:
Luckies?? Rood?? **Pakt rode rizla** Dejzej?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zakkie drom of goat zo meej
Zulke Patricia's en Shelly's jaquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zakkie drom of goat zo meej
Gelukkig zijn we allemaal lelijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig wel
[..]
Luckies?? Rood?? **Pakt rode rizla** Dejzej?
Mja nu ze in de hood uit de mode zijn kan je goedkoop de restantjes of de imitatie kopen als bijstandsgangstaquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zulke Patricia's en Shelly's ja![]()
Bondkraagjes en bontlaarsjes met pluizebolletjes zijn het nog helemaal in Maarssen-Broek op het moment.
Ach, deze winter zijn de pyjamabroeken het helemaalquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zulke Patricia's en Shelly's ja![]()
Bondkraagjes en bontlaarsjes met pluizebolletjes zijn het nog helemaal in Maarssen-Broek op het moment.
Lach je me nou uit?!!?! Hezz Holla?!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig wel
[..]
Luckies?? Rood?? **Pakt rode rizla** Dejzej?
Mja anders zou Paal nooit mogen komenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wij zetten er ook geen topic voor op
PTA Meets zijn niet besloten.
Lamme Utrecht supporters gister in de Mick O Connel'squote:Op maandag 2 oktober 2006 12:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lach je me nou uit?!!?! Hezz Holla?!
Jaquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja nu ze in de hood uit de mode zijn kan je goedkoop de restantjes of de imitatie kopen als bijstandsgangsta
Goddomme wat was die ongekend mooi dom zegquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lach je me nou uit?!!?! Hezz Holla?!
Mja ik probeerde nog op te gaan in je bankstelquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, straks stap je er met je lamme kop nog eens op af
Dutchie gympen met 'air' van de scapinoquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
JaEerst had je de echte Uggs, en dan na 6 maanden komen de Zeeman Uggs als de originele al uit de rage zijn
Ik zat gisteren met lamme utrecht supporters uit Breukelen in de 124 naar Maarssen, haalt een gast die al steeds passed out lag achterin z'n pik uit z;n broek op de achterbank en gaan z'n maten het filmenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lamme Utrecht supporters gister in de Mick O Connel's
Barfight.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |