En wanneer moet je de jeugd dán in gaan passen en ervaring op laten doen? In oefenpotjes 2x per jaar?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:33 schreef thewishmaster het volgende:
De toekomst is misschien aan de jeugd, maar er moet nu ook gepresteerd worden (anders krijgen we weer zo'n verhaal van het EK 2008 als voorbereiding op het WK 2010). Dat doe je met de beste spelers en daar horen van Bommel en van Nistelrooy bij.
Blijkbaar vindt hij zichzelf nogal goed, beter dan dat hij in werkelijkheid is. Dat is toch arrogantie of niet? En uit een soort van wraak nu van alles gaan roepen is te triest voor woorden. Toont alleen maar het gelijk van Van Basten aan. Vervelende mannetjes met sterallures zijn het.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:24 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hoe zou jij reageren als je gepasseerd wordt, terwijl spelers als de Zeeuw, Schaars en de Jong en in het geval van van Nistelrooy Huntelaar wordt opgeroepen?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:15 schreef Nellid het volgende:
[afbeelding]
Wat een verschrikkelijke foto![]()
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat dit ook echt daadwerkelijk zo is.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:07 schreef dVTB het volgende:Wie is eigenlijk bondscoach van oranje? Is Van Basten niet gewoon een stroman van Cruijff?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
In deze heb ik wel altijd achter je gestaan![]()
Ik denk dat hij dat expres niet gedaan heeft, zodat het nu extra veel impact heeft.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nadat hij de vorige keer 'gedumpt' was had hij het toch kunnen aangeven dat hij niet meer onder v Basten wilde spelen?
In dat geval kunnen we beter een stel 15-jarige talenten opstellen in Oranje, kunnen ze alvast wennen aan het niveau.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:31 schreef Frida-ster het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: TERECHT.
De toekomst is aan de jeugd.
Van Bommel handhaaft zich uitstekend op een veel hoger niveau. Lijkt me het bewijs dat hij over meer kwaliteit bezit. Daarnaast heeft hij veel meer ervaring.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt hij zichzelf nogal goed, beter dan dat hij in werkelijkheid is. Dat is toch arrogantie of niet? En uit een soort van wraak nu van alles gaan roepen is te triest voor woorden. Toont alleen maar het gelijk van Van Basten aan. Vervelende mannetjes met sterallures zijn het.
Het is niet aan hem om daarover te oordelen. Dat anderen hem goed vinden is prima, maar dat hij zichzelf blijkbaar erg goed vindt absoluut niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:28 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Van Bommel handhaaft zich uitstekend op een veel hoger niveau. Lijkt me het bewijs dat hij over meer kwaliteit bezit. Daarnaast heeft hij veel meer ervaring.
Toen ging het om uitgerangeerde vedettes, nu om voetballers die aantoonbaar in vorm zijn en zich in ieder geval in kwalificatiewedstrijden hebben bewezen als vaste waarde.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:31 schreef Scorpie het volgende:
Wel typisch; van Basten werd eerst geprezen om het feit dat hij vedettes niet opstelde, nu hij ermee doorgaat is het een lul![]()
Maar ze hebben in ieder geval meer laten zien dan Sneijder, Van der Vaart en consorten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 07:56 schreef sol1tair het volgende:
Kan er nou niet mee zitten. Zowel von Bommel als van Nistelrooi hebben op het WK helemaal niets laten zien. Snap ook niet dat van Basten er nog aan denkt om die figuren op te roepen.
Echt veel beter dan Van Bommel hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Zitten we nu met Nigel de Jong
Dat is wekelijks te zien, bij kwakkelend HSV.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:10 schreef FlowerMary het volgende:
[..]
Echt veel beter dan Van Bommel hoor...... Aldus de ajax fans
Samen met zijn altijd geblesseerde en nooit meer in vorm geraakte stuntelende vriend Rafaquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:11 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Dat is wekelijks te zien, bij kwakkelend HSV.
De Jong wordt redelijk uitgekotst door die 'Ajax-fans' hoor...quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:10 schreef FlowerMary het volgende:
[..]
Echt veel beter dan Van Bommel hoor...... Aldus de ajax fans
Spelen alleen wel bij topclubs. Dat kan niet iedereen in de selectie van Oranje zeggen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 07:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nu maar hopen dat de KNVB direct een verbod op legt om zowel Mark als Ruud ooit nog op te roepen, vuile vieze janksmoelen zijn het, vooral van Bommel... Eerst zeiken dat je er niet bij zit, en je mag gewoon naar het WK om vervolgens daar niks waar te maken, dan word je weer een paar keer niet opgeroepen en dan weer gaan lopen janken.
En dan van Nistelrooij, speelt een drama WK en toch de grootste bek hebben....
Van Bommel een karaktermensquote:
Een bikkel die nog nooit wat gepresteerd heeft in Oranje. Vindt zichzelf een topper maar is (zeker in Oranje) een tobber.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:30 schreef bergkampf het volgende:
Inderdaad, terecht een klasse speler en bikkel als Mark van Bommel verdiende niet met zo weinig vertrouwen van de bondscoach behandeld te worden. Een echte vechter en mannetjesputter op het middenveld met karakter, nee dan liever (in vrehouding met van Bommel) prutsers als Landzaat, Nigel de Jong, theo janssen oproepen schandalig.
Goeie beslissing Mark!![]()
Wie van de huidige selectie, inclusief trainersstaf heeft ooit wat gepresteerd in Oranje (vd Sar uitgezonderd). Dus gewoon optyfen met die soort middelmatige voetballers en coach.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Een bikkel die nog nooit wat gepresteerd heeft in Oranje. Vindt zichzelf een topper maar is (zeker in Oranje) een tobber.
Sorry, maar als middelmatige speler wordt je niet gekozen tot één van de 3 beste middenvelders in de CL om vervolgens aan de bak te komen bij Barcelona en Bayern Munchen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Een bikkel die nog nooit wat gepresteerd heeft in Oranje. Vindt zichzelf een topper maar is (zeker in Oranje) een tobber.
Van Gaal zag het in hem zitten in de WK kwalificatie 2002, gevolgen zijn bekend. Kan me nog herinneren dat ie bv. uit tegen Portugal aan alle kanten voorbij werd gelopen. Als je dit soort jongens belangrijk gaat maken dan kun je het wel schudden. Evt diendend spelen kan ie nog wel zijn waarde hebben maar daar voelt meneer zich te goed voor. Dus gewoon optyfen met dit soort middelmatige voetballers met een grote bek.
Ga jij eens even de gemiddelde leeftijd opzoeken van teams die Wereld en/of Europees kampioen werden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:31 schreef Frida-ster het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: TERECHT.
De toekomst is aan de jeugd.
Allemaal schijn hij heeft gewoon het niveau van ee nzondagsamateur en massel gehadquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sorry, maar als middelmatige speler wordt je niet gekozen tot één van de 3 beste middenvelders in de CL om vervolgens aan de bak te komen bij Barcelona en Bayern Munchen.![]()
leuk gezegt maar hoe meet je dat dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:15 schreef Pedroso het volgende:
Wat heeft van Bommel dan gepresteerd in Oranje ? Niet aankomen met verwijzen naar andere spelers die ook niet gepresteerd hebben, dat is een andere discussie. Ik blijf er bij dat het geen gemis zal zijn, de laatste jaren heeft Oranje beter gepresteerd zonder van Bommel dan met hem (ook onder andere bondscoaches).
quote:Van Basten: Van Bommel te streng aangepakt
Uitgegeven: 3 oktober 2006 19:11
Laatst gewijzigd: 3 oktober 2006 19:29
RIJNSBURG - Marco van Basten had niet verwacht dat Mark van Bommel zou bedanken voor het Nederlands elftal. De bondscoach zei dat dinsdag na de training van Oranje, dat zich in Rijnsburg voorbereidt op de interlands tegen Bulgarije en Albanië. "Misschien dat we hem her en der wat te streng hebben aangepakt", aldus Van Basten.
Van Basten heeft vervolgens niet geprobeerd de middenvelder om te praten. "Nee, als iemand zo duidelijk is, heeft dat geen zin."
Van Bommel meldde de bondscoach zaterdagmiddag zelf dat hij niet langer voor het Nederlands elftal wil spelen zolang Van Basten daar de scepter zwaait. "Hij was duidelijk en direct", vertelde Van Basten.
"Hij wilde er niet omheen draaien en zei dat hij, zolang wij de leiding hebben, niet meer voor Oranje wilde spelen. Dat moet ik respecteren."
quote:Van der Sar
Met zijn aanvoerder Edwin van der Sar besprak hij de ontwikkelingen rond Van Bommel en Van Nistelrooij al eerder. In die gesprekken kreeg hij ook meer begrip voor de standpunten van het tweetal. Van der Sar sprak met beide voetballers. "Hij kent ze beter", aldus Van Basten. "En heeft bepaalde dingen aangegeven."
Van Basten is niet bang dat de affaire de komende weken een rol blijft spelen. Dat bepalende spelers het hebben opgenomen voor Van Bommel en Van Nistelrooij vindt hij begrijpelijk. "Wat moet een speler anders zeggen. Hij kan moeilijk een collega laten vallen. En daarbij: wij vinden het ook jammer dat ze er niet meer bij zijn. Anders hadden we ze niet opnieuw opgeroepen."
hier nog 1 danquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:47 schreef denka het volgende:
de persberichten van oranje zijn bullshit
Dit slaat echt helemaal nergens op. Alsof je niet naar Huntelaar's ontwikkeling kan kijken als Van Nistelrooij in de selectie zit.quote:We wilden een periode zien hoe Klaas-Jan Huntelaar zich in het Nederlands elftal zou ontwikkelen en dat na een paar maanden evalueren. Daarna had Van Nistelrooij weer in beeld kunnen komen.
Als coach van jong Ajax maakte hij dit soort fouten nooit.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:50 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Kon ie die fouten niet eerst als clubcoach maken?
Het typeert de grootsheid van Van Basten om dit te zeggen.quote:Van Basten: "Ik zag er destijds de noodzaak niet van in om ze persoonlijk te bellen. We waren op het WK vijf weken bij elkaar geweest en iedereen kende elkaars standpunten wel. Nu zie ik in dat een klein beetje menselijkheid, warmte en aandacht goed was geweest. Uit dat soort zaken moet ik lering trekken voor de toekomst."
Hij was groots geweest als hij dit wat eerder had bedacht...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Het typeert de grootsheid van Van Basten om dit te zeggen.
Ik snap anders best wat hij verteltquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij was groots geweest als hij dit wat eerder had bedacht...
Hij communiceert gewoon erg matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |