Dat zou super zijnquote:
Heb ff gegoogeld en het is goedquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:20 schreef wyccie het volgende:
Oh, in dat andere topic zag ik dus helemaal geen foto.
Is dat Eisenstein?
Ah mooi. Ik wilde al iemand in FMT vragen om voor mij te controleren. Ik zie Doff ook nergens, dus als je mij het punt wil geven, graag.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:38 schreef Grim. het volgende:
Heb ff gegoogeld en het is goed. Zal ik het puntje geven, zodat we verder kunnen ?
Dan telt ie gewoon.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:44 schreef erkel het volgende:
Mijn vraag geldt nu wel of niewant het juiste antwoord is al binnen
Ok dan krijgt doeka een puntquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:39 schreef doeka het volgende:
zoontje van Hugo B. is autistisch
NanKing +1quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:52 schreef NanKing het volgende:
De vliegende Hollander
Jeuj, even een vraagje verzinnen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:02 schreef NanKing het volgende:
Tokay +1
PM?quote:
PM alsin Private message hier op FOK!quote:
Fok heeft Personal Messages nuquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
PM?
Heb wel de punten:
HOMDECK + 5
SUPERSHEEP + 4
BERKERY + 3
FLITSPAAL + 2
TONG80 + 2
BELSEN + 1
TSE + 1
ERKEL + 1
DSANKA + 1
ITSJOJO4YOU + 1
NESLE + 1
WYCCIE + 1
DOF + 1
Nee.quote:
Dat weet ik niet; hij had in ieder geval een dwingende reden om niet te verschijnen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Omdat 'ie geen zin had?
Nope.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Hij was jarig die dag en wou niet werken?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:15 schreef erkel het volgende:
Hij is gay?
-Beer- +1quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:17 schreef -Beer- het volgende:
Zijn kind was jarig?
Gewoon niet naar de link kijken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Je kunt voortaan beter uploaden, dit gaat zo niet werken vrees ik...
Ja oke, maar je kan ook alles googelen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
De ervaring leert dat niet iedereen even eerlijk is.
ja, dat was 'mquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:42 schreef wyccie het volgende:
Chip 'n 'Dale
Oh yeah! Niet te verwarren met:quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:42 schreef wyccie het volgende:
Chip 'n 'Dale
Echtgenoot.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:53 schreef MaJo het volgende:
Oh wacht, dat is de vriend van Reese Witherspoon of niet?
Ja dat bedoel ikquote:
Daar is ze al een hele tijd van gescheiden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:55 schreef Grim. het volgende:
Tom Green ?
Walt Disney.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar is ze al een hele tijd van gescheiden.
't Is een indirecte vervolgvraag.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:57 schreef doeka het volgende:
is alleen z'n functie voldoende? heb ik laatsts gelezen; naam niet onthouden...........
Fabrizio Moretti.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:01 schreef doeka het volgende:
de drummer van de Strokes toch?
Ja, of de roadie van the Strokes............quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:03 schreef MaJo het volgende:
Dan ga ik voor de gitarist van the Strokes
Ja verdomd! was echt nooit op z'n naam gekomenquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Geupdatet. Met puntjes op de u.
Ja? had nooit verwacht dat het met puntjes op de u was; ik dacht met een verbindings streepje; was ik mooi afgeweest.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:10 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het ooit bij een tentamen gehad, was de t vergeten
Nee, dit was mij al bekend.quote:
En ik ben nog wel ongesteldquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:16 schreef doeka het volgende:
wyccie wat ben je in vorm!
succes in het hospitaal dart!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:18 schreef dartfanaat het volgende:
even off-topic. Vanaf morgenmiddag zal ik een tijdje afwezig zijn ivm een ingreep in het ziekenhuis.
Dusse, niet al te veel vragen die df weet in die tijd oke?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:19 schreef doeka het volgende:
met een c dan? crocs?
Wow! Over in vorm zijn gesproken!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:22 schreef wyccie het volgende:
Sint Bernard?
Sterkte, en beterschap!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:18 schreef dartfanaat het volgende:
even off-topic. Vanaf morgenmiddag zal ik een tijdje afwezig zijn ivm een ingreep in het ziekenhuis.
Dusse, niet al te veel vragen die df weet in die tijd oke?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Doe maar geschiedenis
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:31 schreef Grim. het volgende:
Geen idee. Zou wel te ver voor mijn tijd zijn
![]()
Jij bent gewoon jaloersquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:35 schreef Agiath het volgende:
Volgens mij wordt hier gewoon hard ge-IMDB'ed
quote:
Sylvana Simons is ook goed.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:38 schreef MaJo het volgende:
Estelle Gullit en Sylvana Simons volgens mij... Even nadenken over een derde.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:39 schreef Agiath het volgende:
Katja Schuurmans?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:43 schreef Agiath het volgende:
Inge de Bruijn?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ken die grietjes niet. Moet ik nu blij zijn of me gaan schamen?
Je mist niks hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ken die grietjes niet. Moet ik nu blij zijn of me gaan schamen?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:44 schreef wyccie het volgende:
Isa Hoes?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:48 schreef wyccie het volgende:
Quinty trustfull?
-edit-quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:49 schreef Agiath het volgende:
-edit-
Het was een grapje! sorry!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:53 schreef Agiath het volgende:
Ik zei nog een fout antwoord na het goeie? Ik snap niet waarom doeka dit geqoute heeft...
Ja, Sealand! ('t Is ook een boorplatform, maar ik wilde dus wel de naam horen)quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Sealand het kleinste vorstendom ter wereld?
Jeejquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, Sealand! ('t Is ook een boorplatform, maar ik wilde dus wel de naam horen)
Yurithemaster +1
't Is een prinsdom.
Ik bedoel wie er Füher werd nadat hitler dood was dus wie had hitler als opvolger angewezen en goring was het nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:03 schreef MaJo het volgende:
Wat bedoel je precies met opvolger?Göring?
Ook niet het was geen nazi 'kopstuk' maar een onverwacht iemandquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:05 schreef Agiath het volgende:
Himmel?
Ja deze zocht ikquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:05 schreef MaJo het volgende:
Himmler?
Ah...dan weet ik het nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ook niet het was geen nazi 'kopstuk' maar een onverwacht iemand
Speer?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ook niet het was geen nazi 'kopstuk' maar een onverwacht iemand
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nieuwe computer gebouwd
Ja hem zocht ik goede binnenkomer Daffquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Aha. Dhr Donitz zoek je?
Bwa... De PC begon een maand geleden al te hikken; ik wist dat er iets zat aan te komen. Donderdag fikte m'n voeding door. Aangezien ik m'n vriendin een PC had beloofd heb ik m'n "oude" MoBo en CPU aan haar gedoneerd, met 1 schijf en een reep geheugen. Budgetvoeding en een kast had ik nog wel liggen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een pak klei hebt geopend.
Ik hoop meer op een vervolg vraagquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:15 schreef MaJo het volgende:
Ga jij dan de MaJo vraag stellen waar ik de hele avond al om zeur daf?
Okee...quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:15 schreef MaJo het volgende:
Mijn Drew Barrymore/Moretti-vraag was ook voor jou bedoeld, maar jij wist 'm nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:15 schreef MaJo het volgende:
Ik ben helemaal niet fan van the Strokesquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn Drew Barrymore/Moretti-vraag was ook voor jou bedoeld, maar jij wist 'm niet
Kok als in "functie" of als waardeloze politicus?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:24 schreef Grim. het volgende:
Kok:P
Ietsje later. En de persoon was ook ietsje "minder" qua functie, vergeleken met Lowietje nummer 14.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:24 schreef Grim. het volgende:
Kok bij Lodewijk de 14de
En wat vroeger dan chefkok bij Nappie en z'n broer.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:27 schreef MaJo het volgende:
Kok bij Napoleon Bonaparte?
Nee, de chefkok van een achterneef van een eh... werknemer van de paus.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:34 schreef wyccie het volgende:
De chefkok van het achterneefje van de paus?
Ja. Welke? Er zijn zoveel kardinalen.... De naam is genoeg; z'n achterneef staat ook bekend onder die naam.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:37 schreef wyccie het volgende:
De kardinaal?
In Frankrijk? In midden 1700...?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:39 schreef wyccie het volgende:
Simonis?
Goh... Ik dacht dat uit de andere antwoorden (Lowietje nummer 14 en Nappie) toch wel een tijdsgeest uitkwam.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:43 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik wist niet dat we in de 18e eeuw waren, in Frankrijk.
Cardinale Riche?
Gezondheid!quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:52 schreef wyccie het volgende:
Richelieu!
Yeah!quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:59 schreef Yurithemaster het volgende:
power rangers
Geen idee. Ga eens terug onder een product van je haren, jij...quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:00 schreef Supersheep het volgende:
wtf doe ik hier?
Jeejquote:
dit is geen droom, het is een nachtmerrie!quote:
maak je zin maar af hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Geen idee. Ga eens terug onder een product van je haren, jij...
Power Rangerquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
JeejHeb er zelfs nog ergens een stickerboek er van rondliggen
Wat was de bijnaam van Erwin Johannes Eugen Rommel tijdens de tweede wereld oorlog
woestijn is goed maar het was een ander dierquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:02 schreef erkel het volgende:
De woestijnrat
Het was inderdaad de woestijnvosquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
...jij, broodje shoarma!!
Ander beest? Vos?
Zou best eens kunnenquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ja sorry hoor, erkel. Maar voor zover ik weet was Rommel - afgezien van 't feit dat hij voor de Duitsers werkte - een bijzonder goed en eerlijk militair. Ook in de ogen van de tegenpartij. Dus "rat" lijkt me te negatief voor 'm.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ja sorry hoor, erkel. Maar voor zover ik weet was Rommel - afgezien van 't feit dat hij voor de Duitsers werkte - een bijzonder goed en eerlijk militair. Ook in de ogen van de tegenpartij. Dus "rat" lijkt me te negatief voor 'm.
dus samsung is het niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Cannon is niet juist. En een merk wat begint met een S zit er niet meer bij, want Sony heb je al genoemd.
Dat komt mooi uit want ik wou ook net naar bed gaan slaapse Daffquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan laat ik 'm staan, want ik moet morgen vroeg op.
Jij sliep tochquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:31 schreef MaJo het volgende:
Ben ik ook weerToch nog even wat eten en een saffie roken
Ja ik ga ook zo slapen, maar na het honden uitlaten had ik toch nog trek dus ben ik nog maar even blijven hangenquote:
Moet ik je het bed inmeppen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:31 schreef MaJo het volgende:
Ben ik ook weerToch nog even wat eten en een saffie roken
Nee, dat was ikquote:
Doe es liefquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Moet ik je het bed inmeppen?
[..]
Nee, dat was ik![]()
maar, maar, maar ik ben toch lief?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doe es liefJe bent nog wel mijn buddy bij PM
Net niet hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
maar, maar, maar ik ben toch lief?![]()
jeej, mijn eerste buddy!![]()
Ik zat eigenlijk ook te wachten op een nieuwe vraagquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:42 schreef MaJo het volgende:
Komt er nog een nieuwe vraag? Anders kan ik net zo goed wel gaan slapen
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:37 schreef Yurithemaster het volgende:
zijn er nog meer mensen die net doen of ze slapen maar gewoon meekijken en dan stiekem snel het punt proberen te jatten
sorryquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Net niet hoor![]()
![]()
Kan je eigenlijk zien dat ik je als buddy heb toegevoegd?
Potdorie!!!! Die vraag was voor Mayo bedoeldquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:47 schreef Supersheep het volgende:
Mando Diao
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Potdorie!!!! Die vraag was voor Mayo bedoeld
Supersheep +1
Ik had zin in shoarmaquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:48 schreef Supersheep het volgende:
Waarom stel je dan een schaapvraag?
ik eigenlijk ook wel...quote:
Yurithemaster +1quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Ivo opstelten vvd?
Nee. Ik heb je vraag goed, krijg ik nu een punt?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeejtoch weer een puntje
Jullie weten vast niet wie de burgemeester van Assen is
Neequote:Op maandag 2 oktober 2006 02:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeejtoch weer een puntje
Jullie weten vast niet wie de burgemeester van Assen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |