Weerstation gaat wegGoedemorgen.
Ik heb de WS3610..
Vanmorgen kwam ik uit bed, kom naar beneden en wat zie ik, juist, de hele basisstation in de war, ik heb de batterijen er even uitgehaald en later weer erin gedaan, dit mocht niet baten, heb toen maar 5 min lang de batterijen eruit gehad, daarna weer erin en toen ging het wel goed. Grootste ergenis nu is: Valse gegevens, zonet 68km/h en net 28km/h etc etc, nou zo hard waait het buiten nou ook weer niet hoor! Maar goed, ook de regengegevens kunnen mij de boom in, stond gister nog op 28mm nu op 11.2mm....
Ik ben het nu echt helemaal zat, ik ruim alles op en ik zie wel wat ik ermee ga doen....want dit kan zo niet langer meer.
Vanaf volgend jaar wil ik alles bij houden, maar het ziet er naar uit dat ik dat voorlopig mooi kan vergeten.. Ik baal behoorlijk, naar alle positive ervaringen van dit station vind ik het maar enorme rot ding, zelfs de WS 2808 was zelfs nog beter!
Ik kan nog steeds zeggen welke jullie mij aanraden mja die topics heb ik al vaag genoeg geopent.....deze keuze blijft tussen de:
Cresta weerstation WXR850
oregon scientific WMR 112
Hier zijn die 2 te vinden + SpecsKortom, vanaf nu voor mij voorlopig geen gegevens meer. Ik blijf nog wel gewoon actief op het forum