quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Niets speciaals, ik bedoelde het letterlijk.
verbouwing of repartie.....het weer weet ik nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:55 schreef Bluezz het volgende:
Mogen ze de tuin niet in of zo?
Of is het daar ook van dat zeikweer net als hier
Ze mogen er niet in omdat er reparaties uitgevoerd moeten worden. Wat voor reparatie is niet bekendquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:55 schreef Bluezz het volgende:
Mogen ze de tuin niet in of zo?
Of is het daar ook van dat zeikweer net als hier
Ik zou me nog kunnen voorstellen dat je in de gymzaal, met je benen in de ringen de spagaat bereikt, en dat ik dan, staande op een gammele keukenstoel... Ach, laat ook maar zitten ook...quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:52 schreef neferhone het volgende:
herverhaal hondjes: wat dacht je van een verhoging
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:02 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou me nog kunnen voorstellen dat je in de gymzaal, met je benen in de ringen de spagaat bereikt, en dat ik dan, staande op een gammele keukenstoel... Ach, laat ook maar zitten ook...![]()
Okquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:57 schreef tonja het volgende:
Ze mogen er niet in omdat er reparaties uitgevoerd moeten worden. Wat voor reparatie is niet bekend
Het is inderdaad minder zwaar, dit komt door de hoek waarin je opdrukt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:04 schreef Kinga het volgende:
Dat opdrukken van Tijn op die manier is toch helemaal niet zwaar?
Past goed bij zijn nieuwe imagequote:Op zondag 1 oktober 2006 16:05 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Tjen zo raar uitzien met dat kapsel...
Geloven jullie echt dat Egbert een confronttie aan gaat? Ik geloof daar helemaal niets van en dan zegt hij later dat hij daar geen tijd voor gehad heeft. Daar kunnen we wel een poll over openen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:56 schreef saa het volgende:
wanneer gaat Egbert de confrontatie met baas S. eens aan??
jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:26 schreef ThaSandman het volgende:
Is het zo saai dat er niemand heeft gepost de laatste 20 minuten?
gisteren was het leukerquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:26 schreef ThaSandman het volgende:
Ja....quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:26 schreef ThaSandman het volgende:
Dat noem ik geen tip!quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:42 schreef flugeltje het volgende:
Alvast ff een tip.
Als het saai is op de streams betekent dat niet dat er hier geSC't mag worden
dat wilde ik net zeggenquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:02 schreef Verida het volgende:
waarom vinden die zussen zichzelf mooier met steil haar? ik vind die krullen veel leuker.
quote:
Neenquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:18 schreef Bartoli het volgende:
och flugel valt ook wel om te lullen denk ik zo
Als ze dan zo hard wil zijn moet ze dit topic op slot gooien als de streams zwart zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:16 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Een dreigende waarschuwing, om precies te zijn!
Flugel is harder dan ooit! Als de streams op zwart gaan mag hier niet meer gepost worden!
Helemaal mijn idee!quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:31 schreef berney het volgende:
[..]
Als ze dan zo hard wil zijn moet ze dit topic op slot gooien als de streams zwart zijn.![]()
![]()
Waar! Tijn is niet erg natuurleuk!quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:32 schreef Peter6000 het volgende:
Semih vindt Tijns grappen niet meer leuk, het zijn de quotes van standup-commedians die hij 3 keer herhaalt.
Ja Flugel, dààr heeft Semih dan weer wel gelijk in.
Semih is heus wel gek op Micheline, maar hij moet wat aan zijn houding doen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:42 schreef schizolientje het volgende:
Semmie boy zit wel subtiel schijnheilig Michelin te bewerken.
Nee, want hij zegt er elke keer tussen, als ik er dan nog in ben.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:50 schreef Spablauw het volgende:
Semih gaat er wel vanuit dat hij Tijn KAN nomineren! Misschien is hij er wel uit morgen!
Dat doet ie niet slim dan, met alleen Micheline als toehoorderquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:49 schreef flugeltje het volgende:
Semih is weer begonnen met z'n anti-Tijn campagne...
dat gesprek tussen egbert en sem moet toch nog komen? mss kan Sem egbert ook nog ompratenquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat doet ie niet slim dan, met alleen Micheline als toehoorder
Als ie Micheline meekrijgt zijn ze al met z'n tweetjes, dan kunnen ze samen de olievlek uit laten breiden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat doet ie niet slim dan, met alleen Micheline als toehoorder
Precies. Het is ook heel raar om het er met je vriendin over te hebben, dan ben je gelijk aan het bewerkenquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:54 schreef arneaux het volgende:
Ik vind t wel grappig om te zien dat iedereen het hier over Semih heeft terwijl Tijn ook bij iedereen loop te janken en zelfs Egbert vraagt om te onderhandelen, ofzo. Als je er echt mee zit ga je wel zelf.
Sem heeft bijna bewust aangestuurt op deze loner-positie lijkt het wel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat gesprek tussen egbert en sem moet toch nog komen? mss kan Sem egbert ook nog ompraten![]()
Tijn zit er behoorlijk mee in z'n maag. Ik zie hem alleen de zwarte piet niet naar Semih schuiven en hem overal de schuld van geven. Tijn wil eigenlijk dat de band hersteld wordt. Semih wil het tegenovergestelde. Dat is het grote verschil voor mij.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:54 schreef arneaux het volgende:
Ik vind t wel grappig om te zien dat iedereen het hier over Semih heeft terwijl Tijn ook bij iedereen loop te janken en zelfs Egbert vraagt om te onderhandelen, ofzo. Als je er echt mee zit ga je wel zelf.
Sprak zij met gevoel voor drama. Hoe zit t dan met TIjn die constant bij Egbert, Rik en Monique loopt te klagen over Semih? Ze moeten gewoon allbei ophouden met deze kinderachtige propaganda.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ie Micheline meekrijgt zijn ze al met z'n tweetjes, dan kunnen ze samen de olievlek uit laten breiden.
Dat bedoel ik te zeggen. t Hele punt met Semih is dat hij zijn gevoel niet uitspreekt met een strikje daaromheen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:56 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Het is ook heel raar om het er met je vriendin over te hebben, dan ben je gelijk aan het bewerken.
Tijn heeft het vannacht ook met Rik besproken,maar dan is het natuurlijk gewoon een gesprek.![]()
Zie mijn post hierboven, Tijn zit er mee in z'n maag op het persoonlijke vlak. Hij vind het niet leuk om ruzie te hebben en ontkent z'n aandeel daarin ook niet. Semih legt de schuld volledig bij Tijn en haalt er van alles bij om Tijn toch vooral als de slechterik af te schilderen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sprak zij met gevoel voor drama. Hoe zit t dan met TIjn die constant bij Egbert, Rik en Monique loopt te klagen over Semih? Ze moeten gewoon allbei ophouden met deze kinderachtige propaganda.
Semih heeft in diverse gesprekken aangeven dat hij ook wil dat het goedkomt maar dat de eerste stap niet van hem zal komen. Bovendien is het ook nog eens zo dat Semih een dag of 2 geleden een gesprek met Tijn aan wilde gaan maar Tijn dit afkapte.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tijn zit er behoorlijk mee in z'n maag. Ik zie hem alleen de zwarte piet niet naar Semih schuiven en hem overal de schuld van geven. Tijn wil eigenlijk dat de band hersteld wordt. Semih wil het tegenovergestelde. Dat is het grote verschil voor mij.
Dat in zijn maag zitten geloof ik niet zoquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tijn zit er behoorlijk mee in z'n maag. Ik zie hem alleen de zwarte piet niet naar Semih schuiven en hem overal de schuld van geven. Tijn wil eigenlijk dat de band hersteld wordt. Semih wil het tegenovergestelde. Dat is het grote verschil voor mij.
Ik ben het daar dus niet mee eens. Tijn zit ook continue: ik erken mijn aandeel heus wel , maar HIJj blablabla.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven, Tijn zit er mee in z'n maag op het persoonlijke vlak. Hij vind het niet leuk om ruzie te hebben en ontkent z'n aandeel daarin ook niet. Semih legt de schuld volledig bij Tijn en haalt er van alles bij om Tijn toch vooral als de slechterik af te schilderen.
Hear hear. Wat ik al eerder zei, Tijn brengt het inderdaad met gevoel voor drama waar Semih gewoon zegt waar het op staat.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:04 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben het daar dus niet mee eens. Tijn zit ook continue: ik erken mijn aandeel heus wel , maar HIJj blablabla.
Dus ook hij doet het. Het verschil tussen beide heren is dat Tijn het met veel meer drama doen, inclusief pruillip.
Semih doet dat niet, maar je kan - of ik kan beter zeggen IK kan- wel aan zijn gedrag en lichaamstaal zien dat hij deze situatie ook niet fijn vindt.
Wannabe-modquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:07 schreef arneaux het volgende:
Maargoed, dit alles is niet op de streams. Er loopt volgens mij een topic dus deze discussie kan daar verder. Nu verder COS.
toch
Ik probeerde rechtlijnig te zijn in plaats van mezelf "schuldig" maken aandatgene wat het hardst veroordeeld wordt hierzo, "ontopic mensen, hup, en anders weet ik ook nog wel iets grappigs".quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:12 schreef Day het volgende:
[..]
Wannabe-mod![]()
Maar je hebt gelijk, back to the streams!
Rik en Sabrina hebben elkaar wel helemaal gevonden sinds het bizzzzzzzzzzzare feest! Ze trekken veel met elkaar op nu.
Tis maar net waar je het accent legt uiteindelijk - discussie technisch of inhoudelijk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:04 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben het daar dus niet mee eens. Tijn zit ook continue: ik erken mijn aandeel heus wel , maar HIJj blablabla.
Dus ook hij doet het. Het verschil tussen beide heren is dat Tijn het met veel meer drama doen, inclusief pruillip.
Semih doet dat niet, maar je kan - of ik kan beter zeggen IK kan- wel aan zijn gedrag en lichaamstaal zien dat hij deze situatie ook niet fijn vindt.
Wordt het ook nog eens onwijs vet van.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:21 schreef Mereltje het volgende:
Sabrina blijft maar aan haar haar plukken pfff..
quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:29 schreef Morwen het volgende:
Zit ik hier stream 1 te vernieuwen, zie ik ineens Eggs ogen open.Ligt ie dus gewoon doodstil te niksen.......
![]()
Dat was gisteravond ook al terwijl álle bewoners nog wakker waren, alsof de bewoners een avondje 'vrij' kregen na het feest.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:47 schreef puntoortje het volgende:
waarom staat er nou weer een stream op de gang!!!
beetje idioot...misschien hebben ze teweinig camera mensen en de rest is eten???..quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat was gisteravond ook al terwijl álle bewoners nog wakker waren, alsof de bewoners een avondje 'vrij' kregen na het feest.
Het was echt rond een uur of 10/11 savonds tot 1 uur snachts.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
beetje idioot...misschien hebben ze teweinig camera mensen en de rest is eten???..
K3... karen kristel en kathleen???
Waarvan ik benieuwd ben wat het gaat brengen. Ik denk wel dat BB gaat zinspelen op een gesprek tussen Tijn en Semih onder het mom van :"Ga nooit met ruzie uit elkaar.".quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:15 schreef Addi het volgende:
De lounche wordt nu klaargemaakt (achter de schermen) voor het exitdiner.
Nee, kan niet, er moet eerst iemand exit morgen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:20 schreef NS het volgende:
Oh, ik verheug me op het exit-diner met z'n allen. Ik denk dat er 'open' nominaties aankomen.![]()
![]()
![]()
Hummie zei van wel. Hummie zei ook dat dit de hardste BB ooit zou worden en dat daarbij geen tuin voor de bewoners hoorde.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:22 schreef saa het volgende:
Spannend zeg! Zal wel weer een confronterende brief van BB komen, net als bij Milica en Jeroen!
Zou die trouwens echt komen, die leugendetector???
Tante Sidoniaquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:28 schreef Verida het volgende:
Janine vindt zelf waarschijnlijk die zwarte jurk met die enorme schoenen eronder erg mooi.
ik niet, vind het net een aangeklede bezemsteel met te grote voeten.
Ze is ook heel dun.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:40 schreef Mereltje het volgende:
[afbeelding]
Ik vind haar zo wel dun hoor..
Ja Hummie zegt veel als de dag lang is, oké ze hebben 3 weken geen tuin gehad en nu mogen ze er vooral naar kijken ipv erin te zitten dus dat valt wel mee, toch?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hummie zei van wel. Hummie zei ook dat dit de hardste BB ooit zou worden en dat daarbij geen tuin voor de bewoners hoorde.
Ja dat zal, anders past ze niet in de designer-outfits op de catwalk, ik vind haar niet zo anorexia-dun eigenlijk, ze is ook heel lang héquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:40 schreef Mereltje het volgende:
[afbeelding]
Ik vind haar zo wel dun hoor..
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:52 schreef wolferl het volgende:
Rik is uit op E10
E10 draagt Roze shirt
Ik voel een relatie.
Klopt idd. Ze mag ook niet superlang zijn ivm haar modellending.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:52 schreef Verida het volgende:
welnee, ze is helemaal niet zo lang, lijkt alleen langer doordat ze erg dunne armen en benen heeft. Ze draagt bovendien enorme hakken en is nog niet langer dan marlies
Klopt! Marlies is trouwens ook erg dun.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:52 schreef Verida het volgende:
welnee, ze is helemaal niet zo lang, lijkt alleen langer doordat ze erg dunne armen en benen heeft. Ze draagt bovendien enorme hakken en is nog niet langer dan marlies
Ja of de Charlie's Angels met zijn coupe.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:51 schreef Kinga het volgende:
Als ik Rik zie, moet ik spontaan aan saturday night fever denken..
Mannequin: Model dat heel erg dun is en een goede lengte heeft, als mannequin (ook wel: Runwaymodel genoemd) wordt verwacht dat je de juiste lengte en de juiste maten hebt, een mannequin heeft men over het algemeen een voorkeur voor een wat langer model; 1.74 is zo'n beetje de ideale lengte, iets langere modellen bestaan natuurlijk ook.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:56 schreef Verida het volgende:
modellen moeten juist wel lang zijn, minimaal 1.85 liefst nog langer volgens mij
Ik denk dat je dan een verschil maakt met een mannequin en een fotomodel. Janine zegt dat zij model is en niet dat zij mannequin is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mannequin: Model dat heel erg dun is en een goede lengte heeft, als mannequin (ook wel: Runwaymodel genoemd) wordt verwacht dat je de juiste lengte en de juiste maten hebt, een mannequin heeft men over het algemeen een voorkeur voor een wat langer model; 1.74 is zo'n beetje de ideale lengte, iets langere modellen bestaan natuurlijk ook.
Bron
Ik vind de kop van Marlies een stuk lelijker dan die van Sjaan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:52 schreef Verida het volgende:
Verida: Alles wat je over Janine schrijft is negatief met af en toe racistische opmerkingen. Ben je ook zo in je leven?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:39 schreef Verida het volgende:
Janine: ik draag niet zo vaak een rok, meestal een broek, ik kan namelijk niet zo netjes zitten"![]()
Nee janine je hebt gewoon lelijke biafra benen.
Te nichterig.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:59 schreef Marrije het volgende:
Oh die stropdas van Rik, te erg!
ik had t n sjaaltje willen noemenquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:59 schreef Marrije het volgende:
Net een Turkquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:02 schreef Bartoli het volgende:
Semih ziet er ook te erg uit in dat pak
Ach, 99% van wat ik schrijf over Marlies is ook negatief, tis dat ze blank is anders had ik dat verwijt vast ook naar mijn hoofd gekregen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:04 schreef Rencho het volgende:
[..]
Verida: Alles wat je over Janine schrijft is negatief met af en toe racistische opmerkingen. Ben je ook zo in je leven?![]()
Ze heeft verteld dat ze zowel model als mannequin is. Marlies is 1.93 en die vertelde ook dat ze véél te lang is om model te zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een verschil maakt met een mannequin en een fotomodel. Janine zegt dat zij model is en niet dat zij mannequin is.
Wat dacht je van de rode stiletto's van Janine??quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:59 schreef Marrije het volgende:
Staan d'r goedquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:06 schreef saa het volgende:
[..]
Wat dacht je van de rode stiletto's van Janine??![]()
daar ben ik t dan ook wel geheel mee eensquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maakt geen verschil voor t idee, nog steeds te erg!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:08 schreef Kinga het volgende:
Janine: als ik uitga hoef ik niet eens geld mee te nemen
Tijn: jij verdient dat onderweg
Ik geef eerlijk toe niet echt een fan te zijn van Janine, van racistische opmerkingen ben ik me niet bewust. Het ligt misschien aan mijn leeftijd dat ik erg magere benen of lijven de omschrijving biafra meegeef, aangezien dit een van de eerste werkelijke hongersnood meldingen was die toendertijd in de media omschreven werd. Mensen van mijn leeftijd zullen dat herkennen. Racistisch is dit absoluut niet. eerder een verwijzing naar een beeld van iets.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:04 schreef Rencho het volgende:
[..]
Verida: Alles wat je over Janine schrijft is negatief met af en toe racistische opmerkingen. Ben je ook zo in je leven?![]()
Ik moet toegeven, t heeft nog nooit zo leuk gezetenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:09 schreef Inodder het volgende:
ik vind jeroen's haar wel erg oke zo
dat zeg ik toch, het kan aan mijn leeftijd liggen, vraag 50 plussers maar naar de term biafra en ze zullen je uitleggen wat er mee bedoeld wordt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:11 schreef Inodder het volgende:
ik ken heel de biafra uitdrukking niet
vind de krukjes wat minder je zal er de hele avond op moeten zittenquote:
Zeker, dus de gehele groep mag dus mee eten?quote:
Ik ook niet maar dat zal dan aan de leeftijd liggenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:11 schreef Inodder het volgende:
nou bij dezequote:Op zondag 1 oktober 2006 20:12 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zeg ik toch, het kan aan mijn leeftijd liggen, vraag 50 plussers maar naar de term biafra en ze zullen je uitleggen wat er mee bedoeld wordt.
Ik wel hoor, ik had als kind een leververgroting en dus een hele bolle buik op een mager lijfje, net als de biafra-kindjes zei de dokter toen...Het is geen rascistische opmerking, meer een uitdrukking.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:11 schreef Inodder het volgende:
De dikte van een streepjescode.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:12 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zeg ik toch, het kan aan mijn leeftijd liggen, vraag 50 plussers maar naar de term biafra en ze zullen je uitleggen wat er mee bedoeld wordt.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:15 schreef arneaux het volgende:
Nou het lijkt me duidelijk dat BB een gesprek tussen Semih en Tijn wil. Dit kan nog best wel eens leuk worden.
dankjewel, iets heel anders dus dan een rascistische opmerkingquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:14 schreef saa het volgende:
[..]
Ik wel hoor, ik had als kind een leververgroting en dus een hele bolle buik op een mager lijfje, net als de biafra-kindjes zei de dokter toen...Het is geen rascistische opmerking, meer een uitdrukking.
opmerkelijk stil inderdaadquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:17 schreef Kaleddis het volgende:
Tijn voelt de bui ook al hangen ...
niet alleen die twee.... er zij er nog meerderequote:Op zondag 1 oktober 2006 20:15 schreef arneaux het volgende:
Nou het lijkt me duidelijk dat BB een gesprek tussen Semih en Tijn wil. Dit kan nog best wel eens leuk worden.
Haring ook!quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:18 schreef Kinga het volgende:
Ik zie vis en garnalen...
Zo onbekend is die opmerking niet, ben nog lang geen 50+ maar wel bekend met de uitdrukking.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Laat me raden, Rik en Etjen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:19 schreef natronic het volgende:
[..]
niet alleen die twee.... er zij er nog meerdere
Die zijn bij het hoofdgerecht aan de beurt, of het toetjequote:Op zondag 1 oktober 2006 20:27 schreef arneaux het volgende:
Janine :"O, was dat t?"
Iedereen had ook echt iets van; en Semih en Tijn dan.
bij mij die streams al de hele dagquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:27 schreef Marrije het volgende:
Hapert die stream nou zo of Monique? Zucht.
Ja want mevrouw is zich van geen kwaad bewustquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:27 schreef pullup het volgende:
Marlies kijkt bedenkelijk nu
Heb het vage vermoeden dat bij het volgende gerecht wel weer een enveloppe zal zijn, BB stook maar lekker verder! Open die oogjes maar eens!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:27 schreef arneaux het volgende:
Janine :"O, was dat t?"
Iedereen had ook echt iets van; en Semih en Tijn dan.
egbert ze zei ook dat egbert zon schat wasquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:28 schreef schatje het volgende:
Semih is dat toch?
En als toetje graag een video met alle roddelsquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:29 schreef saa het volgende:
[..]
Heb het vage vermoeden dat bij het volgende gerecht wel weer een enveloppe zal zijn, BB stook maar lekker verder! Open die oogjes maar eens!!![]()
is mij ook vaak gebeurt, en je dan afvragen waarom er niemand reageert als er iets spannends gebeurt.....quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:29 schreef Inodder het volgende:
ships ik domme newbie zit op de vorge pagina te f5en
Volgens mij doelt de brief op Egbert of Tijnquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
egbert ze zei ook dat egbert zon schat was
dacht ik ook maar die houdt z'n kop dichtquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:28 schreef schatje het volgende:
Semih is dat toch?
ik ben voorquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
En als toetje graag een video met alle roddels![]()
De zure appelquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die zijn bij het hoofdgerecht aan de beurt, of het toetje
Duidelijk, Rik en Etjen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
De zure appel
Het zuur is de smaak van tegenslag. De smaak van pech en het onvermijdelijke dat je het liefst uit de weg zou gaan. Maar wie het zuur niet wil slikken zal ook niet weten hoe het zoet smaakt.
Zo staat het op de menukaart. Dus inderdaad denk ik dat zij het hoofdgerecht zijn.
hummie zoekt gewoon een pispaal nu is het egbert, vorig jaar roel en de jaren ervoor weet ik niet meer zoquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:32 schreef T-lex het volgende:
Egbert voelt zich in ieder geval aangesproken...en ja, Hummie moet eggie wel hebben....![]()
nee dat zijn sehmi en thijn sem kon t zuur van thijn niet slikken wilde niet luisteren kan niet incasserenquote:
Dat viel mij ook opquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:30 schreef Kinga het volgende:
Egbert kijkt echt ALTIJD als een boer met kiespijn..
Ik zou t niet meer dan terecht vinden als Tijn genomineerd wordt om zijn joker.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:38 schreef schatje het volgende:
Semih denkt natuurlijk had ik vanmiddag maar niets tegen Marlies gezegd om mogelijk op Tijn te stemmen i.v.m. de joker.
= nu reclamequote:Op zondag 1 oktober 2006 20:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op
Nu eerst even DGK kijken
Egbert heeft gezegd dat hij Marlies een sluwe vos vindt, maar wel recht in haar gezicht. Tijn ook, in andere bewoordingen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Egbert zit de boel weer eens bij elkaar te liegen.
Edit: Hij vertelt er niet eerlijk bij, dat hij Marlies te veel met het spel bezig vindt te spelen.
Maar BB doelt op Egbert...die is Jeroen en E10 gaan ronselen. Ook tijdens de nominaties heeft Eggie van iedereen veruit het langste in de DBK gezeten, omdat BB een verklaring wou waarom juist Marlies het doelwit van Eg was.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:35 schreef arneaux het volgende:
Semih zijn opmerking word genegeerd. Ik heb live op de streams gezien dat Tijn Semih aan het overhalen was om op Marlies te stemmen. Semih wilde eerst op Janine stemmen.
Juist. Ook het gesprek gisteren op die verhoging draagt bij aan de 'vertrouwensband' tussen Semih en haar.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Egbert heeft gezegd dat hij Marlies een sluwe vos vindt, maar wel recht in haar gezicht. Tijn ook, in andere bewoordingen.
Semih daarentegen, daar dacht ze een heel close groepje mee te hebben...
Precies.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Semih daarentegen, daar dacht ze een heel close groepje mee te hebben...
Preciesquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Maar BB doelt op Egbert...die is Jeroen en E10 gaan ronselen. Ook tijdens de nominaties heeft Eggie van iedereen veruit het langste in de DBK gezeten, omdat BB een verklaring wou waarom juist Marlies het doelwit van Eg was.
Nee BB doelt op Semih, dat weet ik 100% zeker. Marlies vertrouwt hem volledig namelijk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Maar BB doelt op Egbert...die is Jeroen en E10 gaan ronselen. Ook tijdens de nominaties heeft Eggie van iedereen veruit het langste in de DBK gezeten, omdat BB een verklaring wou waarom juist Marlies het doelwit van Eg was.
Ik denk dat het helemaal niet echt veel gaat worden vanavondquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:42 schreef CartWOman het volgende:
BB zit te stoken. Helaas, deze ronde mislukt.
Al vertelt ze nu dat Semih het ook vantevoren heeft gezegd.quote:
Semih open your big mouthquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:42 schreef tonja het volgende:
openheid is niet hetzelfde als de waarheid staat op het plasmascherm
Dit is behoorlijk irritant die domme cryptische aanwijzingen van BBquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:42 schreef tonja het volgende:
openheid is niet hetzelfde als de waarheid staat op het plasmascherm
Oooow nu herinner ik me opeens het slaapkamergesprek van Semih, Marcia en Micheline.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee BB doelt op Semih, dat weet ik 100% zeker. Marlies vertrouwt hem volledig namelijk.
Daarom. En de vertrouwenskwestie is niet van toepassing op Tijn en Egbert simpelweg om het feit dat zij niet zoveel met Marlies omgaan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oooow nu herinner ik me opeens het slaapkamergesprek van Semih, Marcia en Micheline.
Toen heeft Semih haar idd opeens zitten zwart te praten.![]()
Jeroen en Etiënne zijn de laatste 2 weken heel erg goed te pruimen. Zowieso is Jeroen cool.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:47 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij zitten Jeroen en Etienne er echt relaxt bij zo van, he he wij hebben het deze keer niet gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |