bij mij die streams al de hele dagquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:27 schreef Marrije het volgende:
Hapert die stream nou zo of Monique? Zucht.
Ja want mevrouw is zich van geen kwaad bewustquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:27 schreef pullup het volgende:
Marlies kijkt bedenkelijk nu
Heb het vage vermoeden dat bij het volgende gerecht wel weer een enveloppe zal zijn, BB stook maar lekker verder! Open die oogjes maar eens!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:27 schreef arneaux het volgende:
Janine :"O, was dat t?"
Iedereen had ook echt iets van; en Semih en Tijn dan.
egbert ze zei ook dat egbert zon schat wasquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:28 schreef schatje het volgende:
Semih is dat toch?
En als toetje graag een video met alle roddelsquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:29 schreef saa het volgende:
[..]
Heb het vage vermoeden dat bij het volgende gerecht wel weer een enveloppe zal zijn, BB stook maar lekker verder! Open die oogjes maar eens!!![]()
is mij ook vaak gebeurt, en je dan afvragen waarom er niemand reageert als er iets spannends gebeurt.....quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:29 schreef Inodder het volgende:
ships ik domme newbie zit op de vorge pagina te f5en
Volgens mij doelt de brief op Egbert of Tijnquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
egbert ze zei ook dat egbert zon schat was
dacht ik ook maar die houdt z'n kop dichtquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:28 schreef schatje het volgende:
Semih is dat toch?
ik ben voorquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
En als toetje graag een video met alle roddels![]()
De zure appelquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die zijn bij het hoofdgerecht aan de beurt, of het toetje
Duidelijk, Rik en Etjen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
De zure appel
Het zuur is de smaak van tegenslag. De smaak van pech en het onvermijdelijke dat je het liefst uit de weg zou gaan. Maar wie het zuur niet wil slikken zal ook niet weten hoe het zoet smaakt.
Zo staat het op de menukaart. Dus inderdaad denk ik dat zij het hoofdgerecht zijn.
hummie zoekt gewoon een pispaal nu is het egbert, vorig jaar roel en de jaren ervoor weet ik niet meer zoquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:32 schreef T-lex het volgende:
Egbert voelt zich in ieder geval aangesproken...en ja, Hummie moet eggie wel hebben....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |