Ik vind de kop van Marlies een stuk lelijker dan die van Sjaan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:52 schreef Verida het volgende:
welnee, ze is helemaal niet zo lang, lijkt alleen langer doordat ze erg dunne armen en benen heeft. Ze draagt bovendien enorme hakken en is nog niet langer dan marlies
Verida: Alles wat je over Janine schrijft is negatief met af en toe racistische opmerkingen. Ben je ook zo in je leven?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:39 schreef Verida het volgende:
Janine: ik draag niet zo vaak een rok, meestal een broek, ik kan namelijk niet zo netjes zitten"![]()
Nee janine je hebt gewoon lelijke biafra benen.
Te nichterig.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:59 schreef Marrije het volgende:
Oh die stropdas van Rik, te erg!
ik had t n sjaaltje willen noemenquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:59 schreef Marrije het volgende:
Net een Turkquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:02 schreef Bartoli het volgende:
Semih ziet er ook te erg uit in dat pak
Ach, 99% van wat ik schrijf over Marlies is ook negatief, tis dat ze blank is anders had ik dat verwijt vast ook naar mijn hoofd gekregen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:04 schreef Rencho het volgende:
[..]
Verida: Alles wat je over Janine schrijft is negatief met af en toe racistische opmerkingen. Ben je ook zo in je leven?![]()
Ze heeft verteld dat ze zowel model als mannequin is. Marlies is 1.93 en die vertelde ook dat ze véél te lang is om model te zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een verschil maakt met een mannequin en een fotomodel. Janine zegt dat zij model is en niet dat zij mannequin is.
Wat dacht je van de rode stiletto's van Janine??quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:59 schreef Marrije het volgende:
Staan d'r goedquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:06 schreef saa het volgende:
[..]
Wat dacht je van de rode stiletto's van Janine??![]()
daar ben ik t dan ook wel geheel mee eensquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maakt geen verschil voor t idee, nog steeds te erg!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:08 schreef Kinga het volgende:
Janine: als ik uitga hoef ik niet eens geld mee te nemen
Tijn: jij verdient dat onderweg
Ik geef eerlijk toe niet echt een fan te zijn van Janine, van racistische opmerkingen ben ik me niet bewust. Het ligt misschien aan mijn leeftijd dat ik erg magere benen of lijven de omschrijving biafra meegeef, aangezien dit een van de eerste werkelijke hongersnood meldingen was die toendertijd in de media omschreven werd. Mensen van mijn leeftijd zullen dat herkennen. Racistisch is dit absoluut niet. eerder een verwijzing naar een beeld van iets.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:04 schreef Rencho het volgende:
[..]
Verida: Alles wat je over Janine schrijft is negatief met af en toe racistische opmerkingen. Ben je ook zo in je leven?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |