quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hoezo 'alle'? Er zijn er maar twee toch?
Feyenoord is allang geen concurrent meer.
Phoe elke week maakt men wel dat geintje, had er express nog een PI bij gedaanquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dude ik had het niet tegen jou maar tegen die vent
Je bent voor Ajax toch? Laat de concurrent dan lekker punten liggenquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja verdomme. Domineer je zo, ga je het zo uit handen geven.
Nee maar gewoon niet netjes, mag ik toch wat van zeggen of niet>quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Phoe elke week maakt men wel dat geintje, had er express nog een PI bij gedaan
Zeker nieuw op vbl?
heb er 1 Euro op ingelegd in een combo met AJAX en PSV,.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:47 schreef TC03 het volgende:
Waarom is iedereen ineens pro-Groningen?Stelletje meelopers.
Omdat het zo'n gezellige club is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:47 schreef TC03 het volgende:
Waarom is iedereen ineens pro-Groningen?Stelletje meelopers.
Zeker. Gewoon opflikkeren met die nepstanden, niks grappigs aan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee maar gewoon niet netjes, mag ik toch wat van zeggen of niet>
Groningen is geen concurrent. En mag ik sympathie hebben voor de stad waar ik studeer en op kamers woon? Dank je wel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:46 schreef Panick het volgende:
[..]
Je bent voor Ajax toch? Laat de concurrent dan lekker punten liggen.
Zal wel eens leuk zijnquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:48 schreef venomsnake het volgende:
Come on Grunn.
Niet verliezen in de borg aub.![]()
HOP ADOOOOOOOOOOOOOOO!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:49 schreef borisz het volgende:
hup AZ en grunn
Wel grappig dat sommigen grunn blijkbaar als kanshebber voor de titel zien.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Groningen is geen concurrent. En mag ik sympathie hebben voor de stad waar ik studeer en op kamers woon? Dank je wel.
nog 25 minuten hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:52 schreef -Wolf- het volgende:
Jammer NAC, het heeft niet zo mogen zijn..
Zozo.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:53 schreef StarGazer het volgende:
Pi-euro scoort z'n eerste doelpunt voor feyenoord dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |