Flikker toch op man. De utrecht supporters mogen wel over Picornie zingen en het uitvak moet maar stil zijn? Terechte reactie gewoon.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:45 schreef RayMania het volgende:
Dat van Picornie kan ik maar niet snappen. Eigen schuld als je daar in dat veld gaat staan hoor om te vechten. Erg laf van die Ajax-supporters om dan over Di Tomasso te zingen, wat totaal niet te vergelijken is.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Flikker toch op man. De utrecht supporters mogen wel over Picornie zingen en het uitvak moet maar stil zijn? Terechte reactie gewoon.
quote:
Ach, Di Tomasso ligt natuurlijk gewoon heel anders, dat is geen bokkelul die er zelf voor gekozen heeft om in een veld te gaan matten. Dat je dan over die speler begint te zingen is natuurlijk te triest voor woorden. Maar Utrecht-supporters hebben weinig recht van spreken na hun wanvertoning.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Flikker toch op man. De utrecht supporters mogen wel over Picornie zingen en het uitvak moet maar stil zijn? Terechte reactie gewoon.
Groningen in uitduels ben ik niet bang voorquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:33 schreef devv05 het volgende:
utrecht heeft bijna 90 minuten lang vanalles lopen roepen, dus ga dan niet hier komen janken als er wat teruggeroepen wordt svp. Schijnheilig gedoe altijd
[..]
Tegen groningen gaan we 'm harder nodig hebben hoor.
Het gaat er niet om wat Di Tomasso en Picornie hebben meegemaakt. Het is gewoon verdomde triest dat utrecht begint uit te dagen. En het is dan volkomen logisch dat het uitvak er op reageert.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, Di Tomasso ligt natuurlijk gewoon heel anders, dat is geen bokkelul die er zelf voor gekozen heeft om in een veld te gaan matten. Dat je dan over die speler begint te zingen is natuurlijk te triest voor woorden. Maar Utrecht-supporters hebben weinig recht van spreken na hun wanvertoning.
Prachtig wel trouwens hoe Dapp're Strijders door de Galgenwaard galmde tijdens die stilte van de Utrecht-aanhang.
Inderdaad. Zonder Huntelaar en met Van Egmond winnen. Nou, dan is die schaal al zo goed als binnenquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ook leuk om te weten dat we ook zeker zonder Klaas Jan kunnen
Helemaal waar, wie de bal kaatstquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:41 schreef Nashje het volgende:
Het gaat er niet om wat Di Tomasso en Picornie hebben meegemaakt. Het is gewoon verdomde triest dat utrecht begint uit te dagen. En het is dan volkomen logisch dat het uitvak er op reageert.
Precies.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:42 schreef twi het volgende:
[..]
Helemaal waar, wie de bal kaatstZeker met dat hypocriete vooraf over Sneijder (van zowel Van Dijk als de Utrecht-aanhang).
Dit zijn idd de wedstijden waarin je het verschil maakt. Ik had niet verwacht hier (als je egmond niet meetelt) vrij makkelijk te winnen. het is dat die mongool het ons nog ff lastig maakte, anders is het gewoon afgelopen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:42 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad. Zonder Huntelaar en met Van Egmond winnen. Nou, dan is die schaal al zo goed als binnen
Utrecht begint uit te dagen? Ik weet niet waar jij geweest bent..quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat Di Tomasso en Picornie hebben meegemaakt. Het is gewoon verdomde triest dat utrecht begint uit te dagen. En het is dan volkomen logisch dat het uitvak er op reageert.
Ik weet niet tegen wie je het hebt, maar ik zeg toch net vrijwel hetzelfde, pino.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:49 schreef CasualJ het volgende:
Utrecht begint uit te dagen? Ik weet niet waar jij geweest bent..
Af en toe werd er wat geroepen oke, over het beroep van Sneijders moeder etc.
Jullie doen net zo hard mee met kk Utrecht etc. Op een gegeven moment ligt er een speler van Ajaks op de grond en wij zingen laat maar liggen hij is dood.. Jullie reageren daarop -> Di Tomasso is nu dood.. Daarna word het rumoerig rond vak U, renden wat mensen naar de Bunnikside om mensen te halen, beetje in de hekken klimmen, daarna is er wel wat geroepen door een aantal jongens, ''laat je vriend maar in de steek..'' maar lang niet zo masaal als jullie over Di Tomasso deden.
En nu kappen met internethooligan spelen en jezelf maar vrijpraten. Zeker niet als je er zelf niet bij was.
Waarom beginnen ze er zowiezo mee. Lata Sneijder lekker met rst.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:49 schreef CasualJ het volgende:
Jullie doen net zo hard mee met kk Utrecht etc. Op een gegeven moment ligt er een speler van Ajaks op de grond en wij zingen laat maar liggen hij is dood.. Jullie reageren daarop -> Di Tomasso is nu dood.. Daarna word het rumoerig rond vak U, renden wat mensen naar de Bunnikside om mensen te halen, beetje in de hekken klimmen, daarna is er wel wat geroepen door een aantal jongens, ''laat je vriend maar in de steek..'' maar lang niet zo masaal als jullie over Di Tomasso deden.
En nu kappen met internethooligan spelen en jezelf maar vrijpraten. Zeker niet als je er zelf niet bij was.
Ik had kunnen weten dat het teveel gevraagd was...quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
De media hadden het er vooraf nog over dat Sneijder met gejuich ontvangen zou worden door zijn daad na de dood van Di Tomasso. Dat is dus niet gebeurd?
En ik begrijp uit de verslagen dat de supporters en spelers van Utrecht niet bepaald netjes zijn geweest. En de scheids een blunderaar.
Kan iemand dat objectief voor mij toelichten?
Maar je vergeet wel dat Utrecht zich eerder in de Arena vreselijk misdragen heeft tegenover Para Smit? En je vergeet vorig jaar ook maar even?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:49 schreef CasualJ het volgende:
[..]
Quote toegevoegd.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik weet niet tegen wie je het hebt, maar ik zeg toch net vrijwel hetzelfde, pino.
En naar de Bunnikside rennen om mensen te halen... waarom deden jullie dat? Zodat je met tien man extra stoer tegen het hek kan trappen?Zag er wel leuk uit in ieder geval, hele groep die de verkeerde kant op rent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |