abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42283131
Stam geschorst nu he?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_42283140
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 15:45 schreef RayMania het volgende:
Dat van Picornie kan ik maar niet snappen. Eigen schuld als je daar in dat veld gaat staan hoor om te vechten. Erg laf van die Ajax-supporters om dan over Di Tomasso te zingen, wat totaal niet te vergelijken is .
Flikker toch op man. De utrecht supporters mogen wel over Picornie zingen en het uitvak moet maar stil zijn? Terechte reactie gewoon.
pi_42283145
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:34 schreef Black-Death het volgende:
Stam geschorst nu he?
Neeeheeee. Bij 5 kaarten pas.
pi_42283158
Tuurlijk had ajax niet over Di Tomasso moeten zingen maar Utrecht heeft over Picornie en Para Smit gezongen en zelfs een herdenking van hem verneukt(!) en niet het verhaal over Ferry van Vliet vergeten natuurlijk
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_42283171
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:34 schreef Nashje het volgende:

[..]

Flikker toch op man. De utrecht supporters mogen wel over Picornie zingen en het uitvak moet maar stil zijn? Terechte reactie gewoon.

Stelletje kleuters gewoon. Allemaal.
pi_42283196
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:35 schreef Nashje het volgende:

[..]

Neeeheeee. Bij 5 kaarten pas.

De presentator zei dat ...
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:38:04 #82
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42283235
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:34 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ach, Di Tomasso ligt natuurlijk gewoon heel anders, dat is geen bokkelul die er zelf voor gekozen heeft om in een veld te gaan matten. Dat je dan over die speler begint te zingen is natuurlijk te triest voor woorden. Maar Utrecht-supporters hebben weinig recht van spreken na hun wanvertoning.

Prachtig wel trouwens hoe Dapp're Strijders door de Galgenwaard galmde tijdens die stilte van de Utrecht-aanhang.
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:39:11 #83
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_42283269
Rellen op de tribne?
pi_42283294
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:33 schreef devv05 het volgende:
utrecht heeft bijna 90 minuten lang vanalles lopen roepen, dus ga dan niet hier komen janken als er wat teruggeroepen wordt svp. Schijnheilig gedoe altijd
[..]

Tegen groningen gaan we 'm harder nodig hebben hoor.
Groningen in uitduels ben ik niet bang voor
pi_42283298
Ook leuk om te weten dat we ook zeker zonder Klaas Jan kunnen
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_42283335
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:38 schreef twi het volgende:

[..]

Ach, Di Tomasso ligt natuurlijk gewoon heel anders, dat is geen bokkelul die er zelf voor gekozen heeft om in een veld te gaan matten. Dat je dan over die speler begint te zingen is natuurlijk te triest voor woorden. Maar Utrecht-supporters hebben weinig recht van spreken na hun wanvertoning.

Prachtig wel trouwens hoe Dapp're Strijders door de Galgenwaard galmde tijdens die stilte van de Utrecht-aanhang.
Het gaat er niet om wat Di Tomasso en Picornie hebben meegemaakt. Het is gewoon verdomde triest dat utrecht begint uit te dagen. En het is dan volkomen logisch dat het uitvak er op reageert.
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:42:12 #87
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42283357
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ook leuk om te weten dat we ook zeker zonder Klaas Jan kunnen
Inderdaad. Zonder Huntelaar en met Van Egmond winnen. Nou, dan is die schaal al zo goed als binnen
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:42:59 #88
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42283387
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:41 schreef Nashje het volgende:
Het gaat er niet om wat Di Tomasso en Picornie hebben meegemaakt. Het is gewoon verdomde triest dat utrecht begint uit te dagen. En het is dan volkomen logisch dat het uitvak er op reageert.
Helemaal waar, wie de bal kaatst Zeker met dat hypocriete vooraf over Sneijder (van zowel Van Dijk als de Utrecht-aanhang).
pi_42283397
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:42 schreef twi het volgende:

[..]

Helemaal waar, wie de bal kaatst Zeker met dat hypocriete vooraf over Sneijder (van zowel Van Dijk als de Utrecht-aanhang).
Precies.
pi_42283419
JONGENS, ALLEMAAL EVEN ZWAAIEN NAAR DE:

pi_42283473
Ik ben de eerste er geweest is die hier post zie ik...nog niemand anders thuis?

Anyway, wat hier gezegd wordt klopt niet helemaal, Utreg begon pas met zingen over Picornie e.d nadat ons vak over Di Tomasso begon, en dat werd ingezet naar nav het uitschelden van Sneijder de hele tijd. Utrechters werden ook echt gek, toen ze het hoorden ging het knoppie om en stormden ze de tribune af hehe. Zelf niet meezongen want je moet de doden met rust laten vind ik, maar goed iedereen moet het zelf weten of ze het meezingen. Reactie van die gasten was wel schitterend om te zien

Maar goed, vetste uitwedstrijd sinds tijden, alles was lekker, sfeer, scoreverloop, Utrechters die van hot naar her renden over de tribune...heerlijk dagje. Hier leef je voor!
pi_42283495
En we staan #1!
pi_42283531
Waarom ga je in godsnaam over Di Tommaso beginnen, vind ik wel erg laag op zich... Maarja, die kututrechters moeten ook hun bek over Sneijder houden, die wel effe bloemetjes kwam neerleggen als Utrechter...
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:49:15 #94
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42283537
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:42 schreef twi het volgende:

[..]

Inderdaad. Zonder Huntelaar en met Van Egmond winnen. Nou, dan is die schaal al zo goed als binnen
Dit zijn idd de wedstijden waarin je het verschil maakt. Ik had niet verwacht hier (als je egmond niet meetelt) vrij makkelijk te winnen. het is dat die mongool het ons nog ff lastig maakte, anders is het gewoon afgelopen.

Progressie was er vandaag eindelijk .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_42283545
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:41 schreef Nashje het volgende:

[..]

Utrecht begint uit te dagen? Ik weet niet waar jij geweest bent..

Af en toe werd er wat geroepen oke, over het beroep van Sneijders moeder etc.
Jullie doen net zo hard mee met kk Utrecht etc. Op een gegeven moment ligt er een speler van Ajaks op de grond en wij zingen laat maar liggen hij is dood.. Jullie reageren daarop -> Di Tomasso is nu dood.. Daarna word het rumoerig rond vak U, renden wat mensen naar de Bunnikside om mensen te halen, beetje in de hekken klimmen, daarna is er wel wat geroepen door een aantal jongens, ''laat je vriend maar in de steek..'' maar lang niet zo masaal als jullie over Di Tomasso deden.

En nu kappen met internethooligan spelen en jezelf maar vrijpraten. Zeker niet als je er zelf niet bij was.
It's a casual life
pi_42283575
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:49 schreef CasualJ het volgende:

Jullie doen net zo hard mee met kk Utrecht etc. Op een gegeven moment ligt er een speler van Ajaks op de grond en wij zingen laat maar liggen hij is dood.. Jullie reageren daarop -> Di Tomasso is nu dood.. Daarna word het rumoerig rond vak U, renden wat mensen naar de Bunnikside om mensen te halen, beetje in de hekken klimmen, daarna is er wel wat geroepen door een aantal jongens, ''laat je vriend maar in de steek..'' maar lang niet zo masaal als jullie over Di Tomasso deden.

En nu kappen met internethooligan spelen en jezelf maar vrijpraten. Zeker niet als je er zelf niet bij was.
Ik weet niet tegen wie je het hebt, maar ik zeg toch net vrijwel hetzelfde, pino.

En naar de Bunnikside rennen om mensen te halen... waarom deden jullie dat? Zodat je met tien man extra stoer tegen het hek kan trappen? Zag er wel leuk uit in ieder geval, hele groep die de verkeerde kant op rent!
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:53:20 #97
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_42283597
quote:

Waarom beginnen ze er zowiezo mee. Lata Sneijder lekker met rst.

Nogmaals iemand zei het hier al: wie de baal kaatst kan hem weer verwachten
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:54:12 #98
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_42283608
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:31 schreef peaceman het volgende:

[..]

De media hadden het er vooraf nog over dat Sneijder met gejuich ontvangen zou worden door zijn daad na de dood van Di Tomasso. Dat is dus niet gebeurd?
En ik begrijp uit de verslagen dat de supporters en spelers van Utrecht niet bepaald netjes zijn geweest. En de scheids een blunderaar.

Kan iemand dat objectief voor mij toelichten?
Ik had kunnen weten dat het teveel gevraagd was...
pi_42283619
quote:

[..]

Maar je vergeet wel dat Utrecht zich eerder in de Arena vreselijk misdragen heeft tegenover Para Smit? En je vergeet vorig jaar ook maar even?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_42283637
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:51 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Ik weet niet tegen wie je het hebt, maar ik zeg toch net vrijwel hetzelfde, pino.

En naar de Bunnikside rennen om mensen te halen... waarom deden jullie dat? Zodat je met tien man extra stoer tegen het hek kan trappen? Zag er wel leuk uit in ieder geval, hele groep die de verkeerde kant op rent!
Quote toegevoegd.

Fok is hier nog al langzaam, had deze halve pagina nog niet.

Waarom we dat deden? Omdat de Bunnikside altijd loopt te zeiken dat er nooit meer wat gebeurd, nu moest er wat gebeuren, en iedereen blijft gewoon lekker staan daar.. Dan gaan we ze maar halen.
It's a casual life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')