quote:
Ach, Di Tomasso ligt natuurlijk gewoon heel anders, dat is geen bokkelul die er zelf voor gekozen heeft om in een veld te gaan matten. Dat je dan over die speler begint te zingen is natuurlijk te triest voor woorden. Maar Utrecht-supporters hebben weinig recht van spreken na hun wanvertoning.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Flikker toch op man. De utrecht supporters mogen wel over Picornie zingen en het uitvak moet maar stil zijn? Terechte reactie gewoon.
Groningen in uitduels ben ik niet bang voorquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:33 schreef devv05 het volgende:
utrecht heeft bijna 90 minuten lang vanalles lopen roepen, dus ga dan niet hier komen janken als er wat teruggeroepen wordt svp. Schijnheilig gedoe altijd
[..]
Tegen groningen gaan we 'm harder nodig hebben hoor.
Het gaat er niet om wat Di Tomasso en Picornie hebben meegemaakt. Het is gewoon verdomde triest dat utrecht begint uit te dagen. En het is dan volkomen logisch dat het uitvak er op reageert.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, Di Tomasso ligt natuurlijk gewoon heel anders, dat is geen bokkelul die er zelf voor gekozen heeft om in een veld te gaan matten. Dat je dan over die speler begint te zingen is natuurlijk te triest voor woorden. Maar Utrecht-supporters hebben weinig recht van spreken na hun wanvertoning.
Prachtig wel trouwens hoe Dapp're Strijders door de Galgenwaard galmde tijdens die stilte van de Utrecht-aanhang.
Inderdaad. Zonder Huntelaar en met Van Egmond winnen. Nou, dan is die schaal al zo goed als binnenquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ook leuk om te weten dat we ook zeker zonder Klaas Jan kunnen
Helemaal waar, wie de bal kaatstquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:41 schreef Nashje het volgende:
Het gaat er niet om wat Di Tomasso en Picornie hebben meegemaakt. Het is gewoon verdomde triest dat utrecht begint uit te dagen. En het is dan volkomen logisch dat het uitvak er op reageert.
Precies.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:42 schreef twi het volgende:
[..]
Helemaal waar, wie de bal kaatstZeker met dat hypocriete vooraf over Sneijder (van zowel Van Dijk als de Utrecht-aanhang).
Dit zijn idd de wedstijden waarin je het verschil maakt. Ik had niet verwacht hier (als je egmond niet meetelt) vrij makkelijk te winnen. het is dat die mongool het ons nog ff lastig maakte, anders is het gewoon afgelopen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:42 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad. Zonder Huntelaar en met Van Egmond winnen. Nou, dan is die schaal al zo goed als binnen
Utrecht begint uit te dagen? Ik weet niet waar jij geweest bent..quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat Di Tomasso en Picornie hebben meegemaakt. Het is gewoon verdomde triest dat utrecht begint uit te dagen. En het is dan volkomen logisch dat het uitvak er op reageert.
Ik weet niet tegen wie je het hebt, maar ik zeg toch net vrijwel hetzelfde, pino.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:49 schreef CasualJ het volgende:
Utrecht begint uit te dagen? Ik weet niet waar jij geweest bent..
Af en toe werd er wat geroepen oke, over het beroep van Sneijders moeder etc.
Jullie doen net zo hard mee met kk Utrecht etc. Op een gegeven moment ligt er een speler van Ajaks op de grond en wij zingen laat maar liggen hij is dood.. Jullie reageren daarop -> Di Tomasso is nu dood.. Daarna word het rumoerig rond vak U, renden wat mensen naar de Bunnikside om mensen te halen, beetje in de hekken klimmen, daarna is er wel wat geroepen door een aantal jongens, ''laat je vriend maar in de steek..'' maar lang niet zo masaal als jullie over Di Tomasso deden.
En nu kappen met internethooligan spelen en jezelf maar vrijpraten. Zeker niet als je er zelf niet bij was.
Waarom beginnen ze er zowiezo mee. Lata Sneijder lekker met rst.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:49 schreef CasualJ het volgende:
Jullie doen net zo hard mee met kk Utrecht etc. Op een gegeven moment ligt er een speler van Ajaks op de grond en wij zingen laat maar liggen hij is dood.. Jullie reageren daarop -> Di Tomasso is nu dood.. Daarna word het rumoerig rond vak U, renden wat mensen naar de Bunnikside om mensen te halen, beetje in de hekken klimmen, daarna is er wel wat geroepen door een aantal jongens, ''laat je vriend maar in de steek..'' maar lang niet zo masaal als jullie over Di Tomasso deden.
En nu kappen met internethooligan spelen en jezelf maar vrijpraten. Zeker niet als je er zelf niet bij was.
Ik had kunnen weten dat het teveel gevraagd was...quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
De media hadden het er vooraf nog over dat Sneijder met gejuich ontvangen zou worden door zijn daad na de dood van Di Tomasso. Dat is dus niet gebeurd?
En ik begrijp uit de verslagen dat de supporters en spelers van Utrecht niet bepaald netjes zijn geweest. En de scheids een blunderaar.
Kan iemand dat objectief voor mij toelichten?
Maar je vergeet wel dat Utrecht zich eerder in de Arena vreselijk misdragen heeft tegenover Para Smit? En je vergeet vorig jaar ook maar even?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:49 schreef CasualJ het volgende:
[..]
Quote toegevoegd.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik weet niet tegen wie je het hebt, maar ik zeg toch net vrijwel hetzelfde, pino.
En naar de Bunnikside rennen om mensen te halen... waarom deden jullie dat? Zodat je met tien man extra stoer tegen het hek kan trappen?Zag er wel leuk uit in ieder geval, hele groep die de verkeerde kant op rent!
respect bestaat niet, alleen onder de marokkanen op Hoog Catarijne heerst er een groot respect gehalte. Opdonderen, sneijder was weer vervelend als vanouds, waarom dan respect tonen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
naar idd, maar ja, waar was het respect voor Sneijder?
Ja zo kan je alles er wel bij gaan halen, ik heb het over wat vandaag gebeurd is. Wat zou er vorig jaar gebeurd moeten zijn?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar je vergeet wel dat Utrecht zich eerder in de Arena vreselijk misdragen heeft tegenover Para Smit? En je vergeet vorig jaar ook maar even?
Of het verpesten van het afscheid van Michael Laudrup.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar je vergeet wel dat Utrecht zich eerder in de Arena vreselijk misdragen heeft tegenover Para Smit? En je vergeet vorig jaar ook maar even?
En dan geef ik een rondje.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Er moet niets gebeuren josti, je moet lekker met een biertje in je klauwen voetbal kijken.
Achterlijke tering hooligans, als ze morgen ALLEMAAL onder de trein komen geef IK een feestje...
Respect bestaat wel maar alleen bij mensen die een IQ hebben dat boven de kamertemperatuur ligt..quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:58 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
respect bestaat niet, alleen onder de marokkanen op Hoog Catarijne heerst er een groot respect gehalte. Opdonderen, sneijder was weer vervelend als vanouds, waarom dan respect tonen?
Je doet je naam eer aanquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:58 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
respect bestaat niet, alleen onder de marokkanen op Hoog Catarijne heerst er een groot respect gehalte. Opdonderen, sneijder was weer vervelend als vanouds, waarom dan respect tonen?
Dat bericht over Sneijder is naar buiten gebracht door True Support. Een vereniging met 200 leden, volledig onder controle van het FC bestuur. Deze oproep heeft juist averechts gewerkt, maar goed ook.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
De media hadden het er vooraf nog over dat Sneijder met gejuich ontvangen zou worden door zijn daad na de dood van Di Tomasso. Dat is dus niet gebeurd?
En ik begrijp uit de verslagen dat de supporters en spelers van Utrecht niet bepaald netjes zijn geweest. En de scheids een blunderaar.
Kan iemand dat objectief voor mij toelichten?
Je moraalridder gedoe was een paar posts wel leuk, maar nu maak je alleen maar duidelijk dat je er geen reet van snapt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een hooligan heeft een HEKEL aan 'zijn" eigen club en wil alleen maar matten..
Alles heeft zo zijn aanleiding, er komt een dag dat er ajax geklapt doodgestoken gaan worden door Den Haag hooligans ivm eerdere gebeurtenissen in hun honk, en dan? Zeg je dan ook, Je kan alles erbij halen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:58 schreef CasualJ het volgende:
[..]
Ja zo kan je alles er wel bij gaan halen, ik heb het over wat vandaag gebeurd is. Wat zou er vorig jaar gebeurd moeten zijn?
iemand die scheld is geen hooligan en doet er niemand pijn meequote:Op zondag 1 oktober 2006 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Respect bestaat wel maar alleen bij mensen die een IQ hebben dat boven de kamertemperatuur ligt..
Achterlijke gedoe altijd... niets met voetbal te maken en ZEKER niet met clubliefde. Hooliganisme etc SCHAADT je eigen club alleen maar.
Gelukkig niet zeg, maar jullie ook zeker niet. Moeten geen Heerenveen2 worden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Of het verpesten van het afscheid van Michael Laudrup.
Nee echte lieverdjes zijn het
Nee maar wat is daar nu mee dan? Het gaat over deze wedstrijd, wie of wat er begonnen zou zijn met uitdagen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alles heeft zo zijn aanleiding, er komt een dag dat er ajax geklapt doodgestoken gaan worden door Den Haag hooligans ivm eerdere gebeurtenissen in hun honk, en dan? Zeg je dan ook, Je kan alles erbij halen?
Zulk soort dingen kan je niet vergeten! Bij een minuut stilte en een groot gebaar qua fakkels dingen over een overleden supporter gaan roepen is zwak, zwak van ajax, zwak van utrecht!
Vorig jaar vergeten met de kwestie Sneijder?
Voetbal zonder hooligans bestaat niet. Nu niet, nooit niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Respect bestaat wel maar alleen bij mensen die een IQ hebben dat boven de kamertemperatuur ligt..
Achterlijke gedoe altijd... niets met voetbal te maken en ZEKER niet met clubliefde. Hooliganisme etc SCHAADT je eigen club alleen maar.
ETis goed met je hoor, ga maar weer lekker vechten zodat Ajax weer extra geld kwijt is aan beveiliging. Weet je wat, schop even een andere supporter neer, dan kan de KNVB nog even wat punten aftrekken bij Ajax, of zonder publiek laten spelen! Dat vinden ze LEUK bij Ajax joh!!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:02 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je moraalridder gedoe was een paar posts wel leuk, maar nu maak je alleen maar duidelijk dat je er geen reet van snapt.
Het gaat erom dat dingen uit het verleden niet vergeten worden, had Utrecht zich gedragen destijds was er nu waarschijnlijk niet over Di Tomasso gezongen..quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:05 schreef CasualJ het volgende:
[..]
Nee maar wat is daar nu mee dan? Het gaat over deze wedstrijd, wie of wat er begonnen zou zijn met uitdagen.
Jammer.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:06 schreef CasualJ het volgende:
[..]
Voetbal zonder hooligans bestaat niet. Nu niet, nooit niet.
Dat geeft al aan dat we gewoon niet op je in hoeven gaan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:02 schreef CasualJ het volgende:
Deze oproep heeft juist averechts gewerkt, maar goed ook.
Ik zeg toch niet dat ik het daarmee eens ben. Leer eens lezen man. Ik zeg alleen dat JIJ er geen reet van snapt. Een hooligan heeft een hekel aan zijn club?! Wie ben JIJ om daar iets over te zeggen? Die 'hooligan' is er ALTIJD, al spelen ze in fokking Polen, Israel, noem het maar op, en gaat 17x uit, overal. Zet vanalles opzij om bij zijn club te zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ETis goed met je hoor, ga maar weer lekker vechten zodat Ajax weer extra geld kwijt is aan beveiliging. Weet je wat, schop even een andere supporter neer, dan kan de KNVB nog even wat punten aftrekken bij Ajax, of zonder publiek laten spelen! Dat vinden ze LEUK bij Ajax joh!!!!
jaja, een hooligan heeft het beste met de club voor hoor.
F
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |