Feyenoord uit zou ik trouwens ook niet erg vinden. Wel een flink beladen duelquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Spurs kan niet. Die loten wij al. Liberec wel, want wij hebben Krakau
Kan dus niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:09 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Feyenoord uit zou ik trouwens ook niet erg vinden. Wel een flink beladen duel
Nou verklaar ik jullie nu al kansloosquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Spurs kan niet. Die loten wij al. Liberec wel, want wij hebben Krakau
Bagger... ik wist niet dat dit al bekend wasquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Kan dus niet.
Reglement UEFA:
The following match sequence applies:
1st match day: D v B C not playing
E v A
2nd match day: B v E A not playing
C v D
3rd match day: A v B D not playing
E v C
4th match day: C v A B not playing
D v E
5th match day: A v D E not playing
B v C
Staat op LN. Maar er zegt nu iemand dat de letters niet overeenkomen met de potten op dit moment. In het reglement staat er verder niks over.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:18 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Bagger... ik wist niet dat dit al bekend wasJammer zeg.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een wedstrijd bezocht?
A, is dat de eerste pot waar AJAX ook in zit?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Kan dus niet.
Reglement UEFA:
The following match sequence applies:
1st match day: D v B C not playing
E v A
2nd match day: B v E A not playing
C v D
3rd match day: A v B D not playing
E v C
4th match day: C v A B not playing
D v E
5th match day: A v D E not playing
B v C
Dat zou heel mooi zijn. 2 November zou ik een eventuele thuiswedstrijd van AJAX niet kunnen volgen. en aangezien ik gezegd had dit jaar alle thuiswedstrijden mee te pakken...quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja.
Deze wil ik nog wel even aanhalen. Zo is het precies.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:22 schreef devv05 het volgende:
Als het een speler van Ajax had geweest dan hadden met name clubs als utrecht, fnoord en ado dat echt niet op kunnen brengen, daar ben ik van overtuigd. Dus ik denk dat er érg weinig te verwijten valt in deze.
Wat hierboven al stond door Erasmusch, wat dacht je van Happelquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Deze wil ik nog wel even aanhalen. Zo is het precies.
Ik vind het behoorlijk hypothetisch gesteld anders.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt, is het absoluut. Ik denk alleen echt dat het zo zal zijn. Hoop het overigens NOOIT mee te hoeven maken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk hypothetisch gesteld anders.
Ga naar bed joh.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:57 schreef CecilBDemented het volgende:
Van Egmond is een kut scheits.
misselijk mannetje. even zijn adres achterhalen en flink in mekaar beuken
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:57 schreef CecilBDemented het volgende:
zeker weten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is er toch nog een overeenkomst tussen Ajax en Utrechtquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:57 schreef CecilBDemented het volgende:
Verschil is alleen dat jullie 'm een kutscheids vinden omdat het geluid van z'n fluitje jullie niet aan staat (een andere reden kan ik niet bedenken) en wij 'm een kutscheids vinden omdat hij een overtreding een meter buiten het strafschopgebied op de stip legt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Is er toch nog een overeenkomst tussen Ajax en Utrecht
Was wel grappig, men vroeg om versterking, maar speelde niets klaar. Beetje gespuug naar stewards, aanstekers gooien en met riem slaan, was vooral érg lachwekkend. Volgens mij hebben ze de 1-2 én 2-2 gemist, niet dat ze voor het voetbal gekomen waren.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie zat er in het uitvak van jullie? wat gebeurde er nou precies met de bunniksiders en vak U-ers die naar het uitvak kwamen rennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |