quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:51 schreef Bananenman het volgende:
Daar gaan we weer
En dan nu de loting dinsdag
Maar ik wel kneus, ik vroeg jou toch om niks. Meestal zijn het de mensen die nooit bij zulke wedstrijden komen die de emotie ervan niet begrijpen. Iedereen beleeft zo'n wedstrijd nu eenmaal op z'n eigen manier, de een fanatieker dan de ander. Wie is hij of jij om daarover te oordelen.quote:
Doe niet zo hautainquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die bij een volkomen terechte strafschop nog ff de scheids uitscheldt voor kankerlijer ofzo omdat iedereen het doet en jij erin meegaat?
ACH KOM OP MAN!quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:27 schreef Sethje het volgende:
Over die spreekkoren; lekker boeiend. Beter beledig je 1 dooie dan een hele bevolkingsgroep ( Hamas,hamas enzovoorts).
Ach wij zijn nog heel respectvol jegens Di Tomasso (en altijd geweest) Iedereen betoog zn medeleven, 1 minuut stilte in de Arena was erg indrukwekkend (en vooral muisstil, zelfs spanddoeken hier en daar - al vond ik dat wat overdreven) en Sneijder kwam zelfs bloemen leggen ondanks dat ze hem een paar dagen eerder 90 minuten lang hebben uitgescholden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
ACH KOM OP MAN!"Een hele bevolkingsgroep"
OMFG, HOE naïef ben jij????
[on topic]
Overigens snap ik best het actie=reactie principe bij de spreekkoren Sneider vs. Tomassi, niet dat ik het goedkeur, integendeel, maar actie is nu eenmaal reactie!
Eensch, en met jullie alle andere clubs. Maar Sneider zijn actie was zeer respectvol te noemen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:22 schreef devv05 het volgende:
Ach wij zijn nog heel respectvol jegens Di Tomasso (en altijd geweest) Iedereen betoog zn medeleven, 1 minuut stilte in de Arena was erg indrukwekkend (en vooral muisstil, zelfs spanddoeken hier en daar - al vond ik dat wat overdreven) en Sneijder kwam zelfs bloemen leggen ondanks dat ze hem een paar dagen eerder 90 minuten lang hebben uitgescholden.
Ja, maar ik denk niet dat de relatie utrecht - alle andere clubs met utrecht - Ajax te vergelijken is. Zeker niet gezien de nogal beladen wedstrijd die 3 dagen ervoor ofzo(?) gespeeld was.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Eensch, en met jullie alle andere clubs. Maar Sneider zijn actie was zeer respectvol te noemen.
Eensquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach wij zijn nog heel respectvol jegens Di Tomasso (en altijd geweest) Iedereen betoog zn medeleven, 1 minuut stilte in de Arena was erg indrukwekkend (en vooral muisstil, zelfs spanddoeken hier en daar - al vond ik dat wat overdreven) en Sneijder kwam zelfs bloemen leggen ondanks dat ze hem een paar dagen eerder 90 minuten lang hebben uitgescholden.
Als het een speler van Ajax had geweest dan hadden met name clubs als utrecht, fnoord en ado dat echt niet op kunnen brengen, daar ben ik van overtuigd. Dus ik denk dat er érg weinig te verwijten valt in deze.
Happel?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als het een speler van Ajax had geweest dan hadden met name clubs als utrecht, fnoord en ado dat echt niet op kunnen brengen, daar ben ik van overtuigd. Dus ik denk dat er érg weinig te verwijten valt in deze.
Zou leuk zijn. Alleen moet het dan wel in de Arena gespeelt worden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:43 schreef Radegast het volgende:
Ik hoop toch zo op Tottenham dinsdag...
Dat zou uit zijn. En Brugge juist thuis geloof ikquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:51 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Alleen moet het dan wel in de Arena gespeelt worden.
Iddquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar dan wel IN Brugge.
We hebben nog wat goed te maken daar.
Had ik ook gehoord, maar hoorde later weer dat dat niet klopte en dat alles uit of thuis kan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat zou uit zijn. En Brugge juist thuis geloof ik
Liever niet. Ik wil namelijk met mijn mede tottenham supporters in het uitvak van Ajax zitten. Ik kan namelijk een tijdje niet naar Engeland afreizen vanwege mijn afstudeerstage en zou op deze manier nog wat van ze kunnen zien.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Had ik ook gehoord, maar hoorde later weer dat dat niet klopte en dat alles uit of thuis kan.
Maar dan wel Brugge en Tottenham beiden uit, en dan maar Slovan Liberec thuis ofzo
Spurs kan niet. Die loten wij al. Liberec wel, want wij hebben Krakauquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Had ik ook gehoord, maar hoorde later weer dat dat niet klopte en dat alles uit of thuis kan.
Maar dan wel Brugge en Tottenham beiden uit, en dan maar Slovan Liberec thuis ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |