He bah, werkenquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:45 schreef Xrenity het volgende:
Loopt ze net even op radio 1 te ranten over hoe slecht het allemaal wel niet gaat met Balkenende enzo, dat negers het niet tof vonden in de VOC tijd...
Tja, Femke he.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:45 schreef Xrenity het volgende:
Loopt ze net even op radio 1 te ranten over hoe slecht het allemaal wel niet gaat met Balkenende enzo, dat negers het niet tof vonden in de VOC tijd...
GA WEG FEMKE.
Leg uit.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:02 schreef Gluckskafer het volgende:
Nee jij trekt volle zalen
Femke is tof
Femke laat zich dus betalen door lesbische vrouwen vrouwen om sex met ze te hebben?quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Femke is een vieze lesbische hoer
Ohw dus jij vond het wel tof.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:45 schreef Xrenity het volgende:
GA WEG FEMKE.
Inderdaad. Absurd om je als oppositiepartij kritisch uit te laten over kabinetsbeleid. En dan ook nog eens zeggen dat slavernij slecht is. Wat een gek mens!quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:45 schreef Xrenity het volgende:
GA WEG FEMKE.
Ga dan uit van je eigen 'kracht' en begrijp waar JP op doelde met de VOC tijdquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:59 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Inderdaad. Absurd om je als oppositiepartij kritisch uit te laten over kabinetsbeleid. En dan ook nog eens zeggen dat slavernij slecht is. Wat een gek mens!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wordt tijd dat Femke met haar groene club boomknuffelaars eens naar Siberie vertrekt.
En wat heb jij allemaal al voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:15 schreef Tuutje het volgende:
Femke en Giel Beelen. Allebei van die linkse knuffelaars die alleen maar kunnen zeiken en zelf niks voor elkaar krijgen.
Juist Giel Beelen stelt wel steeds kamervragen maar een beetje normaal oppositie spelen kan ie niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:15 schreef Tuutje het volgende:
Femke en Giel Beelen. Allebei van die linkse knuffelaars die alleen maar kunnen zeiken en zelf niks voor elkaar krijgen.
Misschien speelt hij wel kamermuziek. Of 2e viool.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist Giel Beelen stelt wel steeds kamervragen maar een beetje normaal oppositie spelen kan ie niet.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:02 schreef Gluckskafer het volgende:
Nee jij trekt volle zalen
Femke is tof
ze vind gelovigen tuig...quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:22 schreef Metal_Mart het volgende:
Leg uit.
quote:Helaas bestaat er geen internationale coalitie voor vrouwen, maar wel een coalitie tegen vrouwen. Dat zijn de fundamentalistische moslims, maar ook de fundamentalistische Amerikaanse christenen en de Rooms Katholieke Kerk. Dat is een as van religieus kwaad die de zeggenschap van vrouwen probeert terug te dringen. En de gevolgen zijn desastreus
Balkenende refereert naar de gouden eeuw, een tijd die die naam heeft gekregen omdat Nederland toen rijk was, ohw en die rijkdom ging over de ruggen van anderen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:45 schreef Xrenity het volgende:
Onzin, Balkenende spuwde zijn gal over de naar binnen gekeerde verliezersmentaliteit die hier hoogtij viert, en verwees naar de tijd VOC, toen we nog heel anders dachten over de wereld en onze plek daarin.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Balkenende refereert naar de gouden eeuw, een tijd die die naam heeft gekregen omdat Nederland toen rijk was, ohw en die rijkdom ging over de ruggen van anderen.
Naja, weten we dus ook weer waar hij van droomt.
Ik heb even het gehuil waar jij anderen van verwijt ertussen uit gehaald.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:38 schreef Ringo het volgende:
[..]
Niet zo'n heel slimme verwijzing van Balkenende, hij had op zijn sloffen kunnen aanvoelen
Famke:quote:"Maar ondanks alle tekortkomingen van onze voorvaders, is onze vaderlandse geschiedenis wel inspirerend. Ze laat zien waarin een klein land groot kan zijn."
Wat is het toch een achterbaks, walgelijk takkewijf. Ik hoop oprecht dat ze sterft voor de verkiezingen.quote:Hij wil eigenlijk drie eeuwen terug. Naar de tijd van de VOC, van de plunderingen, het kolonialisme, de slavenhandel. Nou, daar hebben de Surinamers en Indonesië ook warme herinneringen aan."
Argumentatie volgens links. Ga zo door!quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:44 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik heb even het gehuil waar jij anderen van verwijt ertussen uit gehaald.
jouw argumenten zijn top wil je zeggen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Argumentatie volgens links. Ga zo door!
iets mompelt over potten en ketels.quote:emo-links met allerlei klaagzangen over de slavernij zou komen aandraven. Quasi-oprechte morele verontwaardiging over een krakkemikkige vergelijking, zo diep is men daar gezakt.
Geef haar eens ongelijk, ruim 4 jaar heeft zij haar best gedaan om over dit kabinet haar gal te spuien en dan gaat de koningin een beetje lopen roepen dat ze het best goed gedaan heeft.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:45 schreef Xrenity het volgende:
GA WEG FEMKE.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:48 schreef heiden6 het volgende:
JP:
[..]
Famke:
[..]
Wat is het toch een achterbaks, walgelijk takkewijf. Ik hoop oprecht dat ze sterft voor de verkiezingen.
Ja.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
jouw argumenten zijn top wil je zeggen?
Zolang jij het bij mompelen houdt...quote:iets mompelt over potten en ketels.
![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:05 schreef GANZENBORD het volgende:
Ze heeft wel een geile stem vind ik![]()
Maar voor de rest is het een domme kuthoer
Of naar Ivoorkust. Kan ze met Marijke Vos nog wat troep opruimen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wordt tijd dat Femke met haar groene club boomknuffelaars eens naar Siberie vertrekt.
Volgens mij is ze heel preuts in bed.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:52 schreef LXIV het volgende:
Toegegeven, ik ga liever met Femke naar bed dan met Balkenende.
Volgens mij snap jij het hele systeem van economie niet. Dat geld van de rijken moet toch ergens vandaan komen? Ze hebben geen boompje in de tuin waar de euro's aan groeien.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ohw en die rijkdom ging over de ruggen van anderen.
Grensgeval.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:52 schreef LXIV het volgende:
Toegegeven, ik ga liever met Femke naar bed dan met Balkenende.
Jij gelooft toch in Bier??quote:
Ze heeft gewoon te stijve onderkaken ofzo.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:28 schreef star_gazer het volgende:
Femke halsema
Walgelijke, overgeemancipeerde trol. Ze praat ook alsof ze moet poepen![]()
"kunstenaars"quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:31 schreef Sjakie01 het volgende:
Femke Halsema, de hoop in bange dagen voor alle uitkeringtrekkende paupers.
Dat is inderdaad ook een goeiequote:Op maandag 2 oktober 2006 00:35 schreef a-child-in-chains het volgende:
"jong gehandicapten"
(ik dus)
Dat is geen idee, dat is een loze uitspraak die elke boerenlul kan doen. HOE dit moet gebeuren wordt niet gezegd en dat is meteen het hele probleem van links. Prachtige ideeen, iedereen krijgt het beter, minder ongelijkheid, kortom: zij zijn de enige humane mensen in Nederland. Maar hoe dit moet gebeuren wordt er niet of nauwelijks bij verteld.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:32 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Laatst zei ze zoiets van dat marrokaanse jongeren hun hanige energie moesten omzetten in maatschappelijke wedijver.
En dat vind ik weer wel heel mooi van haar dat ze met zulke ideen komt.
Heeft een zekere inlevings vermogen nodig.
Giel Beelen is geen politicus maar een radio dj.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:15 schreef Tuutje het volgende:
Als jij belerend praten met een verschrikkelijk accent, verongelijkt doen, persoonlijk aanvallen en doorzagen over de pietluttigste details 'behoorlijk debatteren' vindt... dan wel ja.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:07 schreef buzzer het volgende:
Jullie kijken te weinig naar politieke debatten op tv. Ik vind het altijd smullen als Femke aan de microfoon staat. Ik zou nooit op haar stemmen, maar debatteren dat kan ze heel behoorlijk.
Alleen al de kinderachtige vergelijking, als statement tegen Balkenende, dat tijdens de VOC-tijd óók slavernij en kolonialisme werden bedreven. Dat krijg je toch niet serieus je strot uit als volwassen politica?! Want wat denkt ze nou, dat Balkenende die zaken toejuicht? Lachwekkend. Buitengewoon lachwekkend.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:07 schreef buzzer het volgende:
Jullie kijken te weinig naar politieke debatten op tv. Ik vind het altijd smullen als Femke aan de microfoon staat. Ik zou nooit op haar stemmen, maar debatteren dat kan ze heel behoorlijk.
Gefeliciteerd, je bent erachter dat ze politica is.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:38 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Dat is geen idee, dat is een loze uitspraak die elke boerenlul kan doen. HOE dit moet gebeuren wordt niet gezegd en dat is meteen het hele probleem van links. Prachtige ideeen, iedereen krijgt het beter, minder ongelijkheid, kortom: zij zijn de enige humane mensen in Nederland. Maar hoe dit moet gebeuren wordt er niet of nauwelijks bij verteld.
Wat wil je hiermee zeggen knul?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:48 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent erachter dat ze politica is.
Dat komt omdat ze politieke debatten overdag uitzenden. Zeg maar, als ik aan het werk ben.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:07 schreef buzzer het volgende:
Jullie kijken te weinig naar politieke debatten op tv.
Ga je eigen mening vormen. Niet klakkeloos de kranten/tv napraten als een papegaai.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:18 schreef Bombardier het volgende:
En dat ze doodleuk rondrijdt in een Mercedes 300 diesel uit 1984 zijn al die boomknuffelaars vast ook al vergeten.
Wisten jullie trouwens dat die andere linkse rakker, Paultje Rosenmüller privé in een Mercedes S-klasse rijdt?
Links lullen, rechts vullen. Dat is de tendens onder dit soort figuren.
Zegt er één watquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:28 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ga je eigen mening vormen. Niet klakkeloos de kranten/tv napraten als een papegaai.
Niet zomaar alles voor waar aannemen, jeweets.
Ik heb ze beide op televisie in die auto's zien rijden. Feiten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:28 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ga je eigen mening vormen. Niet klakkeloos de kranten/tv napraten als een papegaai.
Niet zomaar alles voor waar aannemen, jeweets.
Op televisiequote:Op maandag 2 oktober 2006 13:33 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ik heb ze beide op televisie in die auto's zien rijden. Feiten.
Oh, je beticht mij hiervoor van klakkeloos overnemen van nieuwsberichtgeving, en nu kom je zelf met een obscuur artikeltje aanzetten dat mevr. Halsema -toevallig- op haar nieuwe auto wachtte. Lekker geloofwaardig.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:56 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Op televisieKijk je maar lekker tv en word maar lekker dom gehouden
![]()
Vooral niet je eigen mening en visie op zaken ontplooien hoor.
Lees je beter in
Eveneens zegt het feit dat jij de woorden 'boomknuffelaars' en 'linkse rakker' gebruikt dat je wel degelijk een laaggeschoolde napratende n00b bent.![]()
Owja, een weblog is lekker objectief wou je zeggenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:56 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
![]()
Lees je beter in
Eveneens zegt het feit dat jij de woorden 'boomknuffelaars' en 'linkse rakker' gebruikt dat je wel degelijk een laaggeschoolde napratende n00b bent.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:56 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
![]()
Lees je beter in
Stem op groenlinks! stem VOOR bossenkapquote:
ik hoop voor je mentale gezondheid dat je sarcastisch wasquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:32 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon te stijve onderkaken ofzo.
Zowiezo weet ik niet genoeg over femke om een oordeel te hebben. En ik kraak er dus niet af ofzo.
Laatst zei ze zoiets van dat marrokaanse jongeren hun hanige energie moesten omzetten in maatschappelijke wedijver.
En dat vind ik weer wel heel mooi van haar dat ze met zulke ideen komt.
Heeft een zekere inlevings vermogen nodig.
Ik hoop dat je sarcastisch wasquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:48 schreef misantropia het volgende:
femke hoersma is een hypocriet stuk afval, een links lullen rechts vullen geval.
ach man, zelfs de meeste dierenactivisten die ik ken moeten niks van groenlinks hebben gezien groenlinks alles behalve groen is.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sarcastisch wasvanwege je mentale gezondheid enzo...
Boh gek, wat bazel je nu over opleiding?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:05 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Oh, je beticht mij hiervoor van klakkeloos overnemen van nieuwsberichtgeving, en nu kom je zelf met een obscuur artikeltje aanzetten dat mevr. Halsema -toevallig- op haar nieuwe auto wachtte. Lekker geloofwaardig.![]()
Ik ben naar zeer grote waarschijnlijkheid hoger geschoold dan jij, vriend.
Verder nog iets om de tegenaanval in te zetten? Dat is namelijk dè gebruikelijke manier van links om gerichte kritiek te parreren. Nobele poging, je zet jezelf alleen maar nóg meer voor lul zo. Met je opleiding.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:05 schreef Bombardier het volgende:
Verder nog iets om de tegenaanval in te zetten? Dat is namelijk dè gebruikelijke manier van links om gerichte kritiek te parreren. Nobele poging, je zet jezelf alleen maar nóg meer voor lul zo. Met je opleiding.
Joh, kun je nog meer van die gave feitjes over mij vertellen? Wat doe ik nog meer gebruikelijk?quote:dè gebruikelijke manier van links
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |