Snel, PM-account aanmaken, dan kan ik die ook vol spammenquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hehe, ik niet zo vaak door de weeek
1e wat ik deedquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:46 schreef stukovich het volgende:
[..]
Snel, PM-account aanmaken, dan kan ik die ook vol spammen![]()
Of net als Sugababes. Met kuddo's enzo.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:44 schreef stukovich het volgende:
[..]
FOK! wordt echt partyflock met private messages![]()
![]()
En nu mij accepteren als buddy, dan komt alles goed.quote:
Haten is PM verlaten....quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Of net als Sugababes. Met kuddo's enzo.![]()
Ik kan van iedereen accepterenquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:50 schreef stukovich het volgende:
[..]
En nu mij accepteren als buddy, dan komt alles goed.
![]()
Hoe bedoel je preventiefquote:
Kijk anders 1 post boven jequote:
Juist vanwege je topicquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:58 schreef stukovich het volgende:
[..]
Klik anders op mijn topic:
Tegenovergestelde van preventief
![]()
Hater, ik zorg voor revolutionaire verandering in Nederland, Veranderingen waar 2 kabinetten paars over gestruikeld zijnquote:
Ook VVD zat in Paars en in 3 kabinetten afgelopen 4 jaarquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:01 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hater, ik zorg voor revolutionaire verandering in Nederland, Veranderingen waar 2 kabinetten paars over gestruikeld zijn![]()
Ik stem VVD noch ben ik VVD'erquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ook VVD zat in Paars en in 3 kabinetten afgelopen 4 jaar
Laatste keer dat ik keek, was dit nog een vrj land onderhevig aan een grondwet waarop staat dat men niet mag discrimineren enzoquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nog erger, als moslim overweeg je te stemmen op een Christelijk partij
Zie jouw onderschrift.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nog erger, als moslim overweeg je te stemmen op een Christelijk partij
Een strijd op 2 fronten, stelletje koneheadsquote:
Mjaa,quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:05 schreef stukovich het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek, was dit nog een vrj land onderhevig aan een grondwet waarop staat dat men niet mag discrimineren enzo![]()
![]()
Ad van den Berg fan![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mjaa,
Allah: "Mijn dienaar, stemde jij op een Christelijke Partij, terwijl je moslim was?"
Stukovich: "Euuhhmmm....![]()
"
Neequote:Op zondag 1 oktober 2006 18:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mjaa,
Allah: "Mijn dienaar, stemde jij op een Christelijke Partij, terwijl je moslim was?"
Stukovich: "Euuhhmmm....![]()
"
free country? Geert kan nie eens in zijn eigen huis slapenquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:09 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nee
Stukovich:this is a free country, ask Geert
![]()
Donner will back me up, wat betreft de juridische uitleg dat Nederland wel een vrij land isquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
free country? Geert kan nie eens in zijn eigen huis slapen
Hij woont trouwens een blok verder dan dat ik woonquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
free country? Geert kan nie eens in zijn eigen huis slapen
Broodje döner?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:12 schreef stukovich het volgende:
[..]
Donner will back me up, wat betreft de juridische uitleg dat Nederland wel een vrij land is![]()
quote:
Daar kan je later niet je hypotheek van betalen hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Laat grappen aan grappenmakers over
Heb al een eigen huisquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:20 schreef stukovich het volgende:
[..]
Daar kan je later niet je hypotheek van betalen hoor![]()
OH jaquote:
Jupquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:22 schreef stukovich het volgende:
[..]
OH ja![]()
Daar vervalt mijn argument. Touché
Ben je wel aan het vasten, je reageert zo pienter
Hoeveel vingers steek ik opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |