dacht dat mo die cocktail van rik pakte en eraan dronkquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:22 schreef Coraatje het volgende:
[..]
vreemede coctail dan in de vorm van een appeltje![]()
Welke X. Xzibit?quote:Rappers die beter zijn dan de X, zijn als Sinterklaas, die bestaan niet.
Vind ik ook, hij komt meer los nu net als Marcia. Het zijn dus echt de stille waterenquote:
Extince.quote:
Je bent eindelijk verlicht.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:27 schreef Kinga het volgende:
Sinds gisteren vind ik Jeroen zooo veel leuker opeens...
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:26 schreef arneaux het volgende:
Jeroen :"Eeeh, ff to the point he, ik snap er niks van."
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[COS #359] De nacht is nog lang.... was eerder heeft topicnummer 920892 en deze 93. Dus waar gaan we verder?
laten we het simpel houden, hier ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[COS #359] De nacht is nog lang.... was eerder heeft topicnummer 920892 en deze 93. Dus waar gaan we verder?
Die was veels te vroeg, dus deze lijkt mijquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
ja die was erg scherp!quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
OK
Jeroen:"Tijn, dat "zeg maar"begrijp ik, maar de rest er omheen???"
Tijn: "Stel..."
Eh. Tja, t is een 'neem deze post met een korrel zout smiley'. Zo ongeveer.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:31 schreef Kinga het volgende:
Ik snap deze smiley niet echt, wat wil die zeggen?
Die is ook helemaal los!quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:31 schreef breege het volgende:
er gebeuren rare dingen: e10 geeft zijn plek naast sab op, om vervolgens naast rik te gaan zitten...
Zoiets als: '' Wat zijn Sabrina en Monique toch slimme meiden!quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:31 schreef Kinga het volgende:
Ik snap deze smiley niet echt, wat wil die zeggen?
t Gaat om diegene die zeg maar verkracht/aangerand wordt, dus het klopt wel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:31 schreef scanman01 het volgende:
Tijn : "Als je wordt gepijpt is het geen verkrachting. Een verkrachting is het alleen als je wordt gepenetreerd in een lichaamsholte"![]()
![]()
... Penetreert er geen lichaamsholte tijdens pijpen?
![]()
Niet bij diegene die gepijpt wordt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:31 schreef scanman01 het volgende:
Tijn : "Als je wordt gepijpt is het geen verkrachting. Een verkrachting is het alleen als je wordt gepenetreerd in een lichaamsholte"![]()
![]()
... Penetreert er geen lichaamsholte tijdens pijpen?
![]()
ja dat wel, maar er moet wel even snel en vooral veel drank in nu...quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:35 schreef Kinga het volgende:
Het is wel weer 1 groep he...
viel mij ook op jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:35 schreef Kinga het volgende:
Het is wel weer 1 groep he...
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:36 schreef Myriam1978 het volgende:
nistelrooy is de knapst! maar ook de het domst
Ja, de vraag is even wie er in dat verhaal van Tijn verkracht wordt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Gaat om diegene die zeg maar verkracht/aangerand wordt, dus het klopt wel.
Dus de man werd verkracht in het verhaal van Tijn?quote:
Hij gaat voor de "cute"quote:
t Ging erom dat als je bijvoorbeeld ligt te slapen en iemand begint je te pijpen, of je dan verkracht wordt. En dat is niet dus.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, de vraag is even wie er in dat verhaal van Tijn verkracht wordt.
ging over Sabrina die Semih dan zou pijpenquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus de man werd verkracht in het verhaal van Tijn?
wie ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:39 schreef arneaux het volgende:
Valt me mee dat ze Beckham niet hebben genoemd.
Tijn bedoelde dat als je gepijpt wordt dat je dan niet verkracht wordt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus de man werd verkracht in het verhaal van Tijn?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:39 schreef Kinga het volgende:
Praten Sem en Tijn al?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:32 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb trouwens 10 blokjes op mijn buik.
Moet dan wel een klein mondje zijn geweest.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:40 schreef Addi het volgende:
[..]
Tijn bedoelde dat als je gepijpt wordt dat je dan niet verkracht wordt.
Oftewel,E10 is niet verkracht.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:41 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Moet dan wel een klein mondje zijn geweest.
Wat moet je met een sixpack ? Ik heb een BEERTENDERquote:
Omdat ze hier natuurlijk heeel veeel verstand van heeft. Ze heeft tenslotte iets gehad met een Engelse voetballer.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:41 schreef arneaux het volgende:
Waarom doet Janine alsof ze Johan Derksen is?
Als je vindt dat Rik een klein mondje heeft........?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:41 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Moet dan wel een klein mondje zijn geweest.
En jij hebt een teevee waarop je de Lama's kijkt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:42 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Wat moet je met een sixpack ? Ik heb een BEERTENDER
Ohw is ie daarvan ? had hem van een collega.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
En jij hebt een teevee waarop je de Lama's kijkt..
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Omdat ze hier natuurlijk heeel veeel verstand van heeft. Ze heeft tenslotte iets gehad met een Engelse voetballer.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:44 schreef ThaSandman het volgende:
Ze kakelen allemaal door mekaar.
@ Kinga : De meeste posts uit dit forum komen uit Hoensbroek![]()
Lama's grappenjatterquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:42 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Wat moet je met een sixpack ? Ik heb een BEERTENDER
beckem heeft toch ook iets gehad met ehhh hoe heete ze ook al weer buiten zijn vrouw om (niet dat ik janine geloof hoor)quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:44 schreef arneaux het volgende:
[..]. Het mooiste is is nog dat Janine beweerde iets met Rooney te hebben gehad terwijl ze net weer zegt dat hij zijn vriendin al heel zn leven heeft onderhand.
Sjaantje betrekt alles op zichzelf.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:45 schreef n1ek het volgende:
Sjaan, kom ff bij de plaatselijke FC hier kijken daar wordt met ergere dingen gescholden
Rebecca Loosquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:45 schreef Coraatje het volgende:
[..]
beckem heeft toch ook iets gehad met ehhh hoe heete ze ook al weer buiten zijn vrouw om (niet dat ik janine geloof hoor)
Waaaattttt, hebben Rooney en Naomi iets met elkaar gehad ???quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:44 schreef arneaux het volgende:
[..]. Het mooiste is is nog dat Janine beweerde iets met Rooney te hebben gehad terwijl ze net weer zegt dat hij zijn vriendin al heel zn leven heeft onderhand.
daar bedoelde ze niet zichzelf mee volgens mij maar die voetballersquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Janine zegt dat ze wel 20.000¤ per week kan verdienen
Wat doet ze dan bij BIK BRODDER?
Rebecca Loos.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:45 schreef Coraatje het volgende:
[..]
beckem heeft toch ook iets gehad met ehhh hoe heete ze ook al weer buiten zijn vrouw om (niet dat ik janine geloof hoor)
Van mij mag de helft gewoon lekker naar bedquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:48 schreef Kaleddis het volgende:
Mag die mircofoon van Micheline wat zachter, please ...
Toen mijn neefje tegen Lazio had gescoord kreeg hij allemaal cadeaus van de AS Roma supportersclub (of het was andersom).quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:47 schreef BorTheWolf het volgende:
E10 vindt de Irriducile van Lazio roma goed (supportersclub)
Vind je het gek ? nee. Het zijn allemaal Neonazis
Dat beweert ze ja, natuurlijk niet waar.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waaaattttt, hebben Rooney en Naomi iets met elkaar gehad ???![]()
de andere helft ook, maar dan met ze alle in 1 bed...quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Van mij mag de helft gewoon lekker naar bed![]()
of meer drank gaan zuipenquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Van mij mag de helft gewoon lekker naar bed![]()
Toeval?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Rebecca Loos.
Etiënne heeft t nu over Milwall, dat hij dat zo een mooie club vindt. Nu weet ik toevallig dat Millwall in Engeland te boek staat als 1 van de meest rascistische clubs. Ze hebben een aparte "hooliganvereniging" die er alleen maar is om te rellen. Maargoed, dat terzijde.
waar speelt hij dan ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:49 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Toen mijn neefje tegen Lazio had gescoord kreeg hij allemaal cadeaus van de AS Roma supportersclub (of het was andersom).
Je moet E10 niet zo teasen, jij weet niet wat en waarmee hij allemaal moet leven...quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:48 schreef Suikeroom het volgende:
hey E-10 noemt clubs met extreem rechtste supporters.. Milwall en Lazio.. goh wat een toeval![]()
Neuh. Hij moet alleen Ferencvaros nog even noemen, dat zou t afmaken.quote:
Toen bij PSV, nu bij Wolfsburg.quote:
Hofland?quote:
ja eggie valt gewoon echt niet op vanacht..quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:51 schreef Morwen het volgende:
Eggie zit lekker aan zijn bol te wrijven "OMG, wat HEB ik gedaan"![]()
Ja dat is de goedequote:
Agreequote:Op zondag 1 oktober 2006 02:54 schreef Shirley het volgende:
Gezeik over voetbal, change the subject!
dan liever sexquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:56 schreef ThaSandman het volgende:
Het enige onderwerp beter als voetbal is sex![]()
Die was er met 1 naar bed heh.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:57 schreef Flujas het volgende:
janine heeft wel verbazend veel verstand van voetbal
Dat klinkt niet overtuigend.quote:
Mwa. Mijn zusje weet er ook echt superveel van.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:57 schreef Flujas het volgende:
janine heeft wel verbazend veel verstand van voetbal
*hapquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:00 schreef arneaux het volgende:
Ga nou niet aan die vrouwen proberen uit te leggen wat buitenspel is want dat is zinloos.
Oh ja? met wie dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die was er met 1 naar bed heh.![]()
*gooit zelf het onderwerp maar naar sex dan![]()
Veel mannen weten dat ook niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:00 schreef arneaux het volgende:
Ga nou niet aan die vrouwen proberen uit te leggen wat buitenspel is want dat is zinloos.
Is toch een nadeeltje, dat ze nou even 1 groep zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:01 schreef cripplecrow het volgende:
als ze nou 1 voor 1 praten, kan ik er nog wat van volgen.
Dat is ook wel zo. Waar ik me het meest aan kan ergeren is dat die mensen dus ook uit hun huis komen als er een EK of WK is en dan commentaar gaan geven.quote:
hier praten over sex vind ik ook niet zo bijzonder dat moet je of face to face doen of het gewoon doenquote:
Vaak zit ik op de mn playstation 2 te Fifa-en met wat bier en meer vrienden. En dan hebben we t ook vaak over tieten, mooi man.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:03 schreef Bartoli het volgende:
wat een onderwerp om 3u 's nachts voetbal
Ga door, ik vind het wel spannendquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:03 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hier praten over sex vind ik ook niet zo bijzonder dat moet je of face toe face doen of het gewoon doen
zit je tegenover me dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:05 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ga door, ik vind het wel spannend![]()
ja das toch beter dan voetbal niet, op je xbox of playstation voetbal spelen is wat anders dan erover lullenquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Vaak zit ik op de mn playstation 2 te Fifa-en met wat bier en meer vrienden. En dan hebben we t ook vaak over tieten, mooi man.
Dat is ook Milica's grootste hobbyquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:06 schreef arneaux het volgende:
Nou dames, het gaat over sex.
is dat absint? of pisang nog wat?quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:07 schreef Morwen het volgende:
Mon komt binnen met een glaasje Chemisch afval![]()
Absint is verboden in Nederland dus dat is t niet.quote:
Dat is dan weer een afknapperquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
zit je tegenover me dan?
* Coraatje kijkt rond in de kamer zie niemand hoor![]()
Ik denk Pisang, Sab zit er ook mee. Absinth ken ik niet, wel van horen van.quote:
Loveshot ala E10.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:07 schreef BorTheWolf het volgende:
so wat is dat voor gif groene eucalipta drankje ?
niet meer toch?quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Absint is verboden in Nederland dus dat is t niet.
Van 1 borrelglaasje Absint ben je meteen helemaal van de wereld. Je wordt er ook echt helemaal para van. Althans. Ik.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk Pisang, Sab zit er ook mee. Absinth ken ik niet, wel van horen van.
Die sprong er net bij op, maar is er weer weg van zo te zienquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:09 schreef breege het volgende:
wat zit sabrina daar zielig in haar eentje op de bank... waar is e10(etje) ?
Idd, nu is dat niet meer verboden, al is de dosering wel minder zwaarquote:
Absint is absoluut niet zo groen en het is n iet meer verboden!quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Absint is verboden in Nederland dus dat is t niet.
Yep, maar daar waren we al over uitquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:16 schreef breege het volgende:
moet je goed op sabrina letten, die zit bijna te smeken om de aandacht van e10
zit net plaatjes te zoeken maar ziet er wel zo groen uit (ik heb het nog nooit in het echt gezien)quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:15 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Absint is absoluut niet zo groen en het is n iet meer verboden!
Fok Roelzquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
Rik heeft meegemaakt dat er colaflessen bij de EHBO eruit gehaald moesten worden.
Wat is Fok weer Fokking traag
Nu niet meer, nee, het is een komen en gaanquote:
dan is het gemixt of vage troep uit Tsjechie. Ik kom namelijk uit de Franse regio waar de originele absinth vandaan komtquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:19 schreef Coraatje het volgende:
[..]
zit net plaatjes te zoeken maar ziet er wel zo groen uit (ik heb het nog nooit in het echt gezien)
Die bult was toch van vannacht in het bad?quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:24 schreef scanman01 het volgende:
Monique: "Ik denk dat ik mijn hoofd heb gestoten gisteren. Ik krijg hier een bult"
Semih: "Tegen de emmer?"
ik zei ook niet dat wat monique had puur was ,maar kwam in ene in me op en zie net ook dat je er coctails van kan makenquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
dan is het gemixt of vage troep uit Tsjechie. Ik kom namelijk uit de Franse regio waar de originele absinth vandaan komt![]()
De opmerking van Semih was natuurlijk als humor bedoeld,maar ontging iedereen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Die bult was toch van vannacht in het bad?
Bijna. Death becomes herquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:26 schreef Myriam1978 het volgende:
Dead becomes her
Volgens mij had E10 het over Plofzakkenquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:19 schreef versabommie het volgende:
hehe, eindelijk wor plompzakken besproken! Ondergewaardeerd onderwerp![]()
sabrina begon er overquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Volgens mij had E10 het over Plofzakken![]()
Scanman je zit teveel bij DGK.quote:
ik had het bijnaquote:
De humor van Sem begint voor mij steeds meer op hatelijk te lijken,komt omdat ik hem erg goed volg de laatste dagen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De opmerking van Semih was natuurlijk als humor bedoeld,maar ontging iedereen.
Ik zat ook al te denken welke film het was en ineens wist ik het maar jij was snellerquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou hé! Ik begrijp het zelf ook niet.
Dan zie je meer dan mij.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:34 schreef Addi het volgende:
Ik zie nu toch 'het' lokje bij E10 en hij staarde zolang naar Rik dat Sab oogseintjes zat te geven aan de anderen.
Voetbal, sex en films, dat was het wel zo'n beetjequote:Op zondag 1 oktober 2006 03:34 schreef Timon223 het volgende:
goeiemorgen allemaal,![]()
ze zijn nog wakker? weer aan het feesten? Ik moet zo de ochtendshift in, wie praat me even bij?
Kijk je niet naar de streams dan? Zie je niet een lokje op het voorhoofd van E10?quote:
hmzzz weinig nieuws dusquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Voetbal, sex en films, dat was het wel zo'n beetje![]()
Ja, ik kijk de streams, stream 1 welteverstaan,maar echt dichtbij is die niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:36 schreef Addi het volgende:
[..]
Kijk je niet naar de streams dan? Zie je niet een lokje op het voorhoofd van E10?
Censuur wegens het badderen van Tijn en Mo.quote:
Op 2 zie je hem dichterbij en was het gebeuren even duidelijk te zien.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, ik kijk de streams, stream 1 welteverstaan,maar echt dichtbij is die niet.
mja, what's new, streams toen dus op het gele oog gedraaid?quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:39 schreef Addi het volgende:
[..]
Censuur wegens het badderen van Tijn en Mo.
Hm..ben benieuwd of en hoe ze het geval Rik en E10 maandag bij de liveshow belcihtenquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:40 schreef Addi het volgende:
[..]
Op 2 zie je hem dichterbij en was het gebeuren even duidelijk te zien.
Nee,op de gang 2 streams en 2 streams op Marlies ,Marcia en Sem,de rest van de bewoners bleef lange tijd buiten beeld.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:40 schreef Timon223 het volgende:
[..]
mja, what's new, streams toen dus op het gele oog gedraaid?
Ze hebben nog niet geslapen, liggen er nog maar net in,praten al een tijdje.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:43 schreef Morwen het volgende:
Eggie is weer wakker in bed en Marcia wil geen feestje maar verse Sju![]()
Z'n irritante leidersrol.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:47 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat is dan gebeurd met Eggie gisteren dan hij geen vrienden meer heeft?
Hij zoop met Jeroen door tot half 11 en was straalbezopen. Dát heeft dus iedereen die hem kent vanmorgen op de streams kunnen volgen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:47 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat is dan gebeurd met Eggie gisteren dan hij geen vrienden meer heeft?
Sem is ervan overtuigd dat hij in het huis is voor de leidersrol,herhaalde hij vanavond ook weer uitgebreid.quote:
Kijk je geen films?quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:52 schreef Addi het volgende:
Wat is een Grimreaper?
Nee is niet verkeerd gespeld. De grimreaper is hetzelfde als magere hein.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:55 schreef Addi het volgende:
Ja,heel veel films kijk ik maar ik ken dat Engelse woord niet. Kan het zijn dat het verkeerd gespeld is?
De man met de zeis.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:52 schreef Addi het volgende:
Wat is een Grimreaper?
Oke tnx,ik ga het even opzoeken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:56 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Nee is niet verkeerd gespeld. De grimreaper is hetzelfde als magere hein.
Dank je,dát soort films kijk ik niet dus vandaar.....;)quote:
Ik ga mee.quote:
Wordt nog gezellig in bedquote:
Dat zal ie toch wel plannen,hij zoekt nu in bad uit wie Jeroen de leukste vrouwen vindt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 04:12 schreef saa het volgende:
E10cm kan beter gaan verhuizen als hij eruit moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |