dacht dat mo die cocktail van rik pakte en eraan dronkquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:22 schreef Coraatje het volgende:
[..]
vreemede coctail dan in de vorm van een appeltje![]()
Welke X. Xzibit?quote:Rappers die beter zijn dan de X, zijn als Sinterklaas, die bestaan niet.
Vind ik ook, hij komt meer los nu net als Marcia. Het zijn dus echt de stille waterenquote:
Extince.quote:
Je bent eindelijk verlicht.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:27 schreef Kinga het volgende:
Sinds gisteren vind ik Jeroen zooo veel leuker opeens...
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:26 schreef arneaux het volgende:
Jeroen :"Eeeh, ff to the point he, ik snap er niks van."
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[COS #359] De nacht is nog lang.... was eerder heeft topicnummer 920892 en deze 93. Dus waar gaan we verder?
laten we het simpel houden, hier ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[COS #359] De nacht is nog lang.... was eerder heeft topicnummer 920892 en deze 93. Dus waar gaan we verder?
Die was veels te vroeg, dus deze lijkt mijquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
ja die was erg scherp!quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
OK
Jeroen:"Tijn, dat "zeg maar"begrijp ik, maar de rest er omheen???"
Tijn: "Stel..."
Eh. Tja, t is een 'neem deze post met een korrel zout smiley'. Zo ongeveer.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:31 schreef Kinga het volgende:
Ik snap deze smiley niet echt, wat wil die zeggen?
Die is ook helemaal los!quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:31 schreef breege het volgende:
er gebeuren rare dingen: e10 geeft zijn plek naast sab op, om vervolgens naast rik te gaan zitten...
Zoiets als: '' Wat zijn Sabrina en Monique toch slimme meiden!quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:31 schreef Kinga het volgende:
Ik snap deze smiley niet echt, wat wil die zeggen?
t Gaat om diegene die zeg maar verkracht/aangerand wordt, dus het klopt wel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:31 schreef scanman01 het volgende:
Tijn : "Als je wordt gepijpt is het geen verkrachting. Een verkrachting is het alleen als je wordt gepenetreerd in een lichaamsholte"![]()
![]()
... Penetreert er geen lichaamsholte tijdens pijpen?
![]()
Niet bij diegene die gepijpt wordt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:31 schreef scanman01 het volgende:
Tijn : "Als je wordt gepijpt is het geen verkrachting. Een verkrachting is het alleen als je wordt gepenetreerd in een lichaamsholte"![]()
![]()
... Penetreert er geen lichaamsholte tijdens pijpen?
![]()
ja dat wel, maar er moet wel even snel en vooral veel drank in nu...quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:35 schreef Kinga het volgende:
Het is wel weer 1 groep he...
viel mij ook op jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:35 schreef Kinga het volgende:
Het is wel weer 1 groep he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |