dacht dat mo die cocktail van rik pakte en eraan dronkquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:22 schreef Coraatje het volgende:
[..]
vreemede coctail dan in de vorm van een appeltje![]()
Welke X. Xzibit?quote:Rappers die beter zijn dan de X, zijn als Sinterklaas, die bestaan niet.
Vind ik ook, hij komt meer los nu net als Marcia. Het zijn dus echt de stille waterenquote:
Extince.quote:
Je bent eindelijk verlicht.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:27 schreef Kinga het volgende:
Sinds gisteren vind ik Jeroen zooo veel leuker opeens...
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:26 schreef arneaux het volgende:
Jeroen :"Eeeh, ff to the point he, ik snap er niks van."
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[COS #359] De nacht is nog lang.... was eerder heeft topicnummer 920892 en deze 93. Dus waar gaan we verder?
laten we het simpel houden, hier ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[COS #359] De nacht is nog lang.... was eerder heeft topicnummer 920892 en deze 93. Dus waar gaan we verder?
Die was veels te vroeg, dus deze lijkt mijquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
ja die was erg scherp!quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
OK
Jeroen:"Tijn, dat "zeg maar"begrijp ik, maar de rest er omheen???"
Tijn: "Stel..."
Eh. Tja, t is een 'neem deze post met een korrel zout smiley'. Zo ongeveer.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:31 schreef Kinga het volgende:
Ik snap deze smiley niet echt, wat wil die zeggen?
Die is ook helemaal los!quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:31 schreef breege het volgende:
er gebeuren rare dingen: e10 geeft zijn plek naast sab op, om vervolgens naast rik te gaan zitten...
Zoiets als: '' Wat zijn Sabrina en Monique toch slimme meiden!quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:31 schreef Kinga het volgende:
Ik snap deze smiley niet echt, wat wil die zeggen?
t Gaat om diegene die zeg maar verkracht/aangerand wordt, dus het klopt wel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:31 schreef scanman01 het volgende:
Tijn : "Als je wordt gepijpt is het geen verkrachting. Een verkrachting is het alleen als je wordt gepenetreerd in een lichaamsholte"![]()
![]()
... Penetreert er geen lichaamsholte tijdens pijpen?
![]()
Niet bij diegene die gepijpt wordt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:31 schreef scanman01 het volgende:
Tijn : "Als je wordt gepijpt is het geen verkrachting. Een verkrachting is het alleen als je wordt gepenetreerd in een lichaamsholte"![]()
![]()
... Penetreert er geen lichaamsholte tijdens pijpen?
![]()
ja dat wel, maar er moet wel even snel en vooral veel drank in nu...quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:35 schreef Kinga het volgende:
Het is wel weer 1 groep he...
viel mij ook op jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:35 schreef Kinga het volgende:
Het is wel weer 1 groep he...
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:36 schreef Myriam1978 het volgende:
nistelrooy is de knapst! maar ook de het domst
Ja, de vraag is even wie er in dat verhaal van Tijn verkracht wordt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Gaat om diegene die zeg maar verkracht/aangerand wordt, dus het klopt wel.
Dus de man werd verkracht in het verhaal van Tijn?quote:
Hij gaat voor de "cute"quote:
t Ging erom dat als je bijvoorbeeld ligt te slapen en iemand begint je te pijpen, of je dan verkracht wordt. En dat is niet dus.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, de vraag is even wie er in dat verhaal van Tijn verkracht wordt.
ging over Sabrina die Semih dan zou pijpenquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus de man werd verkracht in het verhaal van Tijn?
wie ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:39 schreef arneaux het volgende:
Valt me mee dat ze Beckham niet hebben genoemd.
Tijn bedoelde dat als je gepijpt wordt dat je dan niet verkracht wordt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus de man werd verkracht in het verhaal van Tijn?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:39 schreef Kinga het volgende:
Praten Sem en Tijn al?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:32 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb trouwens 10 blokjes op mijn buik.
Moet dan wel een klein mondje zijn geweest.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:40 schreef Addi het volgende:
[..]
Tijn bedoelde dat als je gepijpt wordt dat je dan niet verkracht wordt.
Oftewel,E10 is niet verkracht.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:41 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Moet dan wel een klein mondje zijn geweest.
Wat moet je met een sixpack ? Ik heb een BEERTENDERquote:
Omdat ze hier natuurlijk heeel veeel verstand van heeft. Ze heeft tenslotte iets gehad met een Engelse voetballer.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:41 schreef arneaux het volgende:
Waarom doet Janine alsof ze Johan Derksen is?
Als je vindt dat Rik een klein mondje heeft........?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:41 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Moet dan wel een klein mondje zijn geweest.
En jij hebt een teevee waarop je de Lama's kijkt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:42 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Wat moet je met een sixpack ? Ik heb een BEERTENDER
Ohw is ie daarvan ? had hem van een collega.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
En jij hebt een teevee waarop je de Lama's kijkt..
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Omdat ze hier natuurlijk heeel veeel verstand van heeft. Ze heeft tenslotte iets gehad met een Engelse voetballer.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:44 schreef ThaSandman het volgende:
Ze kakelen allemaal door mekaar.
@ Kinga : De meeste posts uit dit forum komen uit Hoensbroek![]()
Lama's grappenjatterquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:42 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Wat moet je met een sixpack ? Ik heb een BEERTENDER
beckem heeft toch ook iets gehad met ehhh hoe heete ze ook al weer buiten zijn vrouw om (niet dat ik janine geloof hoor)quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:44 schreef arneaux het volgende:
[..]. Het mooiste is is nog dat Janine beweerde iets met Rooney te hebben gehad terwijl ze net weer zegt dat hij zijn vriendin al heel zn leven heeft onderhand.
Sjaantje betrekt alles op zichzelf.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:45 schreef n1ek het volgende:
Sjaan, kom ff bij de plaatselijke FC hier kijken daar wordt met ergere dingen gescholden
Rebecca Loosquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:45 schreef Coraatje het volgende:
[..]
beckem heeft toch ook iets gehad met ehhh hoe heete ze ook al weer buiten zijn vrouw om (niet dat ik janine geloof hoor)
Waaaattttt, hebben Rooney en Naomi iets met elkaar gehad ???quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:44 schreef arneaux het volgende:
[..]. Het mooiste is is nog dat Janine beweerde iets met Rooney te hebben gehad terwijl ze net weer zegt dat hij zijn vriendin al heel zn leven heeft onderhand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |