Da's ook wel leuk ja, mits we met z'n allen bij elkaar blijven en shit gaan doen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:33 schreef Zeurberus het volgende:
Dagje pretpark?
* koffiegast komt als pure hollander met top hoge snelheid aan door de bocht*quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:13 schreef Intronic het volgende:
jaa tof, vroeger veel gedaan, wil het wel weer eens proberen.. vol met je harses tegen die kleine kindjes aan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand die durft zijn kamer of dergelijk beschikbaar te stellen om met zijn alleen iets te kijken? en daar leuke avond van maken met discussies/kaartspellen (strippoker mits girls uiteraard..)
genoeg ideeen?
Wil je hem achterlaten bij een boom op DE parkeerplaats dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:36 schreef Jordy-B het volgende:
Moeten we wel een riempje meenemen voor outcast...
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:36 schreef Jordy-B het volgende:
Moeten we wel een riempje + muilkorf of slaappillen meenemen voor outcast...![]()
Hier in apeldoorn kan je vele dingen doen!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:17 schreef Jordy-B het volgende:
'k kan niet schaatsen en als ik val breek ik de ijsvloer... met mijn hoofd.
Is er niet iets anders in Apeldoorn? Blessed?
soms heb je best goede ideeen, weetje?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:36 schreef Jordy-B het volgende:
Moeten we wel een riempje meenemen voor outcast...
dan fiets ik ff naar huis en trek ik een andere broek aanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:52 schreef koffiegast het volgende:
[..]
en vervolgens met hartstikke natte broek (omdat je valt) naar restaurant/huis gaan
ow shit nu ik dit heb gezegd wilt niemand
En bruggen om onder te slapen? Ziet er wel cool uit. Maar is wel een tering eind weg voor een aantal. Bijna onderin Zeeland...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:56 schreef Baka-san het volgende:
Carroussel in vlissingen![]()
http://www.carrousel-amusement.nl/?id=16
En daarbuiten zijn er nog genoeg cafe'tjes en eettentjes.
Hoe oud mag je eigenlijk maximaal zijn voor het verkeerspark in Assen. Ik heb nog steeds mijn rijbewijs niet en misschien kan ik daar oefenenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:05 schreef Jordy-B het volgende:
idd... veel te ver...
'k ga vanuit Assen echt niet veel verder dan Utrecht, hoor... De reis duurt veel te lang en 't wordt zo een dure hobby...
Als het in Assen wordt gehouden dan ga ik met de (familie) auto en dan het circuit op, kom nooit in die uithoek dus dan neem ik het ervan ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:07 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Hoe oud mag je eigenlijk maximaal zijn voor het verkeerspark in Assen. Ik heb nog steeds mijn rijbewijs niet en misschien kan ik daar oefenen
wahaha! dit owned:
[afbeelding]
als je een datum heb robeer ik wel een laptop met Stemania en een dansmat te regelenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:39 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Als het in Assen wordt gehouden dan ga ik met de (familie) auto en dan het circuit op, kom nooit in die uithoek dus dan neem ik het ervan ook.
Nu ik toch bezig ben met uithoeken en mensen die ik niet wil kennen, how about een weekendje Centre Parks (of iets in die richting).
Knus, openhaard, bier, dvd speler, anime, hentai met tentacles voor de liefhebbers, kinderen allom, en als we met genoeg zijn is het niet eens zo duur. Een weekendje puur anime, drank, vrouwen (althans tot de laatste trein, of totdat er tentacles in het beeld komen), muziek, gezelligheid, de nodige problemen en geen FoK!, maar bovenal een ervaring om nooit in je fobo te zetten.
I ain't getting on no plane!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:37 schreef koffiegast het volgende:
[quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:36 schreef Jordy-B het volgende:
Moeten we wel een riempje + muilkorf of slaappillen meenemen voor outcast... ]
dertien, ofzo (voor de trapauto's, iig)... Het circuit is volgens mij tegenwoordig afgesloten (voorheen was het onderdeel van de openbare weg)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:07 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Hoe oud mag je eigenlijk maximaal zijn voor het verkeerspark in Assen. Ik heb nog steeds mijn rijbewijs niet en misschien kan ik daar oefenen
wahaha! dit owned:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:48 schreef outcast_within het volgende:
Ok schaatsen in utrecht over 2maanden
Make it so
jij? vast wel ..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:52 schreef Kroekroek het volgende:
Hihi schaatsen is superrtof! Ik heb het laatst nog gedaan. Bovendien lijkt het mij zo onwijs grappig om jullie allemaal te zien stuntelen.
En Zeur, even over dat Center Parks. Denk je dat ik het een heel weekend met een groepje kerels uithou in een huisje?
ga je toch niet mee?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:52 schreef Kroekroek het volgende:
Hihi schaatsen is superrtof! Ik heb het laatst nog gedaan. Bovendien lijkt het mij zo onwijs grappig om jullie allemaal te zien stuntelen.
En Zeur, even over dat Center Parks. Denk je dat ik het een heel weekend met een groepje kerels uithou in een huisje?
in your dreams buddyquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:48 schreef koffiegast het volgende:
Kroekroek kan bij mij op de kamer, ik zal er beschermen !
-1quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:14 schreef Intronic het volgende:
de rest wel
poep uit je oogjes wrijven en nog eens kijken...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:14 schreef Intronic het volgende:
de rest wel
stel je niet aanquote:
tranen uit je oogjes wrijven en gewoon schaatsenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
poep uit je oogjes wrijven en nog eens kijken...
keep on dreaming...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:15 schreef Sh0g het volgende:
tranen uit je oogjes wrijven en gewoon schaatsen![]()
desnoods regelen we een helm, beschermers en een stoel voor op het ijs voor je.
Je denkt toch niet dat jij in het huisje blijft, jij mag in het tentje naast het huisjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:52 schreef Kroekroek het volgende:
ouderwets op 4 dan??quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:38 schreef Koranaga het volgende:
Schaatsen![]()
Niet dat ik iets beters weet, maar ik ga niet lopen stuntelen op twee ijzers.![]()
ik welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:38 schreef Koranaga het volgende:
Schaatsen![]()
Niet dat ik iets beters weet, maar ik ga niet lopen stuntelen op twee ijzers.![]()
that's the spiritquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:29 schreef outcast_within het volgende:
schaatsen is kut dat is vastgesteld. maar wel een toffe activiteit. gewoon doen
mmm tis een kwartiertje a 20 minuten met de tram vanaf Den Haag Centraalquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:40 schreef Sh0g het volgende:
Scheveningen is al dichterbij dan Vlissingen. Maar nog te ver weg denk ik en ook lastig te bereiken met openbaar vervoer, omdat je dan denk ik ook nog met de bus moet. Balen.
Yups, heb em net afgekeken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:44 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
mmm tis een kwartiertje a 20 minuten met de tram vanaf Den Haag Centraal
enne Sh0g is jouw ava niet van Kage Kara Mamoru zo ja die serie is leuk XD
aankoment weekend hmm?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:14 schreef zquing het volgende:
ik vind dat we dingen moeten afspreken voor abunai
Dat lijkt me wel een toffe!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:58 schreef Sh0g het volgende:
Is dit een optie?
Concert van gamesmuziek in Utrecht
Ook muziek uit Final Fantasy. Maar het is op een zondag... Ik zat er sowieso aan te denken om er heen te gaan. Ik ga normaal nooit naar concerten, maar dit leek me wel grappig.
op een zondag is dat in de meeste steden heel erg mis!quote:Op maandag 6 november 2006 01:13 schreef Jordy-B het volgende:
Wat is er mis met gewoon 'n paar winkels bekijken, wat gaan eten en dan zuipen, ofzo...
Dat veredelde dorp waar jij woont, kan toch ook prima? Meets op zondag zijn sowieso onhandig...quote:Op maandag 6 november 2006 08:00 schreef blessed19 het volgende:
[..]
op een zondag is dat in de meeste steden heel erg mis!
op een zaterdag is alleen utrecht haalbaar voor iedereen. sja, ik wil eerlijk gezegd ergens anders eens een meet, als dat natuurlijk mogelijk is.
Zou jij zo ver voor mij willen reizen?quote:Op maandag 6 november 2006 11:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat veredelde dorp waar jij woont, kan toch ook prima? Meets op zondag zijn sowieso onhandig...
in den haag, dan kom ik ookquote:Op maandag 6 november 2006 08:00 schreef blessed19 het volgende:
[..]
op een zondag is dat in de meeste steden heel erg mis!
op een zaterdag is alleen utrecht haalbaar voor iedereen. sja, ik wil eerlijk gezegd ergens anders eens een meet, als dat natuurlijk mogelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |