Als het in Assen wordt gehouden dan ga ik met de (familie) auto en dan het circuit op, kom nooit in die uithoek dus dan neem ik het ervan ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:07 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Hoe oud mag je eigenlijk maximaal zijn voor het verkeerspark in Assen. Ik heb nog steeds mijn rijbewijs niet en misschien kan ik daar oefenen
wahaha! dit owned:
[afbeelding]
als je een datum heb robeer ik wel een laptop met Stemania en een dansmat te regelenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:39 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Als het in Assen wordt gehouden dan ga ik met de (familie) auto en dan het circuit op, kom nooit in die uithoek dus dan neem ik het ervan ook.
Nu ik toch bezig ben met uithoeken en mensen die ik niet wil kennen, how about een weekendje Centre Parks (of iets in die richting).
Knus, openhaard, bier, dvd speler, anime, hentai met tentacles voor de liefhebbers, kinderen allom, en als we met genoeg zijn is het niet eens zo duur. Een weekendje puur anime, drank, vrouwen (althans tot de laatste trein, of totdat er tentacles in het beeld komen), muziek, gezelligheid, de nodige problemen en geen FoK!, maar bovenal een ervaring om nooit in je fobo te zetten.
I ain't getting on no plane!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:37 schreef koffiegast het volgende:
[quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:36 schreef Jordy-B het volgende:
Moeten we wel een riempje + muilkorf of slaappillen meenemen voor outcast... ]
dertien, ofzo (voor de trapauto's, iig)... Het circuit is volgens mij tegenwoordig afgesloten (voorheen was het onderdeel van de openbare weg)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:07 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Hoe oud mag je eigenlijk maximaal zijn voor het verkeerspark in Assen. Ik heb nog steeds mijn rijbewijs niet en misschien kan ik daar oefenen
wahaha! dit owned:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:48 schreef outcast_within het volgende:
Ok schaatsen in utrecht over 2maanden
Make it so
jij? vast wel ..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:52 schreef Kroekroek het volgende:
Hihi schaatsen is superrtof! Ik heb het laatst nog gedaan. Bovendien lijkt het mij zo onwijs grappig om jullie allemaal te zien stuntelen.
En Zeur, even over dat Center Parks. Denk je dat ik het een heel weekend met een groepje kerels uithou in een huisje?
ga je toch niet mee?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:52 schreef Kroekroek het volgende:
Hihi schaatsen is superrtof! Ik heb het laatst nog gedaan. Bovendien lijkt het mij zo onwijs grappig om jullie allemaal te zien stuntelen.
En Zeur, even over dat Center Parks. Denk je dat ik het een heel weekend met een groepje kerels uithou in een huisje?
in your dreams buddyquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:48 schreef koffiegast het volgende:
Kroekroek kan bij mij op de kamer, ik zal er beschermen !
-1quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:14 schreef Intronic het volgende:
de rest wel
poep uit je oogjes wrijven en nog eens kijken...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:14 schreef Intronic het volgende:
de rest wel
stel je niet aanquote:
tranen uit je oogjes wrijven en gewoon schaatsenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
poep uit je oogjes wrijven en nog eens kijken...
keep on dreaming...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:15 schreef Sh0g het volgende:
tranen uit je oogjes wrijven en gewoon schaatsen![]()
desnoods regelen we een helm, beschermers en een stoel voor op het ijs voor je.
Je denkt toch niet dat jij in het huisje blijft, jij mag in het tentje naast het huisjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:52 schreef Kroekroek het volgende:
ouderwets op 4 dan??quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:38 schreef Koranaga het volgende:
Schaatsen![]()
Niet dat ik iets beters weet, maar ik ga niet lopen stuntelen op twee ijzers.![]()
ik welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:38 schreef Koranaga het volgende:
Schaatsen![]()
Niet dat ik iets beters weet, maar ik ga niet lopen stuntelen op twee ijzers.![]()
that's the spiritquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:29 schreef outcast_within het volgende:
schaatsen is kut dat is vastgesteld. maar wel een toffe activiteit. gewoon doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |