jeuh, lag niet aan haarquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:26 schreef outcast_within het volgende:
shog je zag wat bleekjes laat zoekzoek je nog wel daglicht zien?
dus toch!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:06 schreef Sh0g het volgende:
hiep hoi
[..]
jeuh, lag niet aan haar
veel bier, weinig slaap
volgende keer hebben we een kannetje de man nodig!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:35 schreef uppie83 het volgende:
Was zeker tof... helaas pas de eerste keerGelukkig niet de laatste keer
![]()
ik doe mee!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
volgende keer hebben we een kannetje de man nodig!
ik had een kleine Kilkenny om uit te proberen en een grote HJ en een grote guinnessquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
zegt de man met een kleine guinnes
als je de volgende keer een duveltje at, dan zeg ik niks meer!quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:00 schreef Sh0g het volgende:
[..]
ik had een kleine Kilkenny om uit te proberen en een grote HJ en een grote guinness![]()
Die bestaan niet eens!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
zegt de man met een kleine guinnes
Als iemand iets besteld wat in mijn ogen niet bestaat dan mag datquote:
Eens is met bobquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:09 schreef Orealo het volgende:
Wat nou als een van ons je van huis komt halen, en ook weer terug brengt?
Je bent een meisje
Jordy-Bquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:19 schreef outcast_within het volgende:
Trivia voor de niet meeting gangers! wiens hoofd is dit? degene die het als eerste goed heeft zonder vals te spelen krijgt van shog een prijs
[afbeelding]
thanx, dude... wiens kale plek zou dat nou zijn...quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:19 schreef outcast_within het volgende:
Trivia voor de niet meeting gangers! wiens hoofd is dit? degene die het als eerste goed heeft zonder vals te spelen krijgt van shog een prijs
[afbeelding]
U HEEFT ZOJUIST GEWONNEN......................quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:59 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Jordy-B
goh moeilijk hoor! (als je in het zere begin al een foto post van de hele groep met namen erbij en er niet veel keus is!)
anyways hopelijk ben ik ook van de partij volgende keer, drukke week en weekend en komend week ook weer lekker drukjeej!
Check MyBoss MyHero topic. Daar ben ik weer lief voor je. Ying, Yang je weetquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
thanx, dude... wiens kale plek zou dat nou zijn...![]()
en toch had ik jullie willen zien DDRenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:40 schreef Orealo het volgende:
Volgende meet zit in de planning!
Waarschijnlijk 25 november.
en waarschijnlijk in Chillburg.
Want daar hebben we een toffe sushibar en lasersquash.
ja squash ja.
Wordt Vervolgd!.
omfgquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:40 schreef Orealo het volgende:
lasersquash.
kalm! ik zoek wel ffquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:02 schreef outcast_within het volgende:
Ik zoek de Dude yo gto? oid plaatje. blehess?
bang dat je weer gaat verliezen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:01 schreef Jordy-B het volgende:
Jeetje... "raak de straal met je debiele staafje"...
Heel de dag gamen is ook wel tof ja, maar duur.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
bang dat je weer gaat verliezen?
edit!
owkey, owkey...
de fimpes zien er inderdaad wel erg kut uit![]()
eigenlijk ben ik wel in voor circus zandvoort! hee dag gamen!
Is goed, mijn pa staat al klaar!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:09 schreef Orealo het volgende:
Wat nou als een van ons je van huis komt halen, en ook weer terug brengt?
Je bent wel de missende fok grootmacht so far.
Nee, dan wil hij ook mee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:56 schreef outcast_within het volgende:
laat hem de TT lezen van de vorige meet dan mag je zeker
LaserQuestGangRape
duur? ligt maar net wat je ervan wilt maken...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:42 schreef Orealo het volgende:
[..]
Heel de dag gamen is ook wel tof ja, maar duur.
Gefeliciteerd!
Dan doen we er ook 1 in januari op mijn verjaardagquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:35 schreef Orealo het volgende:
volgende meet is in december ofzo, als 't aan mij ligt.
Ter ere van mijn verjaardag.
So I'll take care of stuff.
you take care of presents..
mijn verjaardag is precies op een zaterdag.
1 januari!?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:56 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Dan doen we er ook 1 in januari op mijn verjaardag. Dat is ook precies op een zaterdag
.
en vervolgens met hartstikke natte broek (omdat je valt) naar restaurant/huis gaanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:43 schreef Sh0g het volgende:
Ok, ik heb wel een idee:
SCHAATSEN
Ik kan niet meer schaatsen (sinds m'n 9e niet meer gedaan ofzo), maar dat boeit niet, daar ga ik nog aan werken. Er is een schaatsbaan in Utrecht en je kan er schaatsen huren voor 5 euro ofzo.
Schaatsen is tof en ik wil het weer kunnen
en vervolgens met hartstikke natte broek (omdat je valt) naar restaurant/huis gaanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:05 schreef outcast_within het volgende:
hmmm zullen we gaan schaatsen? In nijmegen kun je schaatsen
Da's ook wel leuk ja, mits we met z'n allen bij elkaar blijven en shit gaan doen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:33 schreef Zeurberus het volgende:
Dagje pretpark?
* koffiegast komt als pure hollander met top hoge snelheid aan door de bocht*quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:13 schreef Intronic het volgende:
jaa tof, vroeger veel gedaan, wil het wel weer eens proberen.. vol met je harses tegen die kleine kindjes aan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand die durft zijn kamer of dergelijk beschikbaar te stellen om met zijn alleen iets te kijken? en daar leuke avond van maken met discussies/kaartspellen (strippoker mits girls uiteraard..)
genoeg ideeen?
Wil je hem achterlaten bij een boom op DE parkeerplaats dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:36 schreef Jordy-B het volgende:
Moeten we wel een riempje meenemen voor outcast...
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:36 schreef Jordy-B het volgende:
Moeten we wel een riempje + muilkorf of slaappillen meenemen voor outcast...![]()
Hier in apeldoorn kan je vele dingen doen!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:17 schreef Jordy-B het volgende:
'k kan niet schaatsen en als ik val breek ik de ijsvloer... met mijn hoofd.
Is er niet iets anders in Apeldoorn? Blessed?
soms heb je best goede ideeen, weetje?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:36 schreef Jordy-B het volgende:
Moeten we wel een riempje meenemen voor outcast...
dan fiets ik ff naar huis en trek ik een andere broek aanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:52 schreef koffiegast het volgende:
[..]
en vervolgens met hartstikke natte broek (omdat je valt) naar restaurant/huis gaan
ow shit nu ik dit heb gezegd wilt niemand
En bruggen om onder te slapen? Ziet er wel cool uit. Maar is wel een tering eind weg voor een aantal. Bijna onderin Zeeland...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:56 schreef Baka-san het volgende:
Carroussel in vlissingen![]()
http://www.carrousel-amusement.nl/?id=16
En daarbuiten zijn er nog genoeg cafe'tjes en eettentjes.
Hoe oud mag je eigenlijk maximaal zijn voor het verkeerspark in Assen. Ik heb nog steeds mijn rijbewijs niet en misschien kan ik daar oefenenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:05 schreef Jordy-B het volgende:
idd... veel te ver...
'k ga vanuit Assen echt niet veel verder dan Utrecht, hoor... De reis duurt veel te lang en 't wordt zo een dure hobby...
Als het in Assen wordt gehouden dan ga ik met de (familie) auto en dan het circuit op, kom nooit in die uithoek dus dan neem ik het ervan ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:07 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Hoe oud mag je eigenlijk maximaal zijn voor het verkeerspark in Assen. Ik heb nog steeds mijn rijbewijs niet en misschien kan ik daar oefenen
wahaha! dit owned:
[afbeelding]
als je een datum heb robeer ik wel een laptop met Stemania en een dansmat te regelenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:39 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Als het in Assen wordt gehouden dan ga ik met de (familie) auto en dan het circuit op, kom nooit in die uithoek dus dan neem ik het ervan ook.
Nu ik toch bezig ben met uithoeken en mensen die ik niet wil kennen, how about een weekendje Centre Parks (of iets in die richting).
Knus, openhaard, bier, dvd speler, anime, hentai met tentacles voor de liefhebbers, kinderen allom, en als we met genoeg zijn is het niet eens zo duur. Een weekendje puur anime, drank, vrouwen (althans tot de laatste trein, of totdat er tentacles in het beeld komen), muziek, gezelligheid, de nodige problemen en geen FoK!, maar bovenal een ervaring om nooit in je fobo te zetten.
I ain't getting on no plane!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:37 schreef koffiegast het volgende:
[quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:36 schreef Jordy-B het volgende:
Moeten we wel een riempje + muilkorf of slaappillen meenemen voor outcast... ]
dertien, ofzo (voor de trapauto's, iig)... Het circuit is volgens mij tegenwoordig afgesloten (voorheen was het onderdeel van de openbare weg)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:07 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Hoe oud mag je eigenlijk maximaal zijn voor het verkeerspark in Assen. Ik heb nog steeds mijn rijbewijs niet en misschien kan ik daar oefenen
wahaha! dit owned:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:48 schreef outcast_within het volgende:
Ok schaatsen in utrecht over 2maanden
Make it so
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |