Hou je bek, je zorgt maar dat je een dag vrij krijgtquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:09 schreef Orealo het volgende:
Hoi, ik ga het misschien niet redden.
Het uitzendbureau gooit elk baantje wat ze hebben tegen me aan, en in mijn huidige financiele situatie kan ik het niet veroorloven er ook maar 1 te weigeren.
Het kan dus zijn dat ik die avond/middag moet werken.
Natuurlijk ga ik mijn best doen om dan vrij te krijgen.
leg je elke dag 2 euro opzijquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:30 schreef outcast_within het volgende:
ja hoi ik ben nog steeds arm
Doe je telefoon 'n week weg... Kan je naar vier animé/mangameetings...quote:
zulke strakke tijden zul je nooit halen! ik denk dat je eerder uiteindelijk rond 18:10/18:15 bij leen zal aankomen.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:04 schreef Sh0g het volgende:
Hoe zit het nu met die tijden? Ik heb het wat aangepast, klopt dit nu?
Zaterdag 30 september!
Verzamelen op centraal station om 15:30!
Uiterlijk vertrek naar LQ: 16:00.
Laserquesten aanwezig zijn: 16:20.
Laserquesten: 16:40 tot 17:20. (2x 20 minuten)
Lopen naar leen, aankomst : 17:50 (half uur lopen?)
Dan daar zitten tot een uurtje of 23:00.
Dan weer naar huis!
nou jah, wat er na LQ gebeurd boeit natuurlijk niet. de LQ tijden staan wel vast, met name aanwezig zijn en dus moet alles daarvoor wel ff strak geplanned zijnquote:Op woensdag 20 september 2006 23:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
zulke strakke tijden zul je nooit halen! ik denk dat je eerder uiteindelijk rond 18:10/18:15 bij leen zal aankomen.
Bob is goed in reserverenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:44 schreef Sh0g het volgende:
[..]
nou jah, wat er na LQ gebeurd boeit natuurlijk niet. de LQ tijden staan wel vast, met name aanwezig zijn en dus moet alles daarvoor wel ff strak geplanned zijn
trouwens, straks is er geen eens plek voor 12 man (als we allemaal komen) en wat dan? McDonalds?![]()
Goeie, ik wou 't gelijk even doen..quote:
Weet gij wat ge betaald bij een beetje goed Teppan Yaki restaurant?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:31 schreef Orealo het volgende:
[..]
Goeie, ik wou 't gelijk even doen..
Na een half uur proberen, werd er niet opgenomen, toen opeens in gesprek.
Daarna belde ik weer, werd er opgenomen,ik zeg dat ik voor 10 tot 12 mensen wil reserveren.(op 30 sept)
Zegt ze "De vorige beller heeft het volgeboekt voor die datum."
... wat nu?
Je hebt ook nog konnichiwa, die is ook meer in de buurt van LQ, en hebben Teppan Yaki..
Een idee?
Sorry ik had eerder moeten bellen.
Menu kaart is op de site te downloaden, heel menu kost op z'n goedkoopst 30 euroquote:Op donderdag 21 september 2006 22:59 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Weet gij wat ge betaald bij een beetje goed Teppan Yaki restaurant?![]()
Verwacht alleen geen uitgebreide gangen...quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:03 schreef Intronic het volgende:
30 euro voor 5 gangen is wel te doen, en keer wat anders is ook niet eng ofzo.
Ik ging bellen, om te reserveren (we gaan nogal met een grote groep) maar bleek dat ze voor die datum al helemaal volzatenquote:
da's opzich ook wel tof, als we een relaxte plek vinden om te zitten bestellen we gewoon pizza oidquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:40 schreef outcast_within het volgende:
ja hoi ik eet niet meeik neem zelf eten mee en een dekentje dus wie wil gaan picknicken ergens in een park of hoge katarierijne
quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:10 schreef Koraneger het volgende:
oeeeeeeehhh 30 euro![]()
Hoe dan ook. Nog 7 8 dagen.![]()
IB-groep ftwquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:49 schreef outcast_within het volgende:
[..]
![]()
dat negers zo veel dealen en altijd geld hebben gaat niet voor ons op he
Gaan we naast Le:en onder de brug slapen...quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:16 schreef outcast_within het volgende:
Ja hiephoi
anime meet pauper stijl yo!
Jij gaat mee...quote:
ik heb al ontslag genomenquote:
Tis opzich wel handig dat iedereen iemand kan bereiken in geval van vertraging e.d.quote:Op maandag 25 september 2006 17:04 schreef Jordy-B het volgende:
Lief, Bob... Maar er zijn slimmere dingen dan je mobiele nummer op één van de drukste fora van Nederland zetten...
En het grote afzeggen is begonnen, zie ik wel.... gelukkig zijn het alleen mensen die al min-of-meer op het misschien-lijstje stonden... )
Nee die rechterquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:16 schreef uppie83 het volgende:
Die linker... dat ben jij.... right?
We kunnen ook gaan hangen op hoog catherijne!quote:Op woensdag 27 september 2006 16:40 schreef Jordy-B het volgende:
picknicken in het park... stelletje mafkezen
valt mee, zolang het maar niet regent, want dan is dit plan ook weer van de baan.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:15 schreef Orealo het volgende:
oi 't begint wel koud te worden 's avonds he!
opzich valt de temperatuur goed mee ja.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:56 schreef Sh0g het volgende:
[..]
valt mee, zolang het maar niet regent, want dan is dit plan ook weer van de baan.
Weersverwachting voor zaterdag:
Kans op zon: 30%
Kans op neerslag: 60%
Minimale temperatuur: 14 graden
Maximale temperatuur: 20 graden
Ik zeg laserquesten...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:00 schreef Orealo het volgende:
[..]
opzich valt de temperatuur goed mee ja.
hmm ik zeg laserquesten
dan terug naar hoog catherijne om aldaar de albert heijn te plunderen, en dan naar een parkje aan de waterkant.
Sounds like a plan!quote:Op donderdag 28 september 2006 19:15 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ik zeg laserquesten...
dan zien we welBen niet van plan met 60% neerslag buiten te loungen... doet mij dan maar een Italiaanse pizza voor een tientje
![]()
Hai, is een plan desu!quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:53 schreef chris89 het volgende:
jordy-b voelt zich aangesproken?
mijn zeventientet wat doe je!quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:27 schreef Intronic het volgende:
stilboy meldt zich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |