De grondeekhoorn rules!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:32 schreef Pool het volgende:
Daarbij gaat het niet slechts om gewone Nederlandse eekhoorns, maar er lopen zelfs Siberische grondeekhoorns rond. Deze soort is ooit uit de dierentuin ontsnapt die zich daar enkele decennia geleden bevond. Dit diertje komt verder nergens in Nederland voor.
[afbeelding][afbeelding]
Links: de Siberische grondeekhoorn; Rechts: de gewone (rode) eekhoorn
![]()
quote:Beste collega's
Aan de buitenzijde (gevel) van het Montesquieu-gebouw heerst momenteel een
vliegenplaag.
Dan ga je toch naar het toilet?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:24 schreef Madine het volgende:
Nou, succes dan! Ik moest verdomme de hele tijd pissen tijdens mijn tentamen deze week, kon me totaal niet concentreren zo.
Oei das balen inderdaad, je wordt al snel verdacht gevonden als je meer dan een keer gaat. Volgende keer maar niet meer twee koppen koffie naar binnen gieten voor het tentamenquote:
Heb jij tentamen van alleen de eerste 4 hoofdstukken van Verheugt?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Overigens tentamen van Inleiding 1 eerste 4 hoofdstukken van Verheugt
En ik studeer in Nijmegen dus heb college van misschien wel een van de nazaten van de geweldige Advocaat-Generaal Takuit het Lindenbaum/Cohen arrest.
Blame the Aquarius..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:35 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Oei das balen inderdaad, je wordt al snel verdacht gevonden als je meer dan een keer gaat. Volgende keer maar niet meer twee koppen koffie naar binnen gieten voor het tentamen![]()
Da's dat boek Inleiding in het Nederlandse recht? Heb dat hier nog liggen van 't HBO.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heb jij tentamen van alleen de eerste 4 hoofdstukken van Verheugt?
Bij ons (RuG) is dat 1 tentamen over 13 hoofdstukken..
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:09 schreef Pool het volgende:
Gaan er nog mensen naar STEP Inhouse dagen?
Ik ben zelf geselecteerd voor de Raad voor de Rechtspraak / RAIO.
Leuk joh!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:09 schreef Pool het volgende:
Gaan er nog mensen naar STEP Inhouse dagen?
Ik ben zelf geselecteerd voor de Raad voor de Rechtspraak / RAIO.
Jammer, maar in het voorjaar heb je weer een kans. Ik zou het dan wel echt doen!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:00 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Leuk joh!
Ik heb me niet ingeschreven, want ik heb echt chronisch tijdtekort in die periode![]()
Alleen ik mag niet ingaan op de beperkingssystematiek. Dan weet ik ook niet waar ik wel op moet ingaanquote:Wat de voorwaarden zijn waaronder in Nederland kan worden afgeweken van grondrechtenbepalingen van zowel de Grondwet als het EVRM
op rechtenforum hebben ze het erover dat er sprake moet zijn van een noodtoestand te vinden in art 15 evrm en 103 gw. maar dat si alleen te vinden in de nieuwe druk van bkvmquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:01 schreef VoreG het volgende:
Ik zit er helemaal langs te kijken volgens mij
[..]
Alleen ik mag niet ingaan op de beperkingssystematiek. Dan weet ik ook niet waar ik wel op moet ingaan
Ja ik zie het, alleen ik heb de boeken van dit jaar niet. Ik heb ze alleen van vorig jaar. Groot probleem dusquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op rechtenforum hebben ze het erover dat er sprake moet zijn van een noodtoestand te vinden in art 15 evrm en 103 gw. maar dat si alleen te vinden in de nieuwe druk van bkvm
Ja dat schijnt dus in een of ander boekje te staan, maar dat heb ik niet..quote:welke twintigste eeuwse denkers men kan herkennen in de ‘geïnspireerde verdediging’ van president Bush, en in zijn opvatting van ‘inherente’ brede bevoegdheden als beschreven in bovenstaand krantenartikel;
Ik ben dan wel geen Pool, maar die Lesaffer geeft inderdaad heel goede hoorcolleges ja. Ikzelf ben tot nu toe (ook al ben ik dan maar net 2dejaarsquote:Op woensdag 8 november 2006 22:25 schreef Guiduuuuw het volgende:
Ey Pool vindt je Randall Lesaffer ook niet een meesterlijck spreker? Ik zit net een half jaar op de UvT (..Waar anders?) en hij heeft t meest indruk op me gemaakt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |