U zei?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom sta ik nog niet in de op
Pff je studeert net een blauwe maandagquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom sta ik nog niet in de op
Eer het topic vol is, is de helft van de nieuwelingen al gestopt met de studie.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Pff je studeert net een blauwe maandag, we kennen ze die groentjes die aan de rechtenstudie beginnen.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:22 schreef Pool het volgende:
[..]
Eer het topic vol is, is de helft van de nieuwelingen al gestopt met de studie.![]()
oke das waarquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Pff je studeert net een blauwe maandag, we kennen ze die groentjes die aan de rechtenstudie beginnen.
Wacht maar tot je Lindenbaum/Cohen mag lezenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oke das waart klan best zijn dak afval
en dat is niet omdat het me niet interesseert maar heb t een beetje moeilijk om mn routine te vinden na 3 maanden vakantie (werk en studie combineren enzo) en zit niet helemaal toppie in mn vel
je maakt me bangquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:35 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Lindenbaum/Cohen mag lezen![]()
Nee hoor. Dat je het kan lezen én nog begrijpen ook maakt je trots jurist te zijnquote:
Geen idee of het een drukkerij was, ik weet alleen de kern (zoals het een goed jurist betaamt). Die Zutphense waterleiding weet ik trouwens nog wel, dat was zo bizarquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:01 schreef Renesite het volgende:
Lindenbaum.
O fuck fuck fuck ik wist wat het was.
Was dat niet met die drukkerij?! god... ik weet wel die ene.. Zutphense waterleiding, vluchtig
Ik heb het vluchtig gekregen, ik doe de juridische MBO gebeurenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Geen idee of het een drukkerij was, ik weet alleen de kern (zoals het een goed jurist betaamt). Die Zutphense waterleiding weet ik trouwens nog wel, dat was zo bizar![]()
Efficient werken is alles! Je moet er wel een beetje gevoel voor hebben, maar al doende leer je.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
mja ach de eerste uit mn werkgroep is al afgevallenmja ik hoop zo dat ik het haal, ik wil het echt maar het lukt me gewoon niet, kan het niet opbrengen om thuis alles te doen
ik werk vrij veel buiten college, moet alles zelf betalen en woon op kamers etc dus heb dat wel nodig maar het plannenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Efficient werken is alles! Je moet er wel een beetje gevoel voor hebben, maar al doende leer je.
Nou, dat je dit soort pareltjes mag bestuderen doet me al mijn negatieve uitlatingen over non-WO juridische opleidingen terugnemen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb het vluchtig gekregen, ik doe de juridische MBO gebeuren![]()
Art. 1:395 a BW (ouders moeten meebetalen). Verder kun je altijd de maximale lening aanvragen bij de IB groep. Nooit meer werken dan je studie toelaat! Die moet voor alles gaan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik werk vrij veel buiten college, moet alles zelf betalen en woon op kamers etc dus heb dat wel nodig maar het plannen![]()
ik baal gewoon zo van mezelf
mijn ouders kunnen niet meebetalen en dat neem ik ze niet kwalijk ze dragen heus wel iets bij zo af en ote maar dat is niet bijster veel en dat kan ook niet en dat neem ik ze nier kwalijk en ik leen nu maximaal bij maar dat wil ik gaan verlagen/stopzettenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Art. 1:395 a BW (ouders moeten meebetalen). Verder kun je altijd de maximale lening aanvragen bij de IB groep. Nooit meer werken dan je studie toelaat! Die moet voor alles gaan.
(Artikel 395a
1. Ouders zijn verplicht te voorzien in de kosten van levensonderhoud en studie van hun meerderjarige kinderen die de leeftijd van een en twintig jaren niet hebben bereikt.
2. Een stiefouder is gedurende zijn huwelijk of zijn geregistreerd partnerschap jegens de tot zijn gezin behorende meerderjarige kinderen van zijn echtgenoot of geregistreerde partner die de leeftijd van een en twintig jaren niet hebben bereikt, verplicht te voorzien in de bij het vorige lid bedoelde kosten.
)
Ja, een drukkerij en mijn docent wist te vertellen dat ie nog steeds bestond. Bij knooppunt Amstel? langs de snelweg (A10) te Amsterdam.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Geen idee of het een drukkerij was, ik weet alleen de kern (zoals het een goed jurist betaamt). Die Zutphense waterleiding weet ik trouwens nog wel, dat was zo bizar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |