Dat is alleen als ze verliezen hoorquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, elke week heb je een scheids die tegen je fluit en het ligt nooit aan jullie![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Lekker he? Zelf in het hoge koude Noorden is het goed!![]()
Net nog even met vriendin bij de ijssalon hier op een terras gezeten en een heerlijk ijsje gegeten!quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Donderdagnacht nog heerlijk op het terras gezeten en nu is het ook nog lekker buiten
Gezellig!quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Net nog even met vriendin bij de ijssalon hier op een terras gezeten en een heerlijk ijsje gegeten!![]()
Paul de Leeuw en daarna Koefnoen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:32 schreef Noca het volgende:
Iemand nog tv tips ofzo? Verveel me.
Vond net Paultje idd. Zal eens kijken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Paul de Leeuw en daarna Koefnoen?
Nee hoor de vorige keren hebben we gewoon op inzet verloren. Duidelijk.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, elke week heb je een scheids die tegen je fluit en het ligt nooit aan jullie![]()
quote:So many times I am thinking about the days I will be 65
The road is so long and it's hard to survive
It's not easy, but we all get by
Will I remember the words of this song
Will I still be able to write
And will I be happy and maybe wise
Whenever I'm 65
It's only a dream with no answer at all
The one who's to know's father time
I'm sure, when I'm old I'll remember the early days
And we all will remember
Late in September, on rainy days
Granddad and we were walking
He did the talking, we played the games
Those happy days together
I wished they were here again
And we all will remember
Will I be loved 'till the end of my time
Or will I be lonely and blue
Will you be there, just to say goodnight
Whenever I'm 65
It's only a dream with no answer at all
The one who's to know's father time
I'm sure, when I'm old I'll remember the early days
And we all will remember
Granddad and we were walking
He did the talking, we played the games
And we all will remember
And we all will remember
Late in September, those rainy days
Genieten weerquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:25 schreef DeTolk het volgende:
Koefnoen nu.
Khad rkc wel min een gelijkspelletje gegundquote:
ja, je moet watquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:58 schreef Noca het volgende:
De Wedstrijden zo dan maar..
Hoiquote:
Alweer?? dat is niet de eerste keer dat zoiets gebeurdquote:
Hé, hier ook!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:04 schreef StarGazer het volgende:
Talpa is hier nog in de lucht hoor.
valt mij inderdaad niet tegen vanavond, op die kleine dip in het kabelnet hier naquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Precies, is nog best goed te doen trouwens.
Precies. De eerste tien minuten opgenomen.quote:
ik neem de rest op, weltrustenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. De eerste tien minuten opgenomen.
Ben je nog steeds aan het mopperen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee hoor de vorige keren hebben we gewoon op inzet verloren. Duidelijk.
Dit was gewoon niet normaal meer. Er viel niet eens te voetballen
Inderdaad.quote:
Heerlijk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:21 schreef golfer het volgende:
"What a wondergoal from Robin van Persie"
Inderdaad een mooie volley.![]()
Trusteh!quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:30 schreef clauwheee het volgende:
Pitten, maar.
Morgenochtend verjaardagsfeestje van 1 jarig knulletje...en daarna voor de verandering maar weer eens naar de Euroborg
Zo'n thuisfluiterquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:54 schreef tong80 het volgende:
Ja kut 4-3 is niet meer wat het geweest is.
Viel erg tegen, heb alles maar op versnelde stand afgespoeld. Als die krullenbol zoiets zegt, verwacht ik veel spektakel.quote:En Excelsior tegen Sparta is ook niet meer de derby die het ooit was.
met wat vrienden ook nog gekeken, vond het maar matig, maar ik heb dan ook niet zoveel met lebbisquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:35 schreef rubbereend het volgende:
straks op ned.3 de theater show van Lebbis
Lijkt mij verstandig.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:22 schreef VoreG het volgende:
patatja gyrs met tastziki saus is op,. ik ben pittne
Dat zegt 'ie elke keerquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:51 schreef SCH het volgende:
Zit ik de Wedstrijden op dvd te bekijken, zegt die knul met die krullen dat het een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke voetbalavond was, dus ik bier en chips en sigaren pakken.
Grapje zeker
Dat maakte ik altijd met Koninginnendag voor het restaurant waar ik werkte als dagsoep, heb het nooit wat gevonden , heb dat later veranderd in pompoenensoep veel lekkerderquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:08 schreef golfer het volgende:
Dat heb ik allemaal gemist dus. Maar wel Motd gekeken.
En Bluezz haar wortelsoepje was weer heerlijk vanavond.![]()
Ik kan je nu werkelijk goedemorgen wensen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Schumacher wordt weer wereldkampioen.
quote:
Kan inderdaad iets snellerquote:Wat is Fok weer heerlijk traag vandaag....
Daar ga ik wel van uitquote:Enne....... PSV gaat winnen vanmiddag, toch?
Natuurlijk gaan wij winnenquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:47 schreef lookinforyou het volgende:
Hoolsjes
Wat is Fok weer heerlijk traag vandaag....
Enne....... PSV gaat winnen vanmiddag, toch?
Op dit moment valt het wel mee hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
iets?
op z'n clauwsels zou ik zeggen heul veel sneller
Het uitzwaaien van Van Dijk hoort inderdaad in een ander topicquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:16 schreef borisz het volgende:
verkeede topic :p
had meerdere vensters open staan en dan gaat het wel is misquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het uitzwaaien van Van Dijk hoort inderdaad in een ander topic
nou als ze de voorsprong niet uit handen gevenquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:52 schreef golfer het volgende:
Goede middag.
Lawaaiig hier. Aan de ene kant het geronk van race-auto's vanaf het circuit van Zandvoort te horen, aan de andere kant het gejuich uit het honkbalstadion waar Kinheim landskampioen gaat worden te horen.
Dat kan eens gebeuren inderdaad.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:52 schreef borisz het volgende:
[..]
had meerdere vensters open staan en dan gaat het wel is mis![]()
niet invergelijking met de opmerkingen toen v egmond een penalty gafquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan eens gebeuren inderdaad.
Niet erg natuurlijk.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:10 schreef Eilanden het volgende:
KUT!
Zet de azijn maar in allerlei vormen op m'n tafeltje![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:10 schreef Eilanden het volgende:
KUT!
Zet de azijn maar in allerlei vormen op m'n tafeltje![]()
Ben blij dat die weg is bij onsquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het uitzwaaien van Van Dijk hoort inderdaad in een ander topic
Het wordt wat kouder .. ik denk dat ik maar voor een gluhzijntje ga vandaagquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:25 schreef pascalheister het volgende:
bazijntje eilanden?
Bunnikside vs. F-Side of onweer?quote:
mijn moeder melde net ook zoiets vanuit Utrechtquote:
Is het opgehouden met regenen en onweren.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:44 schreef golfer het volgende:
Forse onweersbui hier.
Het honkballen is stilgelegd.
Het begint weer op te klaren hier.quote:
play by ;play berichtquote:
Het wordt nog spannend.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:09 schreef SCH het volgende:
Oeps, misschien zijn we iets te vroeg golfer
zou wel een stunt zijnquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:09 schreef SCH het volgende:
Kan ik me iets bij voorstellen, als je zag wat er toenet met bakken uit de hemel viel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:12 schreef maril het volgende:
play by ;play bericht
wedstrijd voorlopig uitgesteld; getracht wordt binnen anderhalf uur de wedstrijd te hervatten);
het veld is niet bespeelbaar
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:09 schreef SCH het volgende:
van 1-3 naar 4-3, lijkt mij duidelijk ja.quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:08 schreef SCH het volgende:
Eilanden ben je klaar met het azijn want dan zetten we vast bekertjes klaar voor Clauw en Noca
quote:
Hoe lang blijf ik dit nog horen??quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
krijg je als je naar ajax gaat![]()
europees niet neequote:Op zondag 1 oktober 2006 16:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe lang blijf ik dit nog horen??
Jij bent zeker nog nooit naar een ander wedstrijd dan die van PSV geweest (Europees)?
Nee hoor, ze hebben daar prima groundsmen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:29 schreef pascalheister het volgende:
moet je niet helpen puinruimen bij kinheim?
Sarcasme is niet bekend bij jouquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
europees niet nee![]()
je deed er zo vrolijk over vandaar
Mwa, als voetballliefhebber zou ik best wel een keer een wedstrijd van Ajax in Amsterdam bij willen wonen. Aanmoedigen is wat anders, maar aanwezig zijn......quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik vond het namelijk nogal grappig van mezelf... want ik zou echt nooit naar een wedstrijd van Ajax gaan.. maar tja als iets gratis is
Uiteraard.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:47 schreef methodmich het volgende:
Het beste zou dan Ajax - PSV zijn Bos, sla je twee vliegen in één klap.
jawel maar 1x is genoegquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sarcasme is niet bekend bij jou
ik vond het namelijk nogal grappig van mezelf... want ik zou echt nooit naar een wedstrijd van Ajax gaan.. maar tja als iets gratis is
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa, als voetballliefhebber zou ik best wel een keer een wedstrijd van Ajax in Amsterdam bij willen wonen. Aanmoedigen is wat anders, maar aanwezig zijn......
goh ze worden nog eens wakker hierquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:39 schreef golfer het volgende:
Grappig. Je kunt nu met Fok! Private Messages versturen.
Klik met rechtermuisknop op het envelopje bovenaan de pagina en meld je aan.
Klopt, was al een paar weken beschikbaar voor crew.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:39 schreef golfer het volgende:
Grappig. Je kunt nu met Fok! Private Messages versturen.
Klik met rechtermuisknop op het envelopje bovenaan de pagina en meld je aan.
Ohja? Nooit gewetenquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt, was al een paar weken beschikbaar voor crew.
Leuke optie
Ja, stond in het forum voor de gehele FOK-Crew.quote:
Je envelopje is nu geel.quote:
Je staat niet bij de gebruikers.quote:
Toen het nog alleen voor de crew was, misschien telt dat niet meerquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Je staat niet bij de gebruikers.
Heb je je wel al aangemeld?
Ik moest me dus opnieuw aanmelden, wat bijdeze is gebeurdquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen het nog alleen voor de crew was, misschien telt dat niet meer
Zal morgen dan wel weer een drama op de weg zijnquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:30 schreef Againzender het volgende:
en pas op
Waarschuwing
(ZEER) ZWARE WINDSTOTEN
Vanmiddag en vanavond moet de scheepvaart/watersport rekening houden met (onweers)buien die gepaard kunnen gaan met zware windstoten (tot 90 km/uur, overeenkomend met windkracht 10).
Pas op voor je ribben, hoe is het trouwens daarmee?quote:
Met die nieuwe pijnstiller is het prima uit te houden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:34 schreef maril het volgende:
Pas op voor je ribben, hoe is het trouwens daarmee?
Jeetje.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:34 schreef DeTolk het volgende:
Godvergeten klootzakken hebben hier vannacht een dierenwinkel in de fik gestoken.
Vuile etters.
Gelukkig zijn er niet veel slachtoffertjes.
wtf?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:34 schreef DeTolk het volgende:
Godvergeten klootzakken hebben hier vannacht een dierenwinkel in de fik gestoken.
Vuile etters.
Een kop koffie om iets te vierenquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Top dagje beleefd. Ik neem er nog maar eens eentje op
.
Een Hertog Jan Karakter , of een Duveltje bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een kop koffie om iets te vieren![]()
meestal pak je dan iets sterkers.
Precies of een gewoon biertjequote:Op zondag 1 oktober 2006 18:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Een Hertog Jan Karakter , of een Duveltje bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:34 schreef DeTolk het volgende:
Vuile etters.
Maak je geen zorgenquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een kop koffie om iets te vieren![]()
meestal pak je dan iets sterkers.
Heeft tong80 het knopje al gevonden?quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:08 schreef SCH het volgende:
Eilanden ben je klaar met het azijn want dan zetten we vast bekertjes klaar voor Clauw en Noca
Lekker lekker lekker!quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:08 schreef golfer het volgende:
* golfer zet alvast wat extra azijn klaar voor Noca en Clauwheee
![]()
Lekker uit je dakkie gegaan?quote:
Ik ben heel erg uit mn dak gegaan. Respect voor onze helden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker uit je dakkie gegaan?
Mooie stunt, zo in de laatste 10 minuten van de wedstrijd.![]()
Klopt, optelsom voor die andere 2 penals die wel gegeven hadden moeten wordenquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Echt een kadootje ja.
Done. Geloof ikquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:14 schreef golfer het volgende:
Voor tong80, Noca en clauwheee
Dit nieuwe knopje bovenin de pagina:
[afbeelding]
rechtermuisknop, openen...aanmelden.
Niet iedere user gebruikt MSN/ Je hebt niet van iedere user het MSN-Adresquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:18 schreef tong80 het volgende:
Aangemeld. Maar wat heeft het voor nuIs toch gewoon een langzame versie van MSN ?
makkelijk voor contacten idd, ben het al jaren gewend op andere foraquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet iedere user gebruikt MSN/ Je hebt niet van iedere user het MSN-Adres
Zo kan je die user dus iets vragen en zo.
Klopt.quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef StarGazer het volgende:
Haha, Gordon belt aan, mama doet open met 2 kleine kinderen, de kleinste roept meteen: "hé homo"
Ik heb je al toegevoegd Clauwtjequote:
Dat was inderdaad leuk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef StarGazer het volgende:
Haha, Gordon belt aan, mama doet open met 2 kleine kinderen, de kleinste roept meteen: "hé homo"
kut ja helemaal vergetenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:48 schreef borisz het volgende:
PH, de avond van de film quiz niet voor wat voor jou?![]()
12quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:45 schreef JaWi het volgende:
14 bier graag.
Nog erger.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:14 schreef maril het volgende:
Ik heb het al gezien , de gouden kooi, net als BB
Je bedoelt die lekker onweers- en hagelbui zo rond een uur of 3?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:28 schreef rubbereend het volgende:Zandvoort was
vandaag
prachtige races gezien, de sfeer was bijzonder goed, veel gelachen. Lekker weertje gehad.
dat onweer trok denk ik 200 meter achter het circuit langsquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt die lekker onweers- en hagelbui zo rond een uur of 3?
Ik hoorde jou erboven uit kwaken jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:28 schreef rubbereend het volgende:Zandvoort was
vandaag
prachtige races gezien, de sfeer was bijzonder goed, veel gelachen. Lekker weertje gehad.
LotR op 1quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jammer was wel leuk, alleen de Beste film allertijden lijst was een teleurstelling
Hoezo ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jammer was wel leuk, alleen de Beste film allertijden lijst was een teleurstelling
dat is altijd het leuke van dit weerquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat onweer trok denk ik 200 meter achter het circuit langswe hoorden het enorm onweren achter ons, terwijl in de zon stonden en een buitje hadden rond die tijd
Ik heb het heel kort gezien, maar ik begreep dat Frank Lammers (Nachtrit) heeft gewonnenquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Zoals ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
paar titels die je niet in de top 10 verwacht/thuishoren
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is altijd het leuke van dit weer
komt opeens weer een bak onweer naar Amsterdam West nu zo te zien oop de radarquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]Hier stond de tuin binnen een paar minuten blank, terwijl mijn vriendin (paar 100 meter verderop) nergens last van had.
De RAI stroomt onderquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
komt opeens weer een bak onweer naar Amsterdam West nu zo te zien oop de radar
Da's Zuid, kansloze luiquote:
quote:
We sturen het nu jullie kant op.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:11 schreef Againzender het volgende:
komt opeens weer een bak onweer naar Amsterdam West nu zo te zien oop de radar
wie vraagt er njou en plaat aan bij de radioquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:18 schreef borisz het volgende:
voor alle fans die mij nog is willen terug horen
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)eropdrie/laatste.wma rond minuut 51 ben ik te horen met mijn 90 request![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
wie vraagt er njou en plaat aan bij de radio
Ik had een heel andere stem bij je voorgesteld. Minder zwaarquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:18 schreef borisz het volgende:
voor alle fans die mij nog is willen terug horen
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)eropdrie/laatste.wma rond minuut 51 ben ik te horen met mijn 90 request![]()
goeie vraagquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
wie vraagt er njou en plaat aan bij de radio
ik heb een zware stem dat weet ik , als ik een beetje zachtjes praat dan is het af en toe net een bassquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had een heel andere stem bij je voorgesteld. Minder zwaar![]()
Zanglessen niet iets voor jouquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:25 schreef borisz het volgende:
[..]
ik heb een zware stem dat weet ik , als ik een beetje zachtjes praat dan is het af en toe net een bass![]()
dan heeft 'ie in ieder geval ballen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:24 schreef appelsientje het volgende:
hey ik hoor net dat Mark van Bommel heeft bedankt voor het NL elftal... (ned1)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |