quote:has often been compared to such quietcore bands as Coldplay, Travis, and the Norwegian band the Kings of Convenience, whose 2001 album entitled Quiet Is the New Loud describes
well too.
P3, P60quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nog even laatste pagina van vorig topic doorgelezen over de popquiz, maar waar ranja P3 in P'end vandaan haalt weet ik niet, want het is gewoon net als vorige jaren weer in P60 te Amstelveen.
Het is het 4e album dat ze onder haar eigen naam uitbrengt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:14 schreef ranja het volgende:
Wiens nieuwe album gaat "This Hungry Life" heten?
Wie heeft het bijltje erbij neergegooid?quote:heeft besloten uit elkaar te gaan. De meidenband werd in 2001 bij elkaar gebracht door
en manager Cees van Leeuwen.
Ondanks het uitblijven van echt hitsucces wist de groep wel bekendheid te krijgen door een eigen televisieserie op Nickelodeon, de serie werd ook verkocht aan het Duitse tv-station Nick.
Nee, helaas niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:33 schreef peaceman het volgende:
Kus?
Deze was iets meer serieus te nemen, dan...eik.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:39 schreef peaceman het volgende:
tja ik ken al die groepjes niet....
En dequote:Op zaterdag 30 september 2006 22:52 schreef bukgeit het volgende:
Bad Candy denk ik.
quote:Gelukkig hebben we Elle Bandita (die aanvankelijk deel uitmaakte van Bad Candy) nog!
placebeau +2quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:57 schreef placebeau het volgende:
josé heeft toch dat nummer heartbeats van the knife gecoverd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |