Gister verloor Spijkerman van...quote:Op zaterdag 16 december 2006 08:12 schreef SunChaser het volgende:
Wow, 253.000Historisch dieptepunt
Zei ik dat dan?quote:Op zondag 17 december 2006 16:09 schreef Jonnyboy het volgende:
Ehm... geen van de Deal or no Deal herhaling scoort beter als (de herhaling) van Koppensnellers.
quote:Zelfs de zoveelste herhaling van Deal or no Deal scoort bijna beter dan Spijkerman
Excuses, ik las te snel.quote:
Het is allemaal ''top".quote:26 december de Koppensnellerskerstspecial
Op tweede kerstdag is het weer tijd voor de Koppensnellers Kerstspecial. Naast het alternatieve jaaroverzicht aan de hand van de leukste, grappigste en meest opmerkelijke fragmenten van 2006, spelen Barbara de Loor, Marianne Thieme, Prem Radhakishun, Thomas Acda, Cees Geel en Humberto Tan het Koppensnellers spel. Ze spelen om iemand die in 2006 veel pech heeft gehad aan een goede jaarafsluiting te helpen. Het panel van Karin Bruers, Jaap Mulder, Richard Groenendijk en Alkemade & Bloemen bespreekt hun belangrijkste nieuws van het jaar. Jack trekt aan de bel op een nog onbekende locatie die dit jaar erg belangrijk is geweest. Verder natuurlijk de inmiddels traditionele muzikale afsluiting van het jaar. Dus veel topcabaret, veel topgasten en de topfragmenten van het jaar in de Koppensnellers Kerstspecial.
quote:
quote:Dus veel topcabaret, veel topgasten en de topfragmenten van het jaar in de Koppensnellers Kerstspecial.
quote:
Wie? Jack Spijkerman? Dat lijkt me toch wel de loser van dit jaar van alle BN'ers bij elkaar.quote:Ze spelen om iemand die in 2006 veel pech heeft gehad aan een goede jaarafsluiting te helpen.
Wees blij dat het droog is man.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:47 schreef SunChaser het volgende:
tenenkrommend slecht weer
Ik heb gisteren weer gekekenquote:Op woensdag 27 december 2006 08:46 schreef pberends het volgende:
Topkijkcijfers voor Spijkerman...
[afbeelding]
ik ook... en het cabaret was inderdaad tenenkrommend slecht....quote:Op woensdag 27 december 2006 10:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb gisteren weer gekekenDa's lang geleden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |