M/V kwam daarena en trokm nog minder kijkers in de HHquote:Op zondag 26 november 2006 10:59 schreef Remzz het volgende:
Half 8, half 9 is niet echt primetime. Ook totaal niet te vergelijken met het tijdstip van de Leeuw
De Leeuw is 20.25 toch, das ook half 9.quote:Op zondag 26 november 2006 10:59 schreef Remzz het volgende:
Half 8, half 9 is niet echt primetime. Ook totaal niet te vergelijken met het tijdstip van de Leeuw
Zeg dat. Vannacht weer nachtmerries. En dan zelf een beetje een grap maken over Veronica die 'Funny videos' uitzendt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:09 schreef CyberTijn het volgende:
Voor wie hem gezien heeft, de sinterklaastape was er weer
Iemand die 28x in z'n hoofd geschoten wordt betitelen als 'funny' vind ik wel wat anders dan laten zien hoe hele volksstammen zich verkleden als sinterklaas om vervolgens van het paard af te donderen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:06 schreef Mavro het volgende:
[..]
Zeg dat. Vannacht weer nachtmerries. En dan zelf een beetje een grap maken over Veronica die 'Funny videos' uitzendt.
Nou inderdaad en dan hoor je Van Muiswinkel nog zeggen dat je geen typetjes moet nadoen die je eigenlijk niet kan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:31 schreef Ambrosius het volgende:
Ten Cate is wel slecht nagedaan zeg.
Toneelstukje vervangen door een lied: precies wat Koefnoen twee weken daarvoor had gedaan met een parodie op 'Chicago' en die musical over Edith Piaf. Alleen was hun parodie niet vals gezongen en was de tekst van 10x betere kwaliteit. Als je het dan kopieert, doe het dan goed. Maar dat lukt ook niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:16 schreef Symer het volgende:
[..]
Iemand die 28x in z'n hoofd geschoten wordt betitelen als 'funny' vind ik wel wat anders dan laten zien hoe hele volksstammen zich verkleden als sinterklaas om vervolgens van het paard af te donderen.
Ik heb dus per ongeluk weer eens een paar keer langsgezapt en ik vond het niet eens zo slecht. Dat toneelstukje is nu vervangen door een lied en dat vond ik heel goed gedaan![]()
Gouden Balkenende oid was ook leuk (alleen had Marc-Marie moeten winnen).
Meer heb ik niet gezien, maar misschien dat ik volgende week wat vaker langs ga zappen.
Ik vind niet dat Koefnoen ineens het alleenrecht heeft op zulke dingen, van kopiëren is ook geen sprake aangezien Kopspijkers het ook al deed. En je kunt niet ontkennen dat de liedjes in vergelijking met de toneelstukjes heel goed zijn. Nu is het natuurlijk niet zo moeilijk om die toneelstukjes te overtreffen, maar toch, het is een verbetering.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:20 schreef Mavro het volgende:
[..]
Toneelstukje vervangen door een lied: precies wat Koefnoen twee weken daarvoor had gedaan met een parodie op 'Chicago' en die musical over Edith Piaf. Alleen was hun parodie niet vals gezongen en was de tekst van 10x betere kwaliteit. Als je het dan kopieert, doe het dan goed. Maar dat lukt ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |