Gister verloor Spijkerman van...quote:Op zaterdag 16 december 2006 08:12 schreef SunChaser het volgende:
Wow, 253.000Historisch dieptepunt
Zei ik dat dan?quote:Op zondag 17 december 2006 16:09 schreef Jonnyboy het volgende:
Ehm... geen van de Deal or no Deal herhaling scoort beter als (de herhaling) van Koppensnellers.
quote:Zelfs de zoveelste herhaling van Deal or no Deal scoort bijna beter dan Spijkerman
Excuses, ik las te snel.quote:
Het is allemaal ''top".quote:26 december de Koppensnellerskerstspecial
Op tweede kerstdag is het weer tijd voor de Koppensnellers Kerstspecial. Naast het alternatieve jaaroverzicht aan de hand van de leukste, grappigste en meest opmerkelijke fragmenten van 2006, spelen Barbara de Loor, Marianne Thieme, Prem Radhakishun, Thomas Acda, Cees Geel en Humberto Tan het Koppensnellers spel. Ze spelen om iemand die in 2006 veel pech heeft gehad aan een goede jaarafsluiting te helpen. Het panel van Karin Bruers, Jaap Mulder, Richard Groenendijk en Alkemade & Bloemen bespreekt hun belangrijkste nieuws van het jaar. Jack trekt aan de bel op een nog onbekende locatie die dit jaar erg belangrijk is geweest. Verder natuurlijk de inmiddels traditionele muzikale afsluiting van het jaar. Dus veel topcabaret, veel topgasten en de topfragmenten van het jaar in de Koppensnellers Kerstspecial.
quote:
quote:Dus veel topcabaret, veel topgasten en de topfragmenten van het jaar in de Koppensnellers Kerstspecial.
quote:
Wie? Jack Spijkerman? Dat lijkt me toch wel de loser van dit jaar van alle BN'ers bij elkaar.quote:Ze spelen om iemand die in 2006 veel pech heeft gehad aan een goede jaarafsluiting te helpen.
Wees blij dat het droog is man.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:47 schreef SunChaser het volgende:
tenenkrommend slecht weer
Ik heb gisteren weer gekekenquote:Op woensdag 27 december 2006 08:46 schreef pberends het volgende:
Topkijkcijfers voor Spijkerman...
[afbeelding]
ik ook... en het cabaret was inderdaad tenenkrommend slecht....quote:Op woensdag 27 december 2006 10:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb gisteren weer gekekenDa's lang geleden
![]()
Ja, vorig jaar, vroegahquote:Op woensdag 27 december 2006 10:26 schreef SunChaser het volgende:
Vorig jaar scoorde Jack met zn Feestdagenspecial nog 1,3 miljoen kijkers op Talpa.
quote:Op woensdag 27 december 2006 10:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar, vroegahTweeDrie jaar geleden nog twee miljoen
(schatting
)
iddquote:Op woensdag 27 december 2006 12:19 schreef pberends het volgende:
In 2003 was Jack al helemaal de bom:
[afbeelding]
Ik kan wel begrijpen waarom hij het zo hoog in z'n bol heeft gekregen.
Ach, factortje 7 minderquote:
Hadden ze het gister nog over Jack zelf en z'n grote mislukking bij Talpa?quote:Ze spelen om iemand die in 2006 veel pech heeft gehad aan een goede jaarafsluiting te helpen.
Logisch, de herhaling op zaterdag om 19:00 trok sowieso meer kijkers dan vrijdagavond prime-time.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
In het nieuwe 'seizoen' terug op de zaterdagavond om 20.00.
zonder zijn vrouwquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
In het nieuwe 'seizoen' terug op de zaterdagavond om 20.00.
Volgens Evert sante goeds gaan ze scheidenquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Vertel.
En wat hij zegt is waarquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Volgens Evert sante goeds gaan ze scheiden
Bron: MediaCourantquote:‘Jack Spijkerman weer alleen door werkdruk’
Tien-presentator Jack Spijkerman en zijn ruim twintig jaar jongere vrouw Jennemiek zijn uit elkaar door Jacks zorgen over zijn cabaretprogramma Koppensnellers bij Tien. Dat meldt De Telegraaf. De echtgenote van Jack heeft hun gezamenlijke huis verlaten. De slechte kijkcijfers van Jacks show bij Tien zouden volgens De Telegraaf aan de breuk ten grondslag liggen. De cabaretier zou onhebbelijk zijn geweest tegen zijn vrouw.
Zijn zorgen over zijn nieuwe programma bij Tien maakten hem thuis een heel ander mens dan de vrolijke Amsterdammer die hij was toen hij nog Kopspijkers maakte bij de Vara, schrijft de krant. “Hij is bespot door sommigen van zijn cabaretvrienden, die hem ook gingen mijden omdat hij was gevallen voor het grote geld“, vertelt een ‘bekende van het gezin’ in De Telegraaf. “Jack had een enorme drang tot presteren om aan te tonen dat hij wel gelijk had gehad. En dat hij bij John de Mol met zijn eigen creativiteit werkelijk verder kwam. Maar de aanpassingen die zijn show moesten ondergaan, vielen hem steeds zwaarder. Hij dacht dat zijn talent hem in de steek liet omdat de veranderingen die hij voorstelde ook niet werkten.“
Voor Tien-begrippen scoort het best aardig...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:24 schreef RaymanNL het volgende:
Wanneer krijgt Tien door dat dit programma niet meer scoort en gewoon op is?
De Mol wil toch nog 1 cent van de 100 uit Spijkerman persen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:24 schreef RaymanNL het volgende:
Wanneer krijgt Tien door dat dit programma niet meer scoort en gewoon op is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |