Moe?quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:01 schreef boem-dikkie het volgende:ik kom wél volgende keer ! ruim aangegeven van te voren dan kan ik vrij nemen van werk
!! natuurlijk wil ieereen mij er ook bij hebben want ik ben echt heul lief
Whzquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Moe?
Gast ik was zo klaarwakker dat ik nieteens kon slapen in de trein!
Oh enne, die dj in Tivoli, was dat nou écht een vrijwilliger of deed hij alsof?
Mwoah,dat is een kwestie van smaak.Ik vond de muziek wel ok eik,maar het was inderdaad HARD!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:19 schreef Nolius het volgende:
Ik vond het wel gezellig en heb leuk met wat mensen staan keuvelen, maar die band in de stairway was echt kut. Je kon niks meer zeggen en het was nog eeens kutmuziek ook.
Die band was tof, en de tivoli was kut.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:19 schreef Nolius het volgende:
Ik vond het wel gezellig en heb leuk met wat mensen staan keuvelen, maar die band in de stairway was echt kut. Je kon niks meer zeggen en het was nog eeens kutmuziek ook.
het is op FR wel te horen dat je niets van muziek snapt jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:19 schreef Nolius het volgende:
Ja en geef Dribbel_ eens ongelijk.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:20 schreef oshiro het volgende:
[..]
Whz
En ik sta niet echt op veel foto's tot nu toe
FB en Dr_ hebben er wel een paar gemaakt maar die zijn nog even afwezig![]()
Eensch!quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:19 schreef Nolius het volgende:
* D_A: Hoiquote:
quote:
Ik kon je inderdaad goed verstaanquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is op FR wel te horen dat je niets van muziek snapt ja.
het is een ROCK/Metal tent, wat verwacht je, en Lizzle en ik konden elkaar prima verstaan, en dat terwijl wel vrijwel vooraan stonden.
Vond Tivoli niet vervelend, maar achteraf had de Stairway leuker geweest denk ik...
Dit keer liever wat dichter bij huisquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Liiszle
![]()
Volgens mij zijn er genoeg foto's om 400 topics mee vol te posten.Alleen de makers van de foto's te slapen/uit te kateren/neuqsex te hebben/anders* , dus duurt dat nog even.
*doorhalen wat niet van toepassing is.
@ iedereen: wanneer is de volgende baggermeet? Tussen Kersten de jaarwisseling?
Ik kom wel vaker in Stairway en dit was echt teringherrie. Maar dat vonden er gelukkig wel meer.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is op FR wel te horen dat je niets van muziek snapt ja.
het is een ROCK/Metal tent, wat verwacht je, en Lizzle en ik konden elkaar prima verstaan, en dat terwijl wel vrijwel vooraan stonden.
Vond Tivoli niet vervelend, maar achteraf had de Stairway leuker geweest denk ik...
Zie je wel je wordt gewoon oud Noliusquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:37 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ik kon je inderdaad goed verstaanen zelfs de muziek vond ik niet vervelend..
hahaha mee eens..quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:46 schreef oshiro het volgende:
Ik ook niet, maar als ik te lang keek had ik wel het idee dat de zanger zich heul tof vond
Naah inderdaadquote:Op zaterdag 30 september 2006 12:00 schreef Nolius het volgende:
[..]
Is dat die pizzeria op de Oude Gracht??
Daar hadden wij het gisteren nog over! Miss_Hobje heeft daar hele slechte ervaringen en ChrisJX en ik ook. Echt een baggertent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey tof, die kan ik direct copy/pasten in mijn lijstje.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:28 schreef moemoe het volgende:Mensen die aanwezig waren op de meet
1. moemoe
2. pussydeluxe
3.remlof
4.paultjuhhh
5.ratelslangetje
6.mei-stiertje
7.Fraubitch
8.Biogarde
9.TrenTs
10.ikwilookwatzeggen
11.Dark_Angelus
12.Nanking
13.purplerose
14.Christine
15.Dribbel_
16.Shark.Bait
17.Stofje
18.guitarist.nl
19.the_witch
20.Dr_Flash
21.Nosh!
22.Peleetje
23.Memento-Mori
24.RealZeus
25.Mcdavid
26.Quara
27.MissHobje
28.Lisszle
29.pc-fr34k
30.SANCTAsimplicissimus
31._mimic
32.HeatWave
33.Chowi
34.Remco2002
35.Nolius
36.ChrisJX
37.Martijn_AR
38.SnowDoggg
39._Xbox_Master_
40.longinus
41.Oshiro
42.Janetje
43.Renzor
44.Amigoow
45.Q.
46.Bendeleider
47.Doubledildo
48.yvonne
49.Scorp[AM]
50.Re
51.MissBliss
52.Herald
53.Sebasser
54.iteejer
55. roooosje
56.AudreyHepburn (ook al had ze het zelf niet door)
56 is een mooi aantal, meer dan verwacht. Mis je jezelf op de lijst of denk je dat je iemand anders mist, vul het aan.
For great justice!
Voordat hij eindelijk eens een keer begon zeg.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:46 schreef oshiro het volgende:
Ik ook niet, maar als ik te lang keek had ik wel het idee dat de zanger zich heul tof vond
Ik dacht serieus ook dat die daar zatquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:52 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je met SunChaser als drummer
Die linkergitarist ook trouwensquote:
Ik weet wel wie je bentquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:04 schreef oshiro het volgende:
Enniewee ik wil foto's zien, zodat mensen mij ook eens kunnen herkennen
Ik ook wie jij bentquote:
Idd, waar was het 'dansbaar' en het 'rock' geblevenquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Ach, de band was beter dan die kleuterstuitermeuk in de Tivoli, wat een domme densherrie...
Er was mij een "dansbare rock avond" beloofd daar.
Degenen die ik al kende ken ik wel jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
eigenlijk moetik bekennen dat ik het van iedereen wel weet, wie wie is
quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Degenen die ik al kende ken ik wel ja.
Van de nieuwen zijn er maar een paar blijven hangen. Maar die zijn dan ook wel weer leuk
.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:20 schreef Christine het volgende:
Nu ben ik niet meer anoniem.
Kun je eindelijk wat foto's in je FoBo zettenquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:20 schreef Christine het volgende:
Wow! Wow! Cha cha cha! Tjing boem!quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:05 schreef Quara het volgende:
[..]
Die linkergitarist ook trouwensIk dacht eerst dat het een emo-bandje was toen ze aan het soundchecken waren... mjah gelukkig werd het beter toen ze gingen spelen
Het is voor jou iig niet meer nodig, jij weet nu hoe ik eruit zie.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Kun je eindelijk wat foto's in je FoBo zetten![]()
Echt geen idee meer wie jij bentquote:
Ik heb jou niet gezien hoor. Althans: niet bewustquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:20 schreef Christine het volgende:
Als je me ziet zeg je o ja. Maar dat zal in meerdere kwesties het geval zijnquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt geen idee meer wie jij bent.
het was wel lekker druk opzich, het KAN nog wel dus een beetje redelijk grote meeting.
Misschien binnenkort toch maar weer eens een FOK! ROCK! meeting houden in de Black.
Try Drowningquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:28 schreef Christine het volgende:
Wat was de naam van de band? De zanger vond ik wel oke.
Je herkende me ook al op de meet zelf niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:28 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gezien hoor. Althans: niet bewust
goed plan!quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt geen idee meer wie jij bent.
het was wel lekker druk opzich, het KAN nog wel dus een beetje redelijk grote meeting.
Misschien binnenkort toch maar weer eens een FOK! ROCK! meeting houden in de Black.
Ik kan even geen gezicht bij jou plaatsen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:20 schreef Christine het volgende:
Uiteraardquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:29 schreef oshiro het volgende:
[..]
Als je me ziet zeg je o ja. Maar dat zal in meerdere kwesties het geval zijn
Hell Awaits.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:28 schreef Christine het volgende:
Wat was de naam van de band? De zanger vond ik wel oke.
oooooooooooooooooooh, nu weet ik het weer!quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Je herkende me ook al op de meet zelf niet.
Ik zei nog: "heee van het weerforum".
Veel krullen, misschien zegt dat je wat?.
Dat is de naam voor de gehele Rock avond in Stairwayquote:
Ben toch blij dat we die tent binnen zijn gegaan.. als je de andere verhalen leestquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hell Awaits.
En ik vind het nog stedds jamer dat we niet gezamenlijk hebben gegeten, zou veel gezelliger zijn geweest, zaten we samen aan 1 tafel enzo.
TrenTs, MissHobje, Remco2002, ChrisJX, Nolius en ik hebben heerlijk gegeten bij de Beurs.
ChrisJX is cute.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:30 schreef Remco2002 het volgende:
Ik kan even geen gezicht bij jou plaatsen?Foto's?
hehe je avatarquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:41 schreef Herald het volgende:
[..]
[[url=http://picserver.org/i/KA89C66614R5/128/p.jpeg]afbeelding][/url]
snik snik...quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb niet meer met jou gekletst, solly.
Oh echt, vond het wel een toepasselijke naam voor de bandquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is de naam voor de gehele Rock avond in Stairway.
Try Drowning is de naam van de band.
We werden netjes bediend, hebben niet al te lang gewacht, het was goedquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ben toch blij dat we die tent binnen zijn gegaan.. als je de andere verhalen leest![]()
Maagpijn.. kotsen oplichting etc![]()
Thanx, nu mag 'ie wel weer offline. Ik heb van te voren gezegd dat ik niet met m'n hoofd op internet hoef.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:41 schreef Herald het volgende:
[..]
[[url=http://picserver.org/i/KA89C66614R5/128/p.jpeg]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Thanx, nu mag 'ie wel weer offline. Ik heb van te voren gezegd dat ik niet met m'n hoofd op internet hoef..
Gaan we de vijf minuten van Trents nog doen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh echt, vond het wel een toepasselijke naam voor de band. Ik vind zulk soort muziek meestal wel leuk, alleen niet op een meet, je verstond elkaar nauwelijks meer.
[..]
We werden netjes bediend, hebben niet al te lang gewacht, het was goed.
Ach, dat viel wel mee, als je met zijn 2en was ging het welquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh echt, vond het wel een toepasselijke naam voor de band. Ik vind zulk soort muziek meestal wel leuk, alleen niet op een meet, je verstond elkaar nauwelijks meer.
Hier ook, ik had gehoopt dat ik ff kon slapen om die kaartjescontroleur ff door te laten lopen of wat dan ook. (want ik weet uit ervaring dat ik niet meer wakker te krijgen ben als ik slaapquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Moe?
Gast ik was zo klaarwakker dat ik nieteens kon slapen in de trein!
zijn er meer hoorquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
De enige foto waar jij op staat is ook wel schattig
eens met bovenstaande userquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Die nepgothic is best cute anders.
Jou ook maar weinig gesproken eigenlijk.quote:
Wat ben jij leuk opgedroogdquote:
ja dat had je al een keer of vijf gezegdquote:
Ja sorryquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jou ook maar weinig gesproken eigenlijk..
Valt mee hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
waren ook zoveel mensen![]()
Klopt, op een gegeven moment wist ik ook niet meer waar en wie en hoe, en ben maar gewoon vooraan blijven staan, was gewoon wel gezellig zo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
waren ook zoveel mensen![]()
quote:
Kloptquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Die nepgothic is best cute anders.
Ja, dat hoef je mij niet te vertellenquote:
Nikls mis met die wangetjesquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:22 schreef Sebasser het volgende:
Oh, en Yvonne.
Doe eens niet in mijn wangetjes knijpen
Jij met je opmerking tegen liiszle ookquote:
Jij was tof.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:37 schreef remlof het volgende:
zow, ik ben ook weer een beetje wakker
*koffie pakt
Stel dat je me niet hoordequote:Op zaterdag 30 september 2006 15:21 schreef Herald het volgende:
[..]
ja dat had je al een keer of vijf gezegd
Wat nu weerquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij met je opmerking tegen liiszle ook.
Ik stond met dat lieve meisje te praten, kom jij langs: oh jee, jij gaat neukertje nummer 600 worden...quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik stond met dat lieve meisje te praten, kom jij langs: oh jee, jij gaat neukertje nummer 600 worden...
Ze is 15 jaar jonger dan ik.
die zou ook komen met Blinky ..quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
meer dan je van cynix kon zeggen..
En jij bent best aardig
ja.. 'k had ze gesmst.. dachten ze dat het vandaag wasquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
die zou ook komen met Blinky ..
quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik stond met dat lieve meisje te praten, kom jij langs: oh jee, jij gaat neukertje nummer 600 worden...
Ze is 15 jaar jonger dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |