goed plan!quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt geen idee meer wie jij bent.
het was wel lekker druk opzich, het KAN nog wel dus een beetje redelijk grote meeting.
Misschien binnenkort toch maar weer eens een FOK! ROCK! meeting houden in de Black.
Ik kan even geen gezicht bij jou plaatsen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:20 schreef Christine het volgende:
Nu ben ik niet meer anoniem.
Uiteraardquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:29 schreef oshiro het volgende:
[..]
Als je me ziet zeg je o ja. Maar dat zal in meerdere kwesties het geval zijn
Hell Awaits.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:28 schreef Christine het volgende:
Wat was de naam van de band? De zanger vond ik wel oke.
oooooooooooooooooooh, nu weet ik het weer!quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Je herkende me ook al op de meet zelf niet.
Ik zei nog: "heee van het weerforum".
Veel krullen, misschien zegt dat je wat?.
Dat is de naam voor de gehele Rock avond in Stairwayquote:
Ben toch blij dat we die tent binnen zijn gegaan.. als je de andere verhalen leestquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hell Awaits.
En ik vind het nog stedds jamer dat we niet gezamenlijk hebben gegeten, zou veel gezelliger zijn geweest, zaten we samen aan 1 tafel enzo.
TrenTs, MissHobje, Remco2002, ChrisJX, Nolius en ik hebben heerlijk gegeten bij de Beurs.
ChrisJX is cute.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:30 schreef Remco2002 het volgende:
Ik kan even geen gezicht bij jou plaatsen?Foto's?
hehe je avatarquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:41 schreef Herald het volgende:
[..]
[[url=http://picserver.org/i/KA89C66614R5/128/p.jpeg]afbeelding][/url]
snik snik...quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb niet meer met jou gekletst, solly.
Oh echt, vond het wel een toepasselijke naam voor de bandquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is de naam voor de gehele Rock avond in Stairway.
Try Drowning is de naam van de band.
We werden netjes bediend, hebben niet al te lang gewacht, het was goedquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ben toch blij dat we die tent binnen zijn gegaan.. als je de andere verhalen leest![]()
Maagpijn.. kotsen oplichting etc![]()
Thanx, nu mag 'ie wel weer offline. Ik heb van te voren gezegd dat ik niet met m'n hoofd op internet hoef.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:41 schreef Herald het volgende:
[..]
[[url=http://picserver.org/i/KA89C66614R5/128/p.jpeg]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Thanx, nu mag 'ie wel weer offline. Ik heb van te voren gezegd dat ik niet met m'n hoofd op internet hoef..
Gaan we de vijf minuten van Trents nog doen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh echt, vond het wel een toepasselijke naam voor de band. Ik vind zulk soort muziek meestal wel leuk, alleen niet op een meet, je verstond elkaar nauwelijks meer.
[..]
We werden netjes bediend, hebben niet al te lang gewacht, het was goed.
Ach, dat viel wel mee, als je met zijn 2en was ging het welquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh echt, vond het wel een toepasselijke naam voor de band. Ik vind zulk soort muziek meestal wel leuk, alleen niet op een meet, je verstond elkaar nauwelijks meer.
Hier ook, ik had gehoopt dat ik ff kon slapen om die kaartjescontroleur ff door te laten lopen of wat dan ook. (want ik weet uit ervaring dat ik niet meer wakker te krijgen ben als ik slaapquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Moe?
Gast ik was zo klaarwakker dat ik nieteens kon slapen in de trein!
zijn er meer hoorquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
De enige foto waar jij op staat is ook wel schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |