ja dat had je al een keer of vijf gezegdquote:
Ja sorryquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jou ook maar weinig gesproken eigenlijk..
Valt mee hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
waren ook zoveel mensen![]()
Klopt, op een gegeven moment wist ik ook niet meer waar en wie en hoe, en ben maar gewoon vooraan blijven staan, was gewoon wel gezellig zo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
waren ook zoveel mensen![]()
quote:
Kloptquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Die nepgothic is best cute anders.
Ja, dat hoef je mij niet te vertellenquote:
Nikls mis met die wangetjesquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:22 schreef Sebasser het volgende:
Oh, en Yvonne.
Doe eens niet in mijn wangetjes knijpen
Jij met je opmerking tegen liiszle ookquote:
Jij was tof.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:37 schreef remlof het volgende:
zow, ik ben ook weer een beetje wakker
*koffie pakt
Stel dat je me niet hoordequote:Op zaterdag 30 september 2006 15:21 schreef Herald het volgende:
[..]
ja dat had je al een keer of vijf gezegd
Wat nu weerquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij met je opmerking tegen liiszle ook.
Ik stond met dat lieve meisje te praten, kom jij langs: oh jee, jij gaat neukertje nummer 600 worden...quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik stond met dat lieve meisje te praten, kom jij langs: oh jee, jij gaat neukertje nummer 600 worden...
Ze is 15 jaar jonger dan ik.
die zou ook komen met Blinky ..quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
meer dan je van cynix kon zeggen..
En jij bent best aardig
ja.. 'k had ze gesmst.. dachten ze dat het vandaag wasquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
die zou ook komen met Blinky ..
quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik stond met dat lieve meisje te praten, kom jij langs: oh jee, jij gaat neukertje nummer 600 worden...
Die is heel cute.Lief koppie enzo...quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Die nepgothic is best cute anders.
Ik ken verder niet zoveel gothics.
Ze is wel met afstand de mooiste die er was jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Geef toe, als ze 5 jaar ouder was was ze wel zwaar aan de beurt geweest.![]()
Echte yvonne opmerking dusquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet Ik wel, maar zij nietquote:
Hooohooi.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die is heel cute.Lief koppie enzo...
Hoi Janetje.
![]()
Dan kan ik 'm tenminste nog vinden later.quote:
Jij mag dat hoorquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan kan ik 'm tenminste nog vinden later.![]()
En ik dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |