Stond het misschien niet op het plasmascherm?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:49 schreef BB6kijker het volgende:
Egbert de spelbederver: allemaal uit het zwembad
het werd net leukquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:49 schreef BB6kijker het volgende:
Egbert de spelbederver: allemaal uit het zwembad
No shit, sherlock!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:47 schreef wolferl het volgende:
Tijn en Monique gaan het doen vannacht.
nee toch?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Stond het misschien niet op het plasmascherm?
Precies. Dat was (is) duidelijkquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:50 schreef Kinga het volgende:
Godskolere, als ze nu nog steeds ontkennen dat er niks meer aan de hand is....nouuu....leugendetector dat huis in!! En hup!
Die overleeft dit niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:51 schreef mazaru het volgende:
Zou Rob ook aan het streamen zijn?
nee snap ik buiten het water kunnen ze niet friemelenquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:52 schreef itsme het volgende:
Moon en Tijn willen er niet uit.
Zij wil hem, hij nu angstzweetquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:52 schreef itsme het volgende:
Moon en Tijn willen er niet uit.
Nee hij wil er ook niet uitquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:53 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Zij wil hem, hij nu angstzweet
Rob slaapt, Rob ging met een goed gevoel naar bed net voordat de disco begon.quote:
Jawel: "Ik vind het wáter een beetje paaaags"... jankhomo.quote:
Ik ben bang dat je gelijk krijgt, maar ze houden elkaar in de gaten.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:54 schreef Kinga het volgende:
Damn, als er vannacht niks gebeurd, zal het nooit meer gebeuren..
wat een eikel he!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:54 schreef wolferl het volgende:
Egbert godver man, waarom moet je het nou weer verkloten.
Ja morgen staat Rob weer voor de deurquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk krijgt, maar ze houden elkaar in de gaten.....
Fascinerend om te zien vind ik. Kijk maar goed, zo gaat dat te Werkendam.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:55 schreef Bluezz het volgende:
Jeroen is zo ON leuk.
Klopt.... Monique en Semih zijn behoorlijk gedaald..... Sabrina daarentegen is super gestegen !!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:56 schreef BB6kijker het volgende:
Toch slecht, bij mij zijn door het feestje alleen maar mensen gedaald....
Maar zij hebben een leuk feestje gehad, en wij zaten te gluren vanachter onze PC.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:56 schreef BB6kijker het volgende:
Toch slecht, bij mij zijn door het feestje alleen maar mensen gedaald....
Ik had Hilde nu wel willen meemaken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:57 schreef HiDiHo het volgende:
ik mis milica
Dat is 'ouwe jongens krentenbrood'- of 'voetbalhumor'. Ik betrap mij er zelf ook wel eens op.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:55 schreef Bluezz het volgende:
Jeroen is zo ON leuk.
Ik ook, echt jammer dat ze er niet meer is. Had ik nu wel willen zien. Ipv die stomme Jeroen ofzo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:57 schreef HiDiHo het volgende:
ik mis milica
Dat zou dan vannacht al moeten zijn als ie streams kijkt tenminste. Ik had dit op zeker niet gepikt, maatjes mijn reetquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja morgen staat Rob weer voor de deur![]()
Plausibel, ik zou hem in ieder geval wel hebben. Monique is een mooie vrouw.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:57 schreef Kaleddis het volgende:
Ik denk dat Tijn het water nog niet uitkan vanwege de stijve Harry in z'n broek...![]()
Jaaa, die had je wel in haar stringetje willen zien he?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:58 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik had Hilde nu wel willen meemaken.![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:58 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ik ook, echt jammer dat ze er niet meer is. Had ik nu wel willen zien. Ipv die stomme Jeroen ofzo.
Yep, die is zo geil als wat .quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:59 schreef Kinga het volgende:
Kolere die blik van Tijn....
Een autoritair mannetje casten is niet zo moeilijk, maar dan ook nog zo'n meelopertje erbij dat zich compleet laat onderdrukken is inderdaad mooi gecast. Hij ze steunt hem ook nog, al doet hij nog zo bot.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:58 schreef Nostalgist het volgende:
Als ik eerlijk ben, zijn Semih en Micheline toch wel goed gecast....... Het prototype van een slechte relatie..... Pijnlijk om te zien.....Male dominance....
quote:
met zulke liederen komt het slechtste naar boven....quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:57 schreef itsme het volgende:
gatverdamme die idioten die daar staan te kwelen.![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:01 schreef Kinga het volgende:
Zou die haar al gevingerd hebben onder water?
Ik ookquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:57 schreef HiDiHo het volgende:
ik mis milica
Goed verwoordquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:01 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Een autoritair mannetje casten is niet zo moeilijk, maar dan ook nog zo'n meelopertje erbij dat zich compleet laat onderdrukken is inderdaad mooi gecast. Hij ze steunt hem ook nog, al doet hij nog zo bot.
Volgens mij voelt hij dat wel aan, maar is hij te trots om schuld op zich te nemen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:02 schreef Morwen het volgende:
Micheline huilt weer eens. Sukkel van een kut Semih, hij ziet niet eens dat het aan hem ligt.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:02 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een klootzak.
wat zei die trut.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:03 schreef Kinga het volgende:
JANINE GVD!!!
Zij zelf volgens mij ook nog niet helemaal...quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:02 schreef Morwen het volgende:
Micheline huilt weer eens. Sukkel van een kut Semih, hij ziet niet eens dat het aan hem ligt.
L de B der eerste klasequote:Op zaterdag 30 september 2006 01:02 schreef Morwen het volgende:
ja, noem het maar normaal !quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:04 schreef Kinga het volgende:
Janine wil een lul voelen....en praat weer met haar normale stemgeluid :R
Moet ze Semih even aantikken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:04 schreef Kinga het volgende:
Janine wil een lul voelen....
Semih stuurt het allemaal weer zo dat het HAAR probleem allemaal is. Natuurlijk, want Semih doet niets verkeerds. Verbijsterend.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:02 schreef Morwen het volgende:
't Is gewoon een dominante klootzak.quote:
Beetje veel overbelicht misschien ??quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mooie cap, zonder permissie ff b/w gemaakt
[afbeelding]
Hij ontneemt haar alle lol, zeker vanavond. Het gaat nu weer eens over hem, egoistisch pleurisventje. En die schuld zal hij nooit toegeven tenzij Mich hem confronteerd Bigtime, maar dat durft ze niet. Ik ben er ook met zo 1 getrouwd alleen ben ik ietsje anders dan Michquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Volgens mij voelt hij dat wel aan, maar is hij te trots om schuld op zich te nemen.
Nee, SEMIH GVD!!!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:03 schreef Kinga het volgende:
JANINE GVD!!!
Waaromquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
zonder permissie ff b/w gemaakt
[afbeelding]
wat makt het uit als IEDEREEN het doet?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:05 schreef Tammm het volgende:
Ik vind Semih gelijk hebben. Het is gewoon goedkoop om in je stringetje het zwembad in te springen.
Een stukje bil, wat ergquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:05 schreef Tammm het volgende:
Ik vind Semih gelijk hebben. Het is gewoon goedkoop om in je stringetje het zwembad in te springen.
Voor Rob !quote:
monique wilde dat Janine ze keurdequote:Op zaterdag 30 september 2006 01:04 schreef KonnieKipke het volgende:
janine keurt de uiers van monique...
Het is verbijsterend. En het gaat toch uit. Maar zijn volgende vriendin zal zéker weer zo onderdanig zijn. En ik vrees dat de nieuwe vriend van Micheline weer zo dominant zal zijn. Maar er is hoop, ze is pas 20...quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij ontneemt haar alle lol, zeker vanavond. Het gaat nu weer eens over hem, egoistisch pleurisventje. En die schuld zal hij nooit toegeven tenzij Mich hem confronteerd Bigtime, maar dat durft ze niet. Ik ben er ook met zo 1 getrouwd alleen ben ik ietsje anders dan Mich![]()
Ach, die vent moet gewoon niet zo dramatisch doen. Ze doet toch verder niets?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:05 schreef Tammm het volgende:
Ja en? Je hebt toch ook nog je eigenwaarde en zelfrespect? Omdat iedereen zich goedkoop neerzet hoeft toch niet te bekenen dat jij dat moet doen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wat makt het uit als IEDEREEN het doet?
Ja.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Jaaa, die had je wel in haar stringetje willen zien he?![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Janine over Semih: ''Lik mijn zwarte dikke reet''![]()
Dus....quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wat makt het uit als IEDEREEN het doet?
Mo vertelde vanavond over een begrafenis van een vriend en opeens begint E10 er ook over...!quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:10 schreef uniekhoorn het volgende:
E10 heeft zijn vriendin ontmoet bij de begrafenis van zijn beste vriend???
Dat wisten we nog niet.....
Als je een string draagt, zegt dat nog niet dat je dan geen eigenwaarde of zelfrespect hebt. Wat een bullshit.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:10 schreef Tammm het volgende:
[..]
Ja en? Je hebt toch ook nog je eigenwaarde en zelfrespect? Omdat iedereen zich goedkoop neerzet hoeft toch niet te bekenen dat jij dat moet doen?
Show je tieten !quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:11 schreef Day het volgende:
[..]
Dus..... Nee, laat ik doe het niet.
maar als IK me niet goedkoop zou vinden als ik dat zou doen ,en of het boeit me niet wat jij en half nederland op dat moment van me denkt wat maakt het dan uit?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:10 schreef Tammm het volgende:
[..]
Ja en? Je hebt toch ook nog je eigenwaarde en zelfrespect? Omdat iedereen zich goedkoop neerzet hoeft toch niet te bekenen dat jij dat moet doen?
Juist wel.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:12 schreef Morwen het volgende:
Janine wordt niet leuker als ze gedronken heeft![]()
Dan moet je dat lekker zelf weten. Maar ik vind het niet raar dat Semih, de vriend van Micheline er wat van zegt. Je hoeft toch maar niet alles goed te vinden toevallig omdat je het zelf zo leuk vind? Maar dat is mijn mening hoorquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:12 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar als IK me niet goedkoop zou vinden als ik dat zou doen ,en of het boeit me niet wat jij en half nederland op dat moment van me denkt wat maakt het dan uit?
Wat een dom gelul zeg. Typt dat makkelijk, in je burka?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:10 schreef Tammm het volgende:
[..]
quote:
Het gaat er nog niet eens om of het goedkoop is of wat dan ook. Het gaat om Semih's reaktie daarop. Als hij het niet leuk vindt, prima maar hij doet alsof Micheline zijn bezit is en laat haar haar eigen keuzes niet maken. Dáár gaat het om. Hij doet alsof de wereld vergaat als een vrouw in dr string in het zwembad zit.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:10 schreef Tammm het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een dom gelul zeg. Typt dat makkelijk, in je burka?![]()
Niet op reageren joh, dat is zo'n maatschappelijk teleurgestelde die reacties wil uitlokken door idiote meningen te posten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een dom gelul zeg. Typt dat makkelijk, in je burka?![]()
maar als mijn vriend het niet leuk zo vinden gaat hij maar slapen ofzo ik ben ook nog ene mens met me eigen dingenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:14 schreef Tammm het volgende:
[..]
Dan moet je dat lekker zelf weten. Maar ik vind het niet raar dat Semih, de vriend van Micheline er wat van zegt. Je hoeft toch maar niet alles goed te vinden toevallig omdat je het zelf zo leuk vind? Maar dat is mijn mening hoor![]()
Sinds BB is gestart is Egbert een lijderquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:18 schreef ruby het volgende:
Egbert, hou je muil nou eens. Nepleider.
Met lange IJquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sinds BB is gestart is Egbert een lijder
Met z'n allen douchenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
Nou ik vond er helemaal niks ordinairs aan. Wat nou hoerenfeest? En nu gaan ze braaf pitten?![]()
Ja, want hij wil dolgraag leider zijn en niemand accepteert hem als zodanig. Tijn heeft wel een zwak voor hem, maar verder heeft niemand hem als leider hoog zitten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sinds BB is gestart is Egbert een lijder
Kan het iets minder?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:16 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Niet op reageren joh, dat is zo'n maatschappelijk teleurgestelde die reacties wil uitlokken door idiote meningen te posten.
Nee, ze gaan weer verder zuupen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
Nou ik vond er helemaal niks ordinairs aan. Wat nou hoerenfeest? En nu gaan ze braaf pitten?![]()
Waar? Er was net meer te zien in DGKquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
SCANMAN TIETUHHH
Je komt dus uit Abbekerk dan wel Noord-Holland? Ja, dan zou ik me ook schamen door die kwal.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte!!
DGK begint zondag pas?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar? Er was net meer te zien in DGK
Sa eruit, Marlies erin, Mo lekker jaloersquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:23 schreef Morwen het volgende:
Tijn zit met het verkeerde zusje in bad![]()
Echt waarquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:23 schreef Morwen het volgende:
Tijn zit met het verkeerde zusje in bad![]()
welnee, één pik voor 2 dames is veel te weinig. En ik vraag me af of Tijn hem wel overeind krijgt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:24 schreef n1ek het volgende:
Als Mo er bij komt zitten zit er wel een goeie trio in
zie ondertitelquote:
denk je mo is zo ver heen dat die boven op tijn plonstquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Sa eruit, Marlies erin, Mo lekker jaloers
Ik moest even goed kijken, maar het Gouden topje staat in de keukenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Echt waar
Ik kan ze nog steeds niet uit elkaar houden. [afbeelding]
ok alle gasten dan..kan ze ff op hen los :-)quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:25 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
welnee, één pik voor 2 dames is veel te weinig. En ik vraag me af of Tijn hem wel overeind krijgt.
het is heel wat dat tijn niet gillend het bad uit rent met een nakende vrouw in badquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:25 schreef scanman01 het volgende:
Tijn bedekt gewoon haar kont met schuim. Is die jongen echt niet lekker
dat ding komt uit het washok niet uit de loungequote:Op zaterdag 30 september 2006 01:25 schreef schizolientje het volgende:
Oh jee, sanctie voor Tijn, hij heeft de slinger nog om zijn nek!
Tijn op het moment ook nietquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Echt waar
Ik kan ze nog steeds niet uit elkaar houden. [afbeelding]
Een oude bok lust ook nog wel eens een groen blaadjequote:Op zaterdag 30 september 2006 01:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zie die ouwe kale gek naar de tieten van Saar kijken.![]()
en zegt altijd het verkeerde. En altijd met dat kutaccent van hem.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:27 schreef wolferl het volgende:
Egbert is altijd op eht verkeerde moment, en verkeerde plaats.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:28 schreef Gert het volgende:
Egbert ga alsjebliéft naar bed!
En sta nooit meer op.
Marcia is toch wel schattigquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marcia komt iedereen nog even volpompen met alcohol.
Heb ff gemute....say what?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:30 schreef n1ek het volgende:
Jezus Sjaan wil dat Tijn dr neukt
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:31 schreef scanman01 het volgende:
Marcia trekt haar truitje open en bleek er niets onder te hebben. Ze stond daar topless
Marcia: "Oh sorry.. schijt. Ik dacht dat ik een BH aan had. Sorry Floris!"
Caps?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:31 schreef scanman01 het volgende:
Marcia trekt haar truitje open en bleek er niets onder te hebben. Ze stond daar topless
Marcia: "Oh sorry.. schijt. Ik dacht dat ik een BH aan had. Sorry Floris!"
Gelukkig hebben wij ze allemaal al gezienquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
Iedereen laat nu haar tieten zien![]()
Welnee, hij wil gewoon moeder-overste uithangen omdat hij denkt dat Big Brodder dit zal waarderen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:31 schreef BB6kijker het volgende:
Egbert probeert op een lollige manier iedereen in bed te krijgen. Zou het er misschien mee te maken kunnen hebben dat hij bang is dat zijn dochter volledig los dreigt te raken?
Ja, een ongeremde hoer.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:32 schreef scanman01 het volgende:
Egbert: "Ik zei nog dat je mij moet nomineren. Dan krijg je een hele andere dochter te zien"
Weet Barry dat ook al dan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina: "Jongens, ik ben zo fucking vrijgezel nu"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |