Stond het misschien niet op het plasmascherm?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:49 schreef BB6kijker het volgende:
Egbert de spelbederver: allemaal uit het zwembad
het werd net leukquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:49 schreef BB6kijker het volgende:
Egbert de spelbederver: allemaal uit het zwembad
No shit, sherlock!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:47 schreef wolferl het volgende:
Tijn en Monique gaan het doen vannacht.
nee toch?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Stond het misschien niet op het plasmascherm?
Precies. Dat was (is) duidelijkquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:50 schreef Kinga het volgende:
Godskolere, als ze nu nog steeds ontkennen dat er niks meer aan de hand is....nouuu....leugendetector dat huis in!! En hup!
Die overleeft dit niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:51 schreef mazaru het volgende:
Zou Rob ook aan het streamen zijn?
nee snap ik buiten het water kunnen ze niet friemelenquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:52 schreef itsme het volgende:
Moon en Tijn willen er niet uit.
Zij wil hem, hij nu angstzweetquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:52 schreef itsme het volgende:
Moon en Tijn willen er niet uit.
Nee hij wil er ook niet uitquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:53 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Zij wil hem, hij nu angstzweet
Rob slaapt, Rob ging met een goed gevoel naar bed net voordat de disco begon.quote:
Jawel: "Ik vind het wáter een beetje paaaags"... jankhomo.quote:
Ik ben bang dat je gelijk krijgt, maar ze houden elkaar in de gaten.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:54 schreef Kinga het volgende:
Damn, als er vannacht niks gebeurd, zal het nooit meer gebeuren..
wat een eikel he!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:54 schreef wolferl het volgende:
Egbert godver man, waarom moet je het nou weer verkloten.
Ja morgen staat Rob weer voor de deurquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk krijgt, maar ze houden elkaar in de gaten.....
Fascinerend om te zien vind ik. Kijk maar goed, zo gaat dat te Werkendam.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:55 schreef Bluezz het volgende:
Jeroen is zo ON leuk.
Klopt.... Monique en Semih zijn behoorlijk gedaald..... Sabrina daarentegen is super gestegen !!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:56 schreef BB6kijker het volgende:
Toch slecht, bij mij zijn door het feestje alleen maar mensen gedaald....
Maar zij hebben een leuk feestje gehad, en wij zaten te gluren vanachter onze PC.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:56 schreef BB6kijker het volgende:
Toch slecht, bij mij zijn door het feestje alleen maar mensen gedaald....
Ik had Hilde nu wel willen meemaken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:57 schreef HiDiHo het volgende:
ik mis milica
Dat is 'ouwe jongens krentenbrood'- of 'voetbalhumor'. Ik betrap mij er zelf ook wel eens op.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:55 schreef Bluezz het volgende:
Jeroen is zo ON leuk.
Ik ook, echt jammer dat ze er niet meer is. Had ik nu wel willen zien. Ipv die stomme Jeroen ofzo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:57 schreef HiDiHo het volgende:
ik mis milica
Dat zou dan vannacht al moeten zijn als ie streams kijkt tenminste. Ik had dit op zeker niet gepikt, maatjes mijn reetquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja morgen staat Rob weer voor de deur![]()
Plausibel, ik zou hem in ieder geval wel hebben. Monique is een mooie vrouw.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:57 schreef Kaleddis het volgende:
Ik denk dat Tijn het water nog niet uitkan vanwege de stijve Harry in z'n broek...![]()
Jaaa, die had je wel in haar stringetje willen zien he?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:58 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik had Hilde nu wel willen meemaken.![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:58 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ik ook, echt jammer dat ze er niet meer is. Had ik nu wel willen zien. Ipv die stomme Jeroen ofzo.
Yep, die is zo geil als wat .quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:59 schreef Kinga het volgende:
Kolere die blik van Tijn....
Een autoritair mannetje casten is niet zo moeilijk, maar dan ook nog zo'n meelopertje erbij dat zich compleet laat onderdrukken is inderdaad mooi gecast. Hij ze steunt hem ook nog, al doet hij nog zo bot.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:58 schreef Nostalgist het volgende:
Als ik eerlijk ben, zijn Semih en Micheline toch wel goed gecast....... Het prototype van een slechte relatie..... Pijnlijk om te zien.....Male dominance....
quote:
met zulke liederen komt het slechtste naar boven....quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:57 schreef itsme het volgende:
gatverdamme die idioten die daar staan te kwelen.![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:01 schreef Kinga het volgende:
Zou die haar al gevingerd hebben onder water?
Ik ookquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:57 schreef HiDiHo het volgende:
ik mis milica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |