Tijn op het moment ook nietquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Echt waar
Ik kan ze nog steeds niet uit elkaar houden. [afbeelding]
Een oude bok lust ook nog wel eens een groen blaadjequote:Op zaterdag 30 september 2006 01:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zie die ouwe kale gek naar de tieten van Saar kijken.![]()
en zegt altijd het verkeerde. En altijd met dat kutaccent van hem.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:27 schreef wolferl het volgende:
Egbert is altijd op eht verkeerde moment, en verkeerde plaats.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:28 schreef Gert het volgende:
Egbert ga alsjebliéft naar bed!
En sta nooit meer op.
Marcia is toch wel schattigquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marcia komt iedereen nog even volpompen met alcohol.
Heb ff gemute....say what?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:30 schreef n1ek het volgende:
Jezus Sjaan wil dat Tijn dr neukt
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:31 schreef scanman01 het volgende:
Marcia trekt haar truitje open en bleek er niets onder te hebben. Ze stond daar topless
Marcia: "Oh sorry.. schijt. Ik dacht dat ik een BH aan had. Sorry Floris!"
Caps?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:31 schreef scanman01 het volgende:
Marcia trekt haar truitje open en bleek er niets onder te hebben. Ze stond daar topless
Marcia: "Oh sorry.. schijt. Ik dacht dat ik een BH aan had. Sorry Floris!"
Gelukkig hebben wij ze allemaal al gezienquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
Iedereen laat nu haar tieten zien![]()
Welnee, hij wil gewoon moeder-overste uithangen omdat hij denkt dat Big Brodder dit zal waarderen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:31 schreef BB6kijker het volgende:
Egbert probeert op een lollige manier iedereen in bed te krijgen. Zou het er misschien mee te maken kunnen hebben dat hij bang is dat zijn dochter volledig los dreigt te raken?
Ja, een ongeremde hoer.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:32 schreef scanman01 het volgende:
Egbert: "Ik zei nog dat je mij moet nomineren. Dan krijg je een hele andere dochter te zien"
Weet Barry dat ook al dan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina: "Jongens, ik ben zo fucking vrijgezel nu"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |