Goed verwoordquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:01 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Een autoritair mannetje casten is niet zo moeilijk, maar dan ook nog zo'n meelopertje erbij dat zich compleet laat onderdrukken is inderdaad mooi gecast. Hij ze steunt hem ook nog, al doet hij nog zo bot.
Volgens mij voelt hij dat wel aan, maar is hij te trots om schuld op zich te nemen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:02 schreef Morwen het volgende:
Micheline huilt weer eens. Sukkel van een kut Semih, hij ziet niet eens dat het aan hem ligt.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:02 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een klootzak.
wat zei die trut.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:03 schreef Kinga het volgende:
JANINE GVD!!!
Zij zelf volgens mij ook nog niet helemaal...quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:02 schreef Morwen het volgende:
Micheline huilt weer eens. Sukkel van een kut Semih, hij ziet niet eens dat het aan hem ligt.
L de B der eerste klasequote:Op zaterdag 30 september 2006 01:02 schreef Morwen het volgende:
ja, noem het maar normaal !quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:04 schreef Kinga het volgende:
Janine wil een lul voelen....en praat weer met haar normale stemgeluid :R
Moet ze Semih even aantikken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:04 schreef Kinga het volgende:
Janine wil een lul voelen....
Semih stuurt het allemaal weer zo dat het HAAR probleem allemaal is. Natuurlijk, want Semih doet niets verkeerds. Verbijsterend.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:02 schreef Morwen het volgende:
't Is gewoon een dominante klootzak.quote:
Beetje veel overbelicht misschien ??quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mooie cap, zonder permissie ff b/w gemaakt
[afbeelding]
Hij ontneemt haar alle lol, zeker vanavond. Het gaat nu weer eens over hem, egoistisch pleurisventje. En die schuld zal hij nooit toegeven tenzij Mich hem confronteerd Bigtime, maar dat durft ze niet. Ik ben er ook met zo 1 getrouwd alleen ben ik ietsje anders dan Michquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Volgens mij voelt hij dat wel aan, maar is hij te trots om schuld op zich te nemen.
Nee, SEMIH GVD!!!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:03 schreef Kinga het volgende:
JANINE GVD!!!
Waaromquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
zonder permissie ff b/w gemaakt
[afbeelding]
wat makt het uit als IEDEREEN het doet?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:05 schreef Tammm het volgende:
Ik vind Semih gelijk hebben. Het is gewoon goedkoop om in je stringetje het zwembad in te springen.
Een stukje bil, wat ergquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:05 schreef Tammm het volgende:
Ik vind Semih gelijk hebben. Het is gewoon goedkoop om in je stringetje het zwembad in te springen.
Voor Rob !quote:
monique wilde dat Janine ze keurdequote:Op zaterdag 30 september 2006 01:04 schreef KonnieKipke het volgende:
janine keurt de uiers van monique...
Het is verbijsterend. En het gaat toch uit. Maar zijn volgende vriendin zal zéker weer zo onderdanig zijn. En ik vrees dat de nieuwe vriend van Micheline weer zo dominant zal zijn. Maar er is hoop, ze is pas 20...quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij ontneemt haar alle lol, zeker vanavond. Het gaat nu weer eens over hem, egoistisch pleurisventje. En die schuld zal hij nooit toegeven tenzij Mich hem confronteerd Bigtime, maar dat durft ze niet. Ik ben er ook met zo 1 getrouwd alleen ben ik ietsje anders dan Mich![]()
Ach, die vent moet gewoon niet zo dramatisch doen. Ze doet toch verder niets?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:05 schreef Tammm het volgende:
Ja en? Je hebt toch ook nog je eigenwaarde en zelfrespect? Omdat iedereen zich goedkoop neerzet hoeft toch niet te bekenen dat jij dat moet doen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wat makt het uit als IEDEREEN het doet?
Ja.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Jaaa, die had je wel in haar stringetje willen zien he?![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Janine over Semih: ''Lik mijn zwarte dikke reet''![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |