totaal NIET onzinnig. dat getrol is onzinnig.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:44 schreef Sethje het volgende:
Precies. Geen zin in de zoveelste onzinnige discussie over dat onderwerp
quote:Ten Cate wil af van imago dat Ajax met strijd te verslaan is
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax.nl
Henk ten Cate liet weten dat hij een heel strijdlustig Ajax verwacht zondag tegen FC Utrecht. Hij vindt dat het tijd eens dat het verhaal uit de wereld gaat dat Ajax gemakkelijk te verslaan is als je maar voldoende fysiek en strijd in de wedstrijd brengt. "Het komt uit de groep zelf, ze willen winnen en de wedstrijd leeft sterk in dit team. Iemand heeft het artikel met de aanvoerder van FC Utrecht op de kleedkamerdeur gehangen. Ik zal verder maar niet op dat artikel reageren, maar misschien hebben wij zondag de fysieke strijd ook hoger in het vaandel staan. We gaan ons zeker niet als makke lammeren naar de slachtbank laten leiden. Het verhaal moet uit de wereld geholpen worden dat als je een Ajacied een flinke schop geeft, hij uit de wedstrijd is."
Ajax Netwerk
"Bij Utrecht spelen altijd fysiek sterke voetballers, dat zit in de clubcultuur. We weten wat ons te wachten staat. Niet dat we onze eigen speelstijl geweld gaan aandoen, want ook bij Utrecht zullen we vooruit voetballen. We zijn echter nog niet zover dat we alle duels kunnen ontlopen, dus zullen we ook strijd moeten leveren. Ik heb het al vaker gezegd: pas als je minstens zo hard werkt als je tegenstander, zal de kwaliteit de doorslag geven."
Dat er verschil in beleving is tussen Noord en Zuid is bekend en duidelijk. Ik ben gewoon benieuwd naar de contacten en het eventuele overleg tussen deze twee groepen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:44 schreef Sethje het volgende:
Precies. Geen zin in de zoveelste onzinnige discussie over dat onderwerp
Dat ik er nu niet meer zit, heeft niks te maken met het feit dat ik er niemand ken hoor,Breda homo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:04 schreef Superheld het volgende:
Camplo, niemand kende je toch van 410? En nu ben je opeens een AFCA Ultra?![]()
410 de oude kern van 2001 t/m 2004 ongeveer zijn wel goeie. Zit nu alleen veel volk, dat er enkel zit om 410 te zijn, 410 sjaals te halen, ULTRAS shirts etc etc.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:34 schreef BoNi het volgende:
Hoe zijn eigenlijk de contacten tussen Zuid en 410?
Ik heb donderdag op Zuid gezeten en daar voelde ik echt de clubliefde, bij 410 heb ik altijd meer het idee dat het hen gaat om sfeermaken en in mindere mate om de club Ajax.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb veel respect voor het werk van 410, maar ik denk dat ze qua mentaliteit veel kunnen leren van de mannen op Zuid.
die ventjes bovenin 411 bedoel je?quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:43 schreef Camplo het volgende:
In 411 stond ook zo'n groepje irritante homo's. Beginnen ze te zingen, 410 is stil olee olee. Hahaha ga thuis voetbal kijken op de bank met je ouwe of hou je kop dicht ofzo.
Af en toe? Altijd! Doe mij maar zo'n Jan van Halst-figuur op het middenveld.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:17 schreef Vicenzo het volgende:
Zo hoort het nou. Af en toe moet je gewoon echt willen vechten voor je club.
Yep, die op die borden aant rossen waren, totaal ritmeloos.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:45 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
die ventjes bovenin 411 bedoel je?
True dat heb ik ooit tegen ehm Auxerre volgens mij meegemaakt. Gatverdamme wat een kutsfeer.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:52 schreef Simmertje het volgende:
Haha 411, officieel mijn vak. Maar wat ben ik blij dat ik er nog geen 1 wedstrijd heb gezeten. Het enige wat je hoort is gezeik op 410 en gezeik op Ajax. Maar verder zelf helemaal niks bijdragen aan de sfeer.
dat was behoorlijk lomp ja. zonder die borden zou je ze niet eens horen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
Yep, die op die borden aant rossen waren, totaal ritmeloos.
Dagjes volk
Daarom en dan tegen 410 gaan lopen zingen. Dat is echt reden genoeg ze keihard het stadion uit te rossen imho. Maargoed deed ik maar nietquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:55 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
dat was behoorlijk lomp ja. zonder die borden zou je ze niet eens horen.
Waarom heet jij bananenman?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:05 schreef Bananenman het volgende:
Waarom heb je een AFCA Ultras avatar?
Ik zat op 410, maar kan tegenwoordig niet meer. Dus pimpen is een ander verhaal. Ultra feel gaat nooit weg.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:19 schreef Simmertje het volgende:
Heb wel gehoord dat je niet zomaar met Afca ultras logo's mag pimpen hehe, maar ik ken je verder eigenlijk niet ofzo. Sta ook pas aantal wedstrijden op 409.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |