Het is dus niet een hele hechte gesloten groep waar je moeilijk bij komt? (dat is trouwesn niet bedoelt als solicitatiequote:Op zaterdag 30 september 2006 13:12 schreef Sethje het volgende:
[..]
2 Vrienden van me zaten al op 410 vorig jaar. En als je gewoon goede mentaliteit hebt dan komt het allemaal wel goed. Als je f-side boek leest, zitten ook anekdotes bij van mensen met "aparte hobbies" enzo, maar die werden net zo goed geaccepteerd omdat ze er gewoon staan als het moet.
Ik ben naar Kopenhagen gegaan terwijl ik 4 mensen kende ofzo, en nu ken ik bijna alle mensen die mee waren ongeveer, het gaat heel snel, als je er maar bent en relaxt doet en in mijn geval veel bier drinkt. Ik ben ook gewoon een gekke brabo maar ik word ook geaccepteerd, en ik ben nog steeds mezelf, ikpas me niet aan ofzo. Voor de rest zie de post van Devv hij beschrijft het wel goed denk ik.
Ik woon en studeer vanaf dit jaar in Amsterdam en ik heb eigenlijk altijd al een seizoenskaart willen hebben maar omdat ik eht eerste jaar veel weekenden terug naar Brabant gaan is het lastig. En moet eerst nog een baan vindenquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:27 schreef Sethje het volgende:
Daar ga ik geen uitspraken over doen. Iedereen krijgt een kans naar mijn weten. Wil je ook op 410 volgend jaar dan ? (dacht dat ik je hier al welleeens over had zien posten)
Je denkt toch niet dat 1000/1500 man 1 groep vormt hequote:Op zaterdag 30 september 2006 13:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is dus niet een hele hechte gesloten groep waar je moeilijk bij komt? (dat is trouwesn niet bedoelt als solicitatie)
Als het moet sta je echt wel in een grote groep. Afgelopen match weer 5 nieuwe mensen leren kennen van 410quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:34 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat 1000/1500 man 1 groep vormt he![]()
je hebt altijd groepen waarin je weer groepjes hebt etc![]()
Ja, minstens een 7 voor de vakken muziek en handvaardigheid op de middelbare schoolquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:56 schreef Erasmusch het volgende:
Wordt er ook nog gekeken naar je CV voor je wordt aangenomen bij de 410 boyz?
OK. En op welke termijn kan je doorgroeien tot capo?quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, minstens een 7 voor de vakken muziek en handvaardigheid op de middelbare school
lees je wel?quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als het moet sta je echt wel in een grote groep. Afgelopen match weer 5 nieuwe mensen leren kennen van 410. Gaat snel hoor.
Het zal vast al eerder besproken zijn, maar wat is er toch aan de hand met die jongen? Waar zou hij nou zo moe van kunnen zijn? En dat voor een vent die net de 20 is gepasseerd.quote:Bondscoach Foppe de Haan heeft Luigi Bruins opgeroepen als vervanger voor Hedwiges Maduro bij Jong Oranje. Maduro zegde af voor het duel tegen Jong Denemarken vanwege vermoeidheidsklachten.
Tja, ik vind het ook wat vreemd allemaal. Het is natuurlijk waar dat hij te vroeg al te belangrijk werd en ook te veel gespeeld heeft, maar dat hij zo vermoeid is, verbaast mij wel. Je zou haast gaan denken dat het iets mentaals zou kunnen zijn, dat hij niet lekker in zijn vel zit.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:52 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Het zal vast al eerder besproken zijn, maar wat is er toch aan de hand met die jongen? Waar zou hij nou zo moe van kunnen zijn? En dat voor een vent die net de 20 is gepasseerd.
hehe, hij is donderdag gedooptquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:26 schreef Bananenman het volgende:
En ik weet nog steeds niet wie de fok Camplo is, je doet wel blij met AFCA Ultras logo maar wie ben je nou?
Ook het eerste wat in me opkwam...quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:56 schreef Urquhart het volgende:
Heeft die niet de ziekte van Pfeiffer ofzo?
Ajax.nlquote:Huntelaar twee tot vier weken aan de kant
Amsterdam, 30 sep 2006
Klaas Jan Huntelaar is vanwege de vrijdag tijdens de training opgelopen enkelblessure twee tot vier weken uitgeschakeld.
De spits raakte vrijdagmiddag in de training voor het duel tegen FC Utrecht geblesseerd aan zijn linkerenkel. Zaterdag wees nader onderzoek uit dat Huntelaar twee tot vier weken zal zijn uitgeschakeld. De international heeft zich inmiddels afgemeld bij bondscoach Marco van Basten. Hij was geselecteerd voor de duels van het Nederlands elftal tegen Bulgarije en Albanië.
+ openbare aanklager gaat heus wel een voor onderzoek starten maandagquote:
Al stellen we helemaal geen spits op, we winnen tochquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en dan is die minimaal 2 wedstrijden geschorst en mist die de kuip![]()
niet te hopenquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Al stellen we helemaal geen spits op, we winnen toch
Schorsing loopt gewoon door hoor, ook als je geblesseerd bent. Dus die 2 wedstrijden schorsing kan hij mooi zijn blessure uitzitten, komt best uit dan. En dan isie er in de kuip gewoon bij.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
+ openbare aanklager gaat heus wel een voor onderzoek starten maandag![]()
en dan is die minimaal 2 wedstrijden geschorst en mist die de kuip![]()
Klopt, Jong RKC uit is al maanden geledenquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:32 schreef pascalheister het volgende:
ach jullie missen huntelaar toch niet, hij scoorde de laatste tijd toch niet meer
geen competitie toch?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt, Jong RKC uit is al maanden geleden
Tegen Vitesse nog 2x. Maar het gaat idd wat minder soepel dan vorig jaar, maar dat komt wel weer goedquote:
Dit seizoen maakt ie alleen geen belangrijke doelpunten, dat is het verschil met vorig jaar.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tegen Vitesse nog 2x. Maar het gaat idd wat minder soepel dan vorig jaar, maar dat komt wel weer goed
Je moet minimaal 10 danslessen sirtaci dansen hebben gehad, anders kun je niet met ze mee dansenquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:56 schreef Erasmusch het volgende:
Wordt er ook nog gekeken naar je CV voor je wordt aangenomen bij de 410 boyz?
Om de rapcultuur maar even aan te halen: you're reaching, Dirkje. Je probeert het te hard.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je moet minimaal 10 danslessen sirtaci dansen hebben gehad, anders kun je niet met ze mee dansen![]()
Wij hopeloze Feyenoorders mogen toch wel mee praten over een hopeloos supporters vak?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:05 schreef Vicenzo het volgende:
Kunnen al die hopeloze Feyenoorders niet effe opzouten of normaal mee posten.
Als Feyenoorder moet je zeker 10 cursussen hoe-verwerk-ik-teleurstellingen hebben gehadquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je moet minimaal 10 danslessen sirtaci dansen hebben gehad, anders kun je niet met ze mee dansen![]()
Ik ben nog geen enkele keer teleurgesteld geweest dit seizoen. Als de spelers er maar voor 100% voor gaan vind ik hetquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als Feyenoorder moet je zeker 10 cursussen hoe-verwerk-ik-teleurstellingen hebben gehad![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben nog geen enkele keer teleurgesteld geweest dit seizoen. Als de spelers er maar voor 100% voor gaan vind ik het![]()
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben nog geen enkele keer teleurgesteld geweest dit seizoen. Als de spelers er maar voor 100% voor gaan vind ik het![]()
Ik ben teleurgesteld in het bestuur, niet in Feyenoord (spelers en supporters)quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:09 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Je bent niet teleurgesteld in dit Feyenoord?
Dirkje toch.
Beter beginnen jullie een boks club want voetballen kunnen jullie niet. Ik hoop dat de NOS niks meer live uitzend van Feyenoord dit seizoen. Echt niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
110% vechten voor het Feyenoordshirt vind ik best!
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:17 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Beter beginnen jullie een boks club want voetballen kunnen jullie niet. Ik hoop dat de NOS niks meer live uitzend van Feyenoord dit seizoen. Echt niet om aan te zien.
Komt ie daar weer mee. Je bent meteen gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Met deze uitspraak bevestig je meteen dat je geen echte suppoter van je club bent. Want waarom zat jij rond die tijd niet in je eigen stadion?
Omdat het een oefenwedstrijd was tegen een of ander ploegje uit Noorwegen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Met deze uitspraak bevestig je meteen dat je geen echte suppoter van je club bent. Want waarom zat jij rond die tijd niet in je eigen stadion?
totaal NIET onzinnig. dat getrol is onzinnig.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:44 schreef Sethje het volgende:
Precies. Geen zin in de zoveelste onzinnige discussie over dat onderwerp
quote:Ten Cate wil af van imago dat Ajax met strijd te verslaan is
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax.nl
Henk ten Cate liet weten dat hij een heel strijdlustig Ajax verwacht zondag tegen FC Utrecht. Hij vindt dat het tijd eens dat het verhaal uit de wereld gaat dat Ajax gemakkelijk te verslaan is als je maar voldoende fysiek en strijd in de wedstrijd brengt. "Het komt uit de groep zelf, ze willen winnen en de wedstrijd leeft sterk in dit team. Iemand heeft het artikel met de aanvoerder van FC Utrecht op de kleedkamerdeur gehangen. Ik zal verder maar niet op dat artikel reageren, maar misschien hebben wij zondag de fysieke strijd ook hoger in het vaandel staan. We gaan ons zeker niet als makke lammeren naar de slachtbank laten leiden. Het verhaal moet uit de wereld geholpen worden dat als je een Ajacied een flinke schop geeft, hij uit de wedstrijd is."
Ajax Netwerk
"Bij Utrecht spelen altijd fysiek sterke voetballers, dat zit in de clubcultuur. We weten wat ons te wachten staat. Niet dat we onze eigen speelstijl geweld gaan aandoen, want ook bij Utrecht zullen we vooruit voetballen. We zijn echter nog niet zover dat we alle duels kunnen ontlopen, dus zullen we ook strijd moeten leveren. Ik heb het al vaker gezegd: pas als je minstens zo hard werkt als je tegenstander, zal de kwaliteit de doorslag geven."
Dat er verschil in beleving is tussen Noord en Zuid is bekend en duidelijk. Ik ben gewoon benieuwd naar de contacten en het eventuele overleg tussen deze twee groepen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:44 schreef Sethje het volgende:
Precies. Geen zin in de zoveelste onzinnige discussie over dat onderwerp
Dat ik er nu niet meer zit, heeft niks te maken met het feit dat ik er niemand ken hoor,Breda homo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:04 schreef Superheld het volgende:
Camplo, niemand kende je toch van 410? En nu ben je opeens een AFCA Ultra?![]()
410 de oude kern van 2001 t/m 2004 ongeveer zijn wel goeie. Zit nu alleen veel volk, dat er enkel zit om 410 te zijn, 410 sjaals te halen, ULTRAS shirts etc etc.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:34 schreef BoNi het volgende:
Hoe zijn eigenlijk de contacten tussen Zuid en 410?
Ik heb donderdag op Zuid gezeten en daar voelde ik echt de clubliefde, bij 410 heb ik altijd meer het idee dat het hen gaat om sfeermaken en in mindere mate om de club Ajax.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb veel respect voor het werk van 410, maar ik denk dat ze qua mentaliteit veel kunnen leren van de mannen op Zuid.
die ventjes bovenin 411 bedoel je?quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:43 schreef Camplo het volgende:
In 411 stond ook zo'n groepje irritante homo's. Beginnen ze te zingen, 410 is stil olee olee. Hahaha ga thuis voetbal kijken op de bank met je ouwe of hou je kop dicht ofzo.
Af en toe? Altijd! Doe mij maar zo'n Jan van Halst-figuur op het middenveld.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:17 schreef Vicenzo het volgende:
Zo hoort het nou. Af en toe moet je gewoon echt willen vechten voor je club.
Yep, die op die borden aant rossen waren, totaal ritmeloos.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:45 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
die ventjes bovenin 411 bedoel je?
True dat heb ik ooit tegen ehm Auxerre volgens mij meegemaakt. Gatverdamme wat een kutsfeer.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:52 schreef Simmertje het volgende:
Haha 411, officieel mijn vak. Maar wat ben ik blij dat ik er nog geen 1 wedstrijd heb gezeten. Het enige wat je hoort is gezeik op 410 en gezeik op Ajax. Maar verder zelf helemaal niks bijdragen aan de sfeer.
dat was behoorlijk lomp ja. zonder die borden zou je ze niet eens horen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
Yep, die op die borden aant rossen waren, totaal ritmeloos.
Dagjes volk
Daarom en dan tegen 410 gaan lopen zingen. Dat is echt reden genoeg ze keihard het stadion uit te rossen imho. Maargoed deed ik maar nietquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:55 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
dat was behoorlijk lomp ja. zonder die borden zou je ze niet eens horen.
Waarom heet jij bananenman?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:05 schreef Bananenman het volgende:
Waarom heb je een AFCA Ultras avatar?
Ik zat op 410, maar kan tegenwoordig niet meer. Dus pimpen is een ander verhaal. Ultra feel gaat nooit weg.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:19 schreef Simmertje het volgende:
Heb wel gehoord dat je niet zomaar met Afca ultras logo's mag pimpen hehe, maar ik ken je verder eigenlijk niet ofzo. Sta ook pas aantal wedstrijden op 409.
Neen, lastige situatie op school gehad, en KMA, dus heb geen vrijheid genoeg zomaar weg te gaan. Not allowed dus kan je er niet altijd heen. Lees half jaar sowieso niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:49 schreef Erasmusch het volgende:
Jij wordt natuurlijk ook een jaartje ouder.
3 met seizoenskaart, toen 2 jaar met supp cc, en nu niet meerquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:55 schreef Erasmusch het volgende:
Hoeveel jaar heb je tussen de boyz van 410 gestaan dan?
haha lol, morgen lastige wedstrijd voor ajax, als wij winnen en ajax verliest op 2 punten.. en dan nog feyenoord-ajax bijna...quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:17 schreef Jasza het volgende:
Zuid haat 410 op sommige manieren wel, ze vinden het allemaal boeren+ ze gaan zelfs dansjes doen als je met 0-2 achterstaat tegen Kopenhagen. Toevallig zaten er van die types in de metro woensdag die het daarover hadden, toen ze hoorde dat wij op 410 gingen en dat ik bijv uit Amsterdam kom werden ze helemaal gek zowat
...dan gaat Feyenoord wel even over Ajax heen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
haha lol, morgen lastige wedstrijd voor ajax, als wij winnen en ajax verliest op 2 punten.. en dan nog feyenoord-ajax bijna...
Zou zomaar kunnen..quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:33 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
...dan gaat Feyenoord wel even over Ajax heen?
Nee, ik ga het staks lezen maar ik heb het niet zo op Ten Cate.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:18 schreef koningdavid het volgende:
Heeft iemand trouwens het interview met Ten Cate in de VI gelezen?
Best een goed stuk, en leerzaam.
Ik heb altijd het idee dat het Zuid vs 410 verhaal wel een beetje wordt overdreven. Het is veel minder erg dan er over wordt gedaan. Dacht dat --HOOLIE-- ook ooit heeft verteld dat Zuid de acties van 410 super vind.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:17 schreef Jasza het volgende:
Zuid haat 410 op sommige manieren wel, ze vinden het allemaal boeren+ ze gaan zelfs dansjes doen als je met 0-2 achterstaat tegen Kopenhagen. Toevallig zaten er van die types in de metro woensdag die het daarover hadden, toen ze hoorde dat wij op 410 gingen en dat ik bijv uit Amsterdam kom werden ze helemaal gek zowat
Ja het is maar wat je wil, ik kom van TIlburg, ook kkduur dus maar heb het er wel voor over. (hehe en dat bak-verhaal kan iedereen over komen;) maar blijft kut.)quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:58 schreef Camplo het volgende:
[..]
3 met seizoenskaart, toen 2 jaar met supp cc, en nu niet meer
(supp cc= 411 of 409 kopen, of 410 kaarten regelen en gewoon overlopen).
Ik stond er overigens vanwege de lage prijs in begin
Moet vanuit omgeving Eindhoven komen weetjewel.
17.70 retourtje per keer tikt aan. Los van uitwedstrijden met die tering combi.
quote:Reading reportedly dispatched scouts to observe Rennes' clash with St Etienne last weekend.
It remains unknown who Steve Coppell's men were sent to watch, although the club have been previously linked with John Mensah.
The Royals were keen to bring the Ghana international to The Madejski in August, but the newly-promoted outfit failed to secure the 23-year-old's services.
Although Rennes rejected Reading's bid last August, Coppell's side may be ready to test their resolve with a fresh bid in the transfer window.
Ajax and Bayern Munich also dispatched scouts to Stade de la Route-de-Lorient, although, again, the subject of their interest remains unknown.
bron: Skysports
Zieltjequote:Op zaterdag 30 september 2006 21:40 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat ik er nu niet meer zit, heeft niks te maken met het feit dat ik er niemand ken hoor,Breda homo.
Over Zuid als groep spreken slaat nergens op, want het gaat altijd om individuen. De een vindt het prachtig, de ander vindt het niks. Net als op 410 zelf.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:17 schreef Jasza het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |