Ik heb ook geen tips voor je. Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem....quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:40 schreef Neuk het volgende:
Iemand tips om te slapen? Ik denk dat ik een grote mokerhamer naast mijn bed ga leggen. Onrustige benen, niet kunnen draaien, een te log lijf en pijnlijke bekken en schaambot maken me echt kapot, hierzo!
Ik slaap 2, hooguit 3 uurtjes per nacht en dat al weken lang. Overdag probeer ik dat bij te slapen wat heel af en toe een beetje lukt en dan zit ik op max. 6 uur slaap.
Vannacht ben ik uit frustratie op de bank gaan liggen, daar heb ik toch nog effe 2 uurtjes slaap meegepikt. Hondje en poesje derbijWat zijn ze ook lief. Ik was alleen niet van plan dat elke nacht/ochtend te doen. Tips?
![]()
Ik weet niet of elk zkh hetzelfde beleid heeft maar bij ons is het: liever niet, vanwege de vele bijwerkingen van het medicijn.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Linda, mooi om je verhaal te lezen, kreeg de tranen in mijn ogen toen je beschreef dat je een nieuwe liefde hebt!!! Geweldig.....
Hopelijk is die stuwing snel voorbij zeg!
(ik dacht dat ze in het ziekenhuis pilletjes gaven als je geen borstvoeding geeft, zodat je geen stuwing krijgt...weg hoop???)
Ja, ik kreeg na de erkenning een stapel papieren mee, die ik na de geboorte mee moet nemen naar de rechtbank om het gezag aan te vragen. Misschien dat dat verschilt per gemeente.quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:22 schreef PM-girl het volgende:
Webcrowler,moet je echt naar de rechtbank toe? Wij kunnen hier (na erkenning van de ongeboren vrucht- wat een term- bij de gemeente) via de post het gezag regelen bij de rechtbank.
Overigens, als je in het zkh bevalt in een andere gemeente, wordt dat toch de officiele geboorteplaats van het kindje? Iemand zei pas tegen me dat dat niet meer zo was tegenwoordig? Maar volgens mij wel.
Ik doel meer op de opmerking die ik al eerder eens kreeg toen ik aangaf geen bv te willen geven: 'ik snap niet dat iemand er voor kiest om niet het beste aan haar kind te willen geven'. Geen idee in welk topic dat was... Verder was ik idd chagrijnig gisteren, vooral over het gebrek aan informatie en de tegenstrijdige adviezen, (niet per se hier) en wist ik niet of het bv topic een goede plek is om te praten over hoe te voorkomen dat er bv komt. No offence, helemaal niet, want ik heb van 'jullie' een heel wat hogere pet op dan van veel 'deskundigen' als CB en verpleging enzo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:16 schreef nebelung het volgende:
Sorry Linda, even hoor: Je hebt geen discussie gehad in het bv-topic. Je hebt een tijdje geleden in het flesvoedingstopic een vraag gesteld over dostinex en afbinden van je borsten om stuwing tegen te gaan. Je hebt gewoon antwoord gekregen dat beiden af te raden waren. Dat er zich daarna een discussie ontspon over fles vs borst, dat kan gewoon gebeuren he, op een discussieforum. Ik vind het gewoon ronduit vervelend dat je zo'n steek naar het bv-topic geeft (waar die discussie dus niet eens plaats vond en dat terwijl de mensen daar zonder voorbehoud gewoon goed geholpen worden.)
Je kan erg naar worden van stuwing, logisch dat je chagerijnig was, maar ik wilde het toch even zeggen.
Gelukkig!quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:32 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ik doel meer op de opmerking die ik al eerder eens kreeg toen ik aangaf geen bv te willen geven: 'ik snap niet dat iemand er voor kiest om niet het beste aan haar kind te willen geven'. Geen idee in welk topic dat was... Verder was ik idd chagrijnig gisteren, vooral over het gebrek aan informatie en de tegenstrijdige adviezen, (niet per se hier) en wist ik niet of het bv topic een goede plek is om te praten over hoe te voorkomen dat er bv komt. No offence, helemaal niet, want ik heb van 'jullie' een heel wat hogere pet op dan van veel 'deskundigen' als CB en verpleging enzo.
![]()
Neen, maar bij ieder krampje of steekje krijg ik schrik van wel...quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
wat dan BM, of is het begonnen???
neeeej hoor, straks is jequote:Op zaterdag 30 september 2006 17:28 schreef Bass-Miss het volgende:
Het kan ook gewoon nog twee weken duren tenslotte...
tja vond ik ook....soms verwacht je het niet en dan knalt ie het er ineens uit Lief!quote:
dacht eerst: streepjes? waar hebben ze het over, maar striae natuurlijk....lijkt me ook erg jammer als je het krijgt, en helemaal op het eind, als je denkt streeploos over de finish te gaan....quote:Neuk, balen zeg! Ik heb het ook niet 'gehaald' zonder streepjes...
pfff als dat dan ook nog door je heen gaat... scary hoor, maar je was niet helemaal weg toch? niet dat het dan niet eng is hoor, maar dan weet je in ieder geval dat je nog leeft....quote:(doodgaan dus)
Ik ben gewoon een hele trut wat betreft mijn huid. Ook wel omdat ik tattoos zo onwijs mooi vind en dat echt bij me past.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:[..]
dacht eerst: streepjes? waar hebben ze het over, maar striae natuurlijk....lijkt me ook erg jammer als je het krijgt, en helemaal op het eind, als je denkt streeploos over de finish te gaan....
Las trouwens dat het zelfs na de bevalling nog kan ontstaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |