abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42256775
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 09:40 schreef Neuk het volgende:
Iemand tips om te slapen? Ik denk dat ik een grote mokerhamer naast mijn bed ga leggen. Onrustige benen, niet kunnen draaien, een te log lijf en pijnlijke bekken en schaambot maken me echt kapot, hierzo!
Ik slaap 2, hooguit 3 uurtjes per nacht en dat al weken lang. Overdag probeer ik dat bij te slapen wat heel af en toe een beetje lukt en dan zit ik op max. 6 uur slaap.
Vannacht ben ik uit frustratie op de bank gaan liggen, daar heb ik toch nog effe 2 uurtjes slaap meegepikt. Hondje en poesje derbij Wat zijn ze ook lief. Ik was alleen niet van plan dat elke nacht/ochtend te doen. Tips?
Ik heb ook geen tips voor je. Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem.... Vannacht van kwart voor 3 tot 5 uur wakker geweest.. ben ook maar achter de pc gaan zitten. Ik heb ook zo een zeer bekken en schaambot. Maar ja.... tis niet anders en ik ga me ook niet druk om maken, anders slaap ik helemaal niet.
pi_42256789
Webcrowler welkom!
pi_42256799
Hoi!
Hadden jullie al door dat ik gisteren chagrijnig was van die rotborsten? Sorry! Mijn man had het gisteren ook al wat moeilijk met twee huilende vrouwen in huis
Het gaat al een stuk beter, hele hemd was wel geel van de colostrum. De vk kwam vanochtend en die zei: vooral niet met warm water erop, als het niet heel erg nodig is, want het stimuleert. Eventueel koude compressen, maar vooral: afwachten. Dag 4 is de stuwing het ergst (gisteren dus) en nu wordt het dus minder.*O*
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 10:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Linda, mooi om je verhaal te lezen, kreeg de tranen in mijn ogen toen je beschreef dat je een nieuwe liefde hebt!!! Geweldig.....

Hopelijk is die stuwing snel voorbij zeg!
(ik dacht dat ze in het ziekenhuis pilletjes gaven als je geen borstvoeding geeft, zodat je geen stuwing krijgt...weg hoop???)
Ik weet niet of elk zkh hetzelfde beleid heeft maar bij ons is het: liever niet, vanwege de vele bijwerkingen van het medicijn.
Vannacht Eva bij ons gehad, slapend op het aankleedkussen. Het ging goed! 2 keer gevoed, en zo weer in slaap.

PM Girl: als je gek wordt van het gekraak: de Hema heeft voor 14,95 een waterdichte molton. Misschien is het de moeite niet meer, maar daarna kun je het voor bedplassertjes gebruiken

en nu ga ik maar verhuizen naar het babietjestopic denk ik! Hopelijk volgen PM en Snoopy snel! En de rest natuurlijk ook, maar dan iets minder snel..

[ Bericht 4% gewijzigd door linda856763 op 30-09-2006 14:03:55 ]
Eva
pi_42256946
Zat net met in de auto, net boodschappen gehaald.
Laatste tijd veel gemopper op elkaar, niet gezellig
Komt het liedje van I.O.S op de radio, zegt ie:
Luister hier maar eens goed naar, dit verwoord precies wat ik je wil zeggen:

Er is altijd wel iemand die meer aan je denkt
altijd wel iemand voor wie je de hele wereld bent
er is vast wel een man vast wel een vrouw
die beter luistert dan ik en die alles zou doen voor jou

Maar als het moet
weet je dan niet dat ik naast je sta
weet je dan niet dat ik alles voor je achterlaat
en met jou verder ga

enz enz enz

Pffff wat lief zeg!!! Tears in my eyes.....

Hij zegt niet zo vaak wat hij voelt, dus dit is echt wel geweldig.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_42256994
Sorry Linda, even hoor: Je hebt geen discussie gehad in het bv-topic. Je hebt een tijdje geleden in het flesvoedingstopic een vraag gesteld over dostinex en afbinden van je borsten om stuwing tegen te gaan. Je hebt gewoon antwoord gekregen dat beiden af te raden waren. Dat er zich daarna een discussie ontspon over fles vs borst, dat kan gewoon gebeuren he, op een discussieforum. Ik vind het gewoon ronduit vervelend dat je zo'n steek naar het bv-topic geeft (waar die discussie dus niet eens plaats vond en dat terwijl de mensen daar zonder voorbehoud gewoon goed geholpen worden.)

Je kan erg naar worden van stuwing, logisch dat je chagerijnig was, maar ik wilde het toch even zeggen.
Variety is the spice of life
pi_42257052
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 12:22 schreef PM-girl het volgende:
Webcrowler,moet je echt naar de rechtbank toe? Wij kunnen hier (na erkenning van de ongeboren vrucht- wat een term- bij de gemeente) via de post het gezag regelen bij de rechtbank.

Overigens, als je in het zkh bevalt in een andere gemeente, wordt dat toch de officiele geboorteplaats van het kindje? Iemand zei pas tegen me dat dat niet meer zo was tegenwoordig? Maar volgens mij wel.
Ja, ik kreeg na de erkenning een stapel papieren mee, die ik na de geboorte mee moet nemen naar de rechtbank om het gezag aan te vragen. Misschien dat dat verschilt per gemeente.

En als je in Haarlem woont, en je bevalt in het zkh in Amsterdam, dan is Amsterdam de officiele geboorteplaats van het kind. Dus jij heb gelijk
pi_42257169
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:16 schreef nebelung het volgende:
Sorry Linda, even hoor: Je hebt geen discussie gehad in het bv-topic. Je hebt een tijdje geleden in het flesvoedingstopic een vraag gesteld over dostinex en afbinden van je borsten om stuwing tegen te gaan. Je hebt gewoon antwoord gekregen dat beiden af te raden waren. Dat er zich daarna een discussie ontspon over fles vs borst, dat kan gewoon gebeuren he, op een discussieforum. Ik vind het gewoon ronduit vervelend dat je zo'n steek naar het bv-topic geeft (waar die discussie dus niet eens plaats vond en dat terwijl de mensen daar zonder voorbehoud gewoon goed geholpen worden.)

Je kan erg naar worden van stuwing, logisch dat je chagerijnig was, maar ik wilde het toch even zeggen.
Ik doel meer op de opmerking die ik al eerder eens kreeg toen ik aangaf geen bv te willen geven: 'ik snap niet dat iemand er voor kiest om niet het beste aan haar kind te willen geven'. Geen idee in welk topic dat was... Verder was ik idd chagrijnig gisteren, vooral over het gebrek aan informatie en de tegenstrijdige adviezen, (niet per se hier) en wist ik niet of het bv topic een goede plek is om te praten over hoe te voorkomen dat er bv komt. No offence, helemaal niet, want ik heb van 'jullie' een heel wat hogere pet op dan van veel 'deskundigen' als CB en verpleging enzo.
Eva
  zaterdag 30 september 2006 @ 13:52:04 #83
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42257396
Linda,hoop je snel te kunnen volgen naar het babytjestopic!! Maar dat zal niet dit weekend worden, gok ik zo... Hoewel, net 'even' boodschappen gedaan met mijn moeder, tjee, dat duurde lang! Dus wie weet brengt het iets op gang?
Enne, je moet nog even je banner aanpassen natuurlijk he!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_42257482
Zegt niks PM..
Ik heb nog een hele discussie met gehad maandagmiddag tijdens de lunch, over opwekken van bevallingen of niet, of toch geplande ks, omdat hij echt niet zo lang kon/wilde wachten. Was helemaal niet leuk. En 3 uur later begon het...vanuit het niets.

En de banner is gewijzigd!

[ Bericht 6% gewijzigd door linda856763 op 30-09-2006 14:03:04 ]
Eva
pi_42257591
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:32 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Ik doel meer op de opmerking die ik al eerder eens kreeg toen ik aangaf geen bv te willen geven: 'ik snap niet dat iemand er voor kiest om niet het beste aan haar kind te willen geven'. Geen idee in welk topic dat was... Verder was ik idd chagrijnig gisteren, vooral over het gebrek aan informatie en de tegenstrijdige adviezen, (niet per se hier) en wist ik niet of het bv topic een goede plek is om te praten over hoe te voorkomen dat er bv komt. No offence, helemaal niet, want ik heb van 'jullie' een heel wat hogere pet op dan van veel 'deskundigen' als CB en verpleging enzo.
Gelukkig!
En fijn dat je relaxed reageert, want ik had er natuurlijk alweer spijt van dat ik je, pasbevallen, lastig viel met zo'n futiliteit eigenlijk
Variety is the spice of life
  zaterdag 30 september 2006 @ 15:00:35 #86
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42258178
huh..
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  zaterdag 30 september 2006 @ 15:15:29 #87
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42258371
Mijn eerste kleine streepje is een feit
Iedere golf van de zee,
pi_42258505
Webcrowler welkom hier

Geen septemberbeebjes meer hier? Naja op naar oktober beebjes dan

Balen Neuk, ik zit ook te wachten tot ze bij mij verschijnen.
pi_42258737
* rekt zich eens lekker uit, na dutje en hele lange douche, die uiteindelijk echt wel koud werd

Linda fijn dat je nu minder chagij bent, ach hoort erbij..

Neuk goed soepel houden en straks zie je er niets meer van.... je voelt ze alleen wel nog

Karin wat een geweldige vent. Als je het niet zeggen kan....zing het dan en anders laat je het iemand anders voor je doen....

Ik ga denk ik even mijn prinsesje halen en dan boodschapjes doen. Samen papa halen is nog gezelliger....
pi_42260372
Pfff, nog 10 uur voor mijn lief terug is. Begint op mn zenuwen te werken...
pi_42260524
wat dan BM, of is het begonnen???
pi_42260683
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
wat dan BM, of is het begonnen???
Neen, maar bij ieder krampje of steekje krijg ik schrik van wel...
Het valt me zwaarder dan ik dacht dat hij zover weg is, want je weet maar nooit.
Ach, ik ben gewoon een seut.
pi_42260737
het lijkt mij ook irritant hoor, het voelt een beetje als de kat op het spek binden zeker

Komt wel goed hoor, hij is er straks zo weer!
pi_42260748
Karin, wat een lief lied
Neuk, balen zeg! Ik heb het ook niet 'gehaald' zonder streepjes...
En Chacama, je klinkt opgewekt, fijn dat het wat beter gaat!

Het was best heftig hoor, die keizersnee, maar ik ben er niet erg van overstuur ofzo. Ik heb tegen gezegd dat ik wel erg bang ben geweest dat ik niet meer terug zou komen. (doodgaan dus ) en we hebben er goed over gepraat. En wat er gebeurde was eigenlijk heel normaal, ik heb alleen nog nooit een verdoving of lachgas toegediend gekregen, dus ik verwachtte dat niet (misschien hadden ze dat nog even moeten zeggen, dat ik weg kon raken..)
Ik heb net even de foto's van de ks goed bekeken, en het was wel heftig eigenlijk... Maar ook mooi.!
Eva
pi_42260815
En moest ik hem gevraagd hebben om thuis te blijven zou ik me vast zo stom gevoeld hebben omdat er toch niets gebeurde. Het kan ook gewoon nog twee weken duren tenslotte...
pi_42260899
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:28 schreef Bass-Miss het volgende:
Het kan ook gewoon nog twee weken duren tenslotte...
neeeej hoor, straks is je er weer, en dan komt beebje eraan, die wacht gewoon rustig tot papa er is....
pi_42261056
Het is niet voor niets dat de meeste bevallingen 's avonds of 's nachts beginnen, als je lekker tot rust bent gekomen, en manlief thuis is...
Eva
pi_42261086
Ja, heb ik ook aan zitten denken. Het is te hopen.
Hij heeft net gebeld dat hij meteen naar huis komt als ze daar gedaan hebben.
pi_42261110
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:26 schreef linda856763 het volgende:
Karin, wat een lief lied
tja vond ik ook....soms verwacht je het niet en dan knalt ie het er ineens uit Lief!
quote:
Neuk, balen zeg! Ik heb het ook niet 'gehaald' zonder streepjes...
dacht eerst: streepjes? waar hebben ze het over, maar striae natuurlijk....lijkt me ook erg jammer als je het krijgt, en helemaal op het eind, als je denkt streeploos over de finish te gaan....
Las trouwens dat het zelfs na de bevalling nog kan ontstaan...
quote:
(doodgaan dus )
pfff als dat dan ook nog door je heen gaat... scary hoor, maar je was niet helemaal weg toch? niet dat het dan niet eng is hoor, maar dan weet je in ieder geval dat je nog leeft....
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:14:47 #100
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42261858
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:[..]

dacht eerst: streepjes? waar hebben ze het over, maar striae natuurlijk....lijkt me ook erg jammer als je het krijgt, en helemaal op het eind, als je denkt streeploos over de finish te gaan....
Las trouwens dat het zelfs na de bevalling nog kan ontstaan...
Ik ben gewoon een hele trut wat betreft mijn huid. Ook wel omdat ik tattoos zo onwijs mooi vind en dat echt bij me past.
Het zijn nu 1-2 heel kleine streepjes schuin onder mijn navel. Moet ik er nu meer gaan verwachten? Zou het komen doordat ie indaalt en het gewicht daar meer op komt te drukken? Misschien helpt zo'n buikband dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Neuk op 30-09-2006 18:19:57 ]
Iedere golf van de zee,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')