zolang je niet via het spoorwegmuseum hooeft valt het nog meequote:Op vrijdag 29 september 2006 09:06 schreef Bluezz het volgende:
Boezz![]()
Ik heb vanochtend van Bloemendaal, amsterdamcentraal, naardenbussemweesphilversumsportpark etc etc omgereist, om toch in Utreg aan te komen![]()
Bravooooooo NS
Tja, euh,...mag ik ook een keerquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:40 schreef rubbereend het volgende:oi
Feli Noca & Clauwdie posts van Clauw vannacht
tis dat de letters nog goed stonden
ja, je moet het vaker doen, jij moet dronken op de meetquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tja, euh,...mag ik ook een keer
jawel, poepen moetquote:
Da's dus een medicijn voor 'vrouwen'quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:05 schreef golfer het volgende:
Nieuwe pijnstiller (paardenmiddel) van de huisarts gekregen
Je hebt ook mannelijke paarden, hoor.quote:
ja, laat ik ook eens naar huis gaanquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:11 schreef FrankyMcG het volgende:
In Groningen staat een huis....Proficiat beide!
Nee, ik heb nee gezegd. Ik kan wel 2 dagen rust gebruiken op dit moment.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:07 schreef pascalheister het volgende:
niet eens werken morgen bos?
Bamboleo
Same herequote:Op vrijdag 29 september 2006 18:57 schreef borisz het volgende:
net lekker gekookt, Spagetti met een simpele tomatengehaktsaus![]()
voetbal?quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:21 schreef Noca het volgende:
Avond!
Morgen lekker slopen
Komt er nog wat leuks op tv vanavond?
Haha, ow ja. De vrijdagavond wedstrijd. Die maken meestal niet al teveel indruk blijkt wel weer.quote:
Omdat ik tegen drugs benquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:21 schreef Superheld het volgende:
Waarom is dit eigenlijk geen coffeeshop?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Haha, ow ja. De vrijdagavond wedstrijd. Die maken meestal niet al teveel indruk blijkt wel weer.
En alcohol is geen drug omdat?quote:
Het is wel verslavend, maar het ligt iets anders dan softdrugs.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:29 schreef Superheld het volgende:
[..]
En alcohol is geen drug omdat?
ik heb er niks tegen zolang het niet verkeerd en overdreven wordt gebruikt, hetzelfde met alcoholquote:
Persoonlijke redenen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:33 schreef Superheld het volgende:
Waarom ben je tegen een blowtje dan?
Enige nadeel van blowen is dat het ranzig stinkt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb er niks tegen zolang het niet verkeerd en overdreven wordt gebruikt, hetzelfde met alcohol![]()
Ik gebruik zelf geen drugs, maar alcohol is heus niet beter dan softdrugs!quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is wel verslavend, maar het ligt iets anders dan softdrugs.
Het is dan ook een harddrugs...quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf geen drugs, maar alcohol is heus niet beter dan softdrugs!
dan heb ik dat nog liever dan een sigaretquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Enige nadeel van blowen is dat het ranzig stinkt.
quote:Ban Ki-Moon grootste kanshebber opvolging Annan
Dank Gollem, kom straks maar een keer een biertje halen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:40 schreef Gollemrulez het volgende:
Nog gefeliciteerd NoClau!
Tja, het moet wel wat harder worden met de justitie, maar dan wel bovenaan beginnen. Niet steeds de verkeersboetes verhogenquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Vriendin gisteren een bekeuring ontvangen van een agent, wegens een defect achterlicht. En TBS'ers laten ze vrij....
Da's appelen met peren vergelijkenquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Vriendin gisteren een bekeuring ontvangen van een agent, wegens een defect achterlicht. En TBS'ers laten ze vrij....
Ja, maar ik vind wel dat ze in dit land tegen relatief kleine vergrijpen veel zwaarder optreden dan tegen grote misdaden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:52 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Da's appelen met peren vergelijken
Ze was meer boos omdat de agent "mevrouwtje" had gezegd.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:53 schreef Eilanden het volgende:
Nou niet zo zeuren MM ... het achterlicht moet gewoon in orde zijn, en of ze tbs'ers laten gaan heeft er niets mee te maken!
Mja, maar meteen maar een boete? Wij hadden het laatst ook, zijn aangehouden met het verzoek om ons achterlicht zsm te vervangen. Dat zouden we natuurlijk doen en klaar. Meteen maar een boete geven...sja prestatie contracten he.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:53 schreef Eilanden het volgende:
Nou niet zo zeuren MM ... het achterlicht moet gewoon in orde zijn
Copy/Paste partijprogramma Groep Wildersquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
Hier in de gemeente, ze loeren op lichten, kinderen op brommers enzovoort. Dan zijn de agenten stoer en snel. Maar als je een inbraak meldt, geven ze niet thuis. Of als je verdachte dingen doorgeeft, dan moet je niet zo raar doen.
Natuurlijk, kan ook met een waarschuwing afgedaan worden en in het algemeen zal dat ook wel gebeuren. Maar dan meteen een boete vergelijken met het vrijlaten van TBS'ers is niet eens appels met peren vergelijken, maar meer fruit met zuivel vergelijken.....quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Mja, maar meteen maar een boete? Wij hadden het laatst ook, zijn aangehouden met het verzoek om ons achterlicht zsm te vervangen. Dat zouden we natuurlijk doen en klaar. Meteen maar een boete geven...sja prestatie contracten he.
Mjah, denk dat MM meer bedoelt, zoals hij hierboven al aangeeft, dat ze die zware jongens maar wat harder aanpakken ipv jan(nie) met de pet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Natuurlijk, kan ook met een waarschuwing afgedaan worden en in het algemeen zal dat ook wel gebeuren. Maar dan meteen een boete vergelijken met het vrijlaten van TBS'ers is niet eens appels met peren vergelijken, maar meer fruit met zuivel vergelijken.....
Weet je wel niet hoe veel volkswagens er rondrijden met mankementen aan de verlichting?!quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Natuurlijk, maar dat is meer iets algemeens en heeft niets met een achterlicht te makenquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Mjah, denk dat MM meer bedoelt, zoals hij hierboven al aangeeft, dat ze die zware jongens maar wat harder aanpakken ipv jan(nie) met de pet.
Het was zelfs haar fiets.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe veel volkswagens er rondrijden met mankementen aan de verlichting?!
(Haalt het nog niet bij de Franse bakken trouwens, vooral peugeot en citroen zijn dramatisch mbt verlichting)
Okee. Laat ik het zo zeggen: de doorsnee agent is laf.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat is meer iets algemeens en heeft niets met een achterlicht te maken
En Clau kan jou ook niet entertainen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:02 schreef Noca het volgende:
Pfff verveel me...en dan komt er ook nog zo'n vrijdagavond wedstrijd opJippie.
Hoop dat het deze week wel wat is.
Dus is ze nog goed weggekomen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het was zelfs haar fiets.
En ze had geen papieren bij zich. Maar dat zag de agent dan maar door de vingers. "Voor deze keer, mevrouwtje."
Ze moeten de mensen die de identificatieplicht overtreden ook veel harder straffenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
En ze had geen papieren bij zich. Maar dat zag de agent dan maar door de vingers. "Voor deze keer, mevrouwtje."
verschil in mentaliteit, westers en groningen wereld van verschil hequote:Op vrijdag 29 september 2006 19:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Mja, maar meteen maar een boete? Wij hadden het laatst ook, zijn aangehouden met het verzoek om ons achterlicht zsm te vervangen. Dat zouden we natuurlijk doen en klaar. Meteen maar een boete geven...sja prestatie contracten he.
Clau moet ff weer redacteurtje spelenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En Clau kan jou ook niet entertainen?
Nou.... Politiebureau is achter onze woning, dus dan had ze het even kunnen gaan halen. Maar ja, dat zijn dezelfde agenten die je anders nooit ziet joh. De mond vol over de "voor iedereen aanspreekbare wijkagent" en de burger die "alle verdachte zaken moet melden." Maar ondertussen....quote:
Terwijl je schoolkids altijd leert met verlichting aan te fietsen als het donker is, te gehoorzamen aan de wet en oom agent etc.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb het in Utrecht ook nog niet vaak meegemaakt dat men echt giga-onredelijk was. Een keer eigenlijk maar, maar die boete is na een bezwaar opgestuurd te hebben ook kwijtgescholdenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
verschil in mentaliteit, westers en groningen wereld van verschil he
Dat kan prima onder een bureau.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Clau moet ff weer redacteurtje spelen
Volgens de Jeugd van Tegenwoordig is Noca vanavond een "sjembek zonder Clauw".quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En Clau kan jou ook niet entertainen?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Clau moet ff weer redacteurtje spelen
Wel zo makkelijk als je je moet melden met je stadionverbod.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou.... Politiebureau is achter onze woning
Die heeft nooit geluisterd hoor DIGGER.... Ik fiets al jaren verplicht zonder verlichting.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:06 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Terwijl je schoolkids altijd leert met verlichting aan te fietsen als het donker is, te gehoorzamen aan de wet en oom agent etc.
Volgens mij heb je een authoriteitsprobleem Methomich, die kleine kids luisteren nog wel naar je, je eigen vriendin alleen niet meer....
Bestaan er dan vriendinnen die naar de vriend luisterenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:06 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Terwijl je schoolkids altijd leert met verlichting aan te fietsen als het donker is, te gehoorzamen aan de wet en oom agent etc.
Volgens mij heb je een authoriteitsprobleem Methomich, die kleine kids luisteren nog wel naar je, je eigen vriendin alleen niet meer....
Misschien alleen als ze elegant dronken zijn????quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bestaan er dan vriendinnen die naar de vriend luisteren![]()
![]()
Gelukkig wel!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
verschil in mentaliteit, westers en groningen wereld van verschil he
Vast niet, en anders zijn ze goed gek.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
Meestal noem je ze minnaresquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
Dan zit je dus nog in de Middeleeuwenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:08 schreef methodmich het volgende:
Ik fiets al jaren verplicht zonder verlichting.
Ik gebruik wel Page.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan zit je dus nog in de Middeleeuwen
Sinds kort noemen we dat een 'doelpunt'quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:28 schreef VoreG het volgende:
in de goal geschoten
het een is een oordeel van de rechter de ander van een agent, die bekeuring is trouwens terecht want een defect achterlicht is levensgevaaarlijk!quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Ho ho ho .. zo makkelijk kom je er niet vanafquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:30 schreef golfer het volgende:
Zo, alvast een beetje vooruit staan koken voor morgenavond als mijn zwager en zijn vrouw bij ons komen eten.
Nu 2 voor 12 kijken.
Ik wilde even verduidelijken dat er in de goal werd geschoten en niet in de tribune, maar dat kon ook op die manier jaquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sinds kort noemen we dat een 'doelpunt'
Dat kan geregeld worden [s]quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Dank Gollem, kom straks maar een keer een biertje halen.
De commentator bij Palermo - West Ham wist gisteren nog te melden bij een schot van di Michele dat dat meer gevaar opleverde voor de fans hoog achter de goal dan voor de doelmanquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik wilde even verduidelijken dat er in de goal werd geschoten en niet in de tribune, maar dat kon ook op die manier ja.
Wel aardige aflevering was dat ja, ff bij BASF langs.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:33 schreef rubbereend het volgende:
de KDVW is weermaandverband
had deze aflevering nog niet gezien
Jij bent soms net Tong 2quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:33 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden [s][/s]
![]()
Potver3, ik wil een streep door t icoon, maar het lukt niet...
Unibet heeft er extra veel dit weekend, stuk of 20!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:43 schreef borisz het volgende:
dat was geen denderende freeroll op stars
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wel aardige aflevering was dat ja, ff bij BASF langs.
dr was door pokercollege een Minister Donner afscheids Freeroll toernooiquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Unibet heeft er extra veel dit weekend, stuk of 20!
Is dat een compliment?quote:
Ik post lang niet zoveel, dat scheelt een hoop. Een compliment is misschien wat teveel van het goede, ondanks dat Tong vast veel sterke punten heeft. Pas als ik met Clauwheee wordt vergeleken zie ik het als een groots complimentquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vat je het op als een compliment?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:10 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik post lang niet zoveel, dat scheelt een hoop. Een compliment is misschien wat teveel van het goede, ondanks dat Tong vast veel sterke punten heeft. Pas als ik met Clauwheee wordt vergeleken zie ik het als een groots compliment![]()
Alsof jij tijd hebt om te drinken als jij met je DVD'tjes aan het spelen bentquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ok jij mag de rest van de avond de drank betalen
onder een film kijken is een drankje wel lekker hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alsof jij tijd hebt om te drinken als jij met je DVD'tjes aan het spelen bent
Ach ze bieden me bier aan, dan wil ik best even slijmenquote:
Gollem doet alles voor een biertjequote:Op vrijdag 29 september 2006 21:13 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ach ze bieden me bier aan, dan wil ik best even slijmen![]()
Wat is verder mis met slijmen, zolang de ander er geen last van heeft...
ik ga voor To Catch a Thief met Grace Kellyquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:13 schreef StarGazer het volgende:
Ik ga Blow maar weer eens kijken nu.
Tong zou nooit ik wordt posten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:10 schreef Gollemrulez het volgende:
Pas als ik met Clauwheee wordt vergeleken zie ik het als een groots compliment![]()
Rukken. Hoezo ?quote:
Niet zo verkeerd eigenlijk, ben momenteel in Groningen. Ik meende trouwens dat jullie huis al langer rond hadden, loopt fok! weer eens achter?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:33 schreef clauwheee het volgende:
How's life Cruo?
Oei gecondoleerd.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Rondje op mijn kosten....
Vakantie van maandag a.s. moeten annuleren in verband met de crematie van Oma woensdag, maar ondertussen wel weer dezelfde reis kunnen boeken voor volgende week vrijdag...
Gaat het een beetje met jou en je ouders?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Rondje op mijn kosten....
Vakantie van maandag a.s. moeten annuleren in verband met de crematie van Oma woensdag, maar ondertussen wel weer dezelfde reis kunnen boeken voor volgende week vrijdag...
Mario doet het geweldig.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:27 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind die Been niet geweldig. Maar ja, wij zijn dan ook verwend met onze trainer, natuurlijk
Ach ja iedereen maakt toch wel eens een misstap op het gebied van spelling. Normaliter hebt ik daar minder last van.quote:
zolang dat kan, er trekt een flinke onweersbui langs de kust jullie kant op!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:57 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat nog even Pauw & Witteman kijken.
Het gaat inderdaad enorm te keer nu hier.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:59 schreef Againzender het volgende:
zolang dat kan, er trekt een flinke onweersbui langs de kust jullie kant op!
Hij haalt er het beste uitquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, de prestaties zijn uitmuntend.
Niet onvriendelijk tegen Tong doen, want ik baalde van Grun gisteren had jullie beter gegundquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:18 schreef clauwheee het volgende:
Ieks. Komt hier toch niet hè?
Prinses Gracia.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:25 schreef pascalheister het volgende:
To Catch a Thief was mooi, wat was die Grace Kelly toch ook een praaltje![]()
Ja ik ons ookquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet onvriendelijk tegen Tong doen, want ik baalde van Grun gisteren had jullie beter gegund
Na ingrid Bergman de mooistequote:Op vrijdag 29 september 2006 23:25 schreef pascalheister het volgende:
To Catch a Thief was mooi, wat was die Grace Kelly toch ook een praaltje![]()
voorlopig een typische kustbui, komt denk ik niet bij jou in de buurtquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:18 schreef clauwheee het volgende:
Ieks. Komt hier toch niet hè?
Het is ingeregendquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:59 schreef Againzender het volgende:
zolang dat kan, er trekt een flinke onweersbui langs de kust jullie kant op!
kan golfer weer gaan dweilen met zijn pijnlijke ribbenquote:
Die nieuwe pijnstiller werkt nog steeds. Vanmiddag om 16:00 uur ingenomen en nog steeds geen centje pijn.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:45 schreef Againzender het volgende:
kan golfer weer gaan dweilen met zijn pijnlijke ribben![]()
Dat is de Whiskey manquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Die nieuwe pijnstiller werkt nog steeds. Vanmiddag om 16:00 uur ingenomen en nog steeds geen centje pijn.
Nee, dat versterkt de werking alleen maar een beetje.quote:
Ja maar je viel door de drank laat dan de drank je heelmeester zijn.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat versterkt de werking alleen maar een beetje.![]()
The Magic Numbersquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:12 schreef rubbereend het volgende:
3voor12 TV nu al geweldig, the veils
quote:
aux Raus bedoel je?quote:
Ik vond het geweldigquote:
quote:
Shotgun, gericht schieten. Dan even een kruisje slaan en een biertje.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo. Daar had ik toenstraks even een minimaal momentje van stress. Klein, kort, maar toch. er was een stressmomentje. Nu weer alles onder controle.
ok.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah. Ik zal het onthouden.
Hoe heet dt wondermiddel?quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Die nieuwe pijnstiller werkt nog steeds. Vanmiddag om 16:00 uur ingenomen en nog steeds geen centje pijn.
*doet mondkapje voor*quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:53 schreef borisz het volgende:
[..]
a ik heb mijn verkoudheid aan jou doorgegeven dus
Als je in het schemerdonker fietst???quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het een is een oordeel van de rechter de ander van een agent, die bekeuring is trouwens terecht want een defect achterlicht is levensgevaaarlijk!
Jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:54 schreef maril het volgende:
Werkt fok bij jullie ook bij tijd en wijlen traag?
de liefde van Bluezzquote:
Wat een cdquote:
Die verkrachting van het nummer van Racoon?quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:52 schreef borisz het volgende:
de nieuwe plaat van ferry corsten is best wel leuk![]()
nee dat is Armin van Buurenquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die verkrachting van het nummer van Racoon?
Het heet Tramadol.quote:
Volgens mij vindt VoreG elke tegenstander in zijn poule zwaar kutquote:Op zaterdag 30 september 2006 12:56 schreef VoreG het volgende:
Afreizen naar het sportcomplex om vervolgens met het team richitng CDW te vertrekken. Wijk bij Duurstede...
geen gebreken tegengekomen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:05 schreef Noca het volgende:
Middag
Alle vloeren eruit gesloopt vandaag, maandag kan er meteen begonnen worden
Ferry Corstenquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:52 schreef borisz het volgende:
de nieuwe plaat van ferry corsten is best wel leuk![]()
Echt slopen of was het kliklaminaat?quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:05 schreef Noca het volgende:
Middag
Alle vloeren eruit gesloopt vandaag, maandag kan er meteen begonnen worden
Klikkerdeklik!quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Echt slopen of was het kliklaminaat?
Klikkerdeklik is inderdaad makkelijk!quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Klikkerdeklik!
Dat ging, op een paar plekken na, dus heel makkelijk. Op de plekken waar het niet makkelijk ging was het lekker slopen
Niet lelijk, Clau.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:52 schreef clauwheee het volgende:
Jaaaa dat komt goed in de buurt Eilandje. Zoiets als op de derde foto, en ook met groef
quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Al kaarten voor PSV - Galatasaray en/of PSV-BOrdeaux ?
messing en groef of veer en groef?quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:52 schreef clauwheee het volgende:
Jaaaa dat komt goed in de buurt Eilandje. Zoiets als op de derde foto, en ook met groef
Dan zijn we genoodzaakt maatregelen te treffen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]oja hij is eerder bij Ajax geweest dan bij PSV
![]()
Wie is er nu weer in 2en geschopt?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:26 schreef borisz het volgende:
vanavond moet iedereen zeker MOTD kijken of studio sport
hij wacht weer op kaarten voor ajax denk ikquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Al kaarten voor PSV - Galatasaray en/of PSV-BOrdeaux ?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zijn we genoodzaakt maatregelen te treffen.
v persie zijn 2de goalquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:28 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wie is er nu weer in 2en geschopt?![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]oja hij is eerder bij Ajax geweest dan bij PSV
![]()
nergens om voor te schamenquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik schaam me ook diep ...
als ik het zo lees moet het een prachtgoal zijn!quote:
Weet ik veelquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
messing en groef of veer en groef?![]()
Eigenlijk altijd, maar ik kan moeilijk lachen om een scheidsrechter die zo ontzettend tegen je fluitquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij vindt VoreG elke tegenstander in zijn poule zwaar kut![]()
Zeker een mooie goalquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
als ik het zo lees moet het een prachtgoal zijn!
Leuk issie hèquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:41 schreef Dylan Dog het volgende:
clau, wij hebben volgens mij hetzelfde vloertje!
Leuk ook de ophef die hij te weeg brengt!quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vFP-MktgOKU&mode=related&search=
die gast blijft een held
Ja, elke week heb je een scheids die tegen je fluit en het ligt nooit aan julliequote:Op zaterdag 30 september 2006 18:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Eigenlijk altijd, maar ik kan moeilijk lachen om een scheidsrechter die zo ontzettend tegen je fluit
*Tegenstander glijdt met bal en al over de achterlijn en hij geeft een achterbal
*Tegenstander schopt onze mid-mid onderuit en hij geeft een vrije trap tegen
etc etc
Idd, ook als Ali G toen ie de halve rap scene achter hem aan kreegquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Leuk ook de ophef die hij te weeg brengt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |